Je kunt bijvoorbeeld ook een nier verkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"Limburger gearresteerd bij bankoverval"
Warezquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld ook een nier verkopen.
Voor zelfbouw lijkt me dat inderdaad ook niet echt iets, maar als je er een zou kopen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet met een body van black korina. Een neck tru ziet er dan niet uit.
Een set neck zou inderdaad nog wel een optie kunnnen zijn maar dat is lastiger in elkaar te zetten.
Vintage is wel aardig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Epii het volgende:
Ik heb net mijn versterker verkocht, en nu wil ik een nieuwe gitaar kopen. Het wordt sowieso een strat, maar ik wil niet meer dan 300 euro uitgeven. Iemand tips voor lowbudget maar toch redelijk goed klinkend?
Ook als ik er een zou kopen, zou ik waarschijnlijk nog niet voor een neck tru gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Voor zelfbouw lijkt me dat inderdaad ook niet echt iets, maar als je er een zou kopen...
voor mij nu wel een must om het zo te hebben dat het doorloopt in 1 geheel.
ieder zo zijn ding, ik zou het nu niet weten, ook nog geen nieuwe op het oogquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook als ik er een zou kopen, zou ik waarschijnlijk nog niet voor een neck tru gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 12:51:52 ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef ElmoFan het volgende:
Ik als noob heb ook maar eens een filmpje gemaakt:Probeer wat te oefenen op je bends. Ze zijn meestal nét niet hoog genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt verder leuk hoor![]()
Ik heb genoeg nieuwe op het oog. Alleen is mijn cashflow niet echt toereikend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ieder zo zijn ding, ik zou het nu niet weten, ook nog geen nieuwe op het oog
Ik heb hem vaker opgenomen en toen deed ik de bends juist weer te hoog, en dat vind ik nog minder klinken, maar bedankt voor je commentaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Probeer wat te oefenen op je bends. Ze zijn meestal nét niet hoog genoeg.
Klinkt verder leuk hoor
Verkoop je peavey maar aan mij kan ik hem voor goedkoper halenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb straks een Crafter ST200 staan, voor 100 euro ben je de man.
Nja, oefening baart kunst!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker opgenomen en toen deed ik de bends juist weer te hoog, en dat vind ik nog minder klinken, maar bedankt voor je commentaar
Doe een bodquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Verkoop je peavey maar aan mij kan ik hem voor goedkoper halen
Ik heb straks een Crafter ST200 staan, voor 100 euro ben je de man.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef Epii het volgende:
Speel eerst de noot waar je naar toe wilt benden, maak dan de bend zelf, en hou die een tijdje vast. Dat vaak doen werkte bij mij iig.
Gastquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb straks een Crafter ST200 staan, voor 100 euro ben je de man.
quote:
pmquote:
Wat, hoezoquote:
Uhm, je zoekt toch een lowbudget strat? Hij heeft er straks eentje te koop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Epii het volgende:
Hoe vaak ga je nog proberen je gitaar aan mij te verkopen? Je quote faalde ook btw.
Klopt, ik zoek er een. Maar hij schrijft twee keer precies hetzelfde en geeft geen verdere informatie oid over de gitaar. Je kunt best wat meer je best doen als je graag een gitaar wil verkopen. Ook quotte hij een post van mij en probeerde het nog eens, terwijl die post er niks mee te maken had.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, je zoekt toch een lowbudget strat? Hij heeft er straks eentje te koop.
1 + 1 is volgens mij nog steeds 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |