Je hebt gelijk Fed-Fan. Ik heb ook weleens iemand NL horen praten in Australië, dus dan kan er geen sprake zijn van tijdsverschil.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor maandag.Federer en Nadal spelen allebei (tegen Kudryavtsev respectievelijk Kuznetsov).
Of er tijdsverschil is, weet ik eerlijk gezegd niet. Maar Nederland en Australië liggen volgens mij wel ongeveer even dicht bij de evenaar dus ik denk het niet.
Zondag op maandag, om 01.00u.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:17 schreef jojomen4 het volgende:
Begint het dus in de nacht van zaterdag naar zondag?
Sorry, maar dat vind ik een beetje flauw. Ik bedoel, er gaan ook Nederlandse mensen op vakantie naar Tunesië, dan ga je toch ook niet zeggen dat daar dezelfde tijdzone is als hier?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Fed-Fan. Ik heb ook weleens iemand NL horen praten in Australië, dus dan kan er geen sprake zijn van tijdsverschil.
Wordt weer ouderwets genieten van Wozniacki vs randje top 100 terwijl er ook toffe mannenwedstrijden bezig zijn vrees ikquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wordt weer ouderwets genieten van Wozniacki vs randje top 100 terwijl er ook toffe mannenwedstrijden bezig zijn vrees ik
Terwijl je reclames tussendoor krijgt over de Eurosport Player waar je 'alle wedstrijden op kan zien!'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wordt weer ouderwets genieten van Wozniacki vs randje top 100 terwijl er ook toffe mannenwedstrijden bezig zijn vrees ik
die player gebruik ik al een paar jaar..wel chill hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Terwijl je reclames tussendoor krijgt over de Eurosport Player waar je 'alle wedstrijden op kan zien!'
Moet je daar niet voor betalen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die player gebruik ik al een paar jaar..wel chill hoor
Alleen jammer dat hij 2 punten ofzo achterloopt vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |