quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef ElmoFan het volgende:
Ik als noob heb ook maar eens een filmpje gemaakt:Probeer wat te oefenen op je bends. Ze zijn meestal nét niet hoog genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt verder leuk hoor![]()
Ik heb genoeg nieuwe op het oog. Alleen is mijn cashflow niet echt toereikend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ieder zo zijn ding, ik zou het nu niet weten, ook nog geen nieuwe op het oog
Ik heb hem vaker opgenomen en toen deed ik de bends juist weer te hoog, en dat vind ik nog minder klinken, maar bedankt voor je commentaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Probeer wat te oefenen op je bends. Ze zijn meestal nét niet hoog genoeg.
Klinkt verder leuk hoor
Verkoop je peavey maar aan mij kan ik hem voor goedkoper halenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb straks een Crafter ST200 staan, voor 100 euro ben je de man.
Nja, oefening baart kunst!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker opgenomen en toen deed ik de bends juist weer te hoog, en dat vind ik nog minder klinken, maar bedankt voor je commentaar
Doe een bodquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Verkoop je peavey maar aan mij kan ik hem voor goedkoper halen
Ik heb straks een Crafter ST200 staan, voor 100 euro ben je de man.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef Epii het volgende:
Speel eerst de noot waar je naar toe wilt benden, maak dan de bend zelf, en hou die een tijdje vast. Dat vaak doen werkte bij mij iig.
Gastquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb straks een Crafter ST200 staan, voor 100 euro ben je de man.
quote:
pmquote:
Wat, hoezoquote:
Uhm, je zoekt toch een lowbudget strat? Hij heeft er straks eentje te koop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Epii het volgende:
Hoe vaak ga je nog proberen je gitaar aan mij te verkopen? Je quote faalde ook btw.
Klopt, ik zoek er een. Maar hij schrijft twee keer precies hetzelfde en geeft geen verdere informatie oid over de gitaar. Je kunt best wat meer je best doen als je graag een gitaar wil verkopen. Ook quotte hij een post van mij en probeerde het nog eens, terwijl die post er niks mee te maken had.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, je zoekt toch een lowbudget strat? Hij heeft er straks eentje te koop.
1 + 1 is volgens mij nog steeds 2.
Haha, jij bent echt nieuw he.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:16 schreef Epii het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek er een. Maar hij schrijft twee keer precies hetzelfde en geeft geen verdere informatie oid over de gitaar. Je kunt best wat meer je best doen als je graag een gitaar wil verkopen. Ook quotte hij een post van mij en probeerde het nog eens, terwijl die post er niks mee te maken had.
Jij hebt duidelijk zijn verkooptopics nog nooit gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:16 schreef Epii het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek er een. Maar hij schrijft twee keer precies hetzelfde en geeft geen verdere informatie oid over de gitaar. Je kunt best wat meer je best doen als je graag een gitaar wil verkopen. Ook quotte hij een post van mij en probeerde het nog eens, terwijl die post er niks mee te maken had.
Ja, maar dat is iedereen toch een keer geweestquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt nieuw he.
Inderdaad. Ik ben redelijk nieuw ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk zijn verkooptopics nog nooit gezien.
Kloptquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:19 schreef Epii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iedereen toch een keer geweest
Dankje voor je verhelderingquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat ik bedoel is van PM/DM hem gewoon als je interesse hebt, het heeft voor hem geen nut alle info in het topic te spammen als je toch geen interesse hebt
.
En dat hij een post van je die ergens anders over ging quote was waarschijnlijk gewoon omdat ie een reactie wil.
Nee je hoort The Dean een pm te sturen. Zo werkt het hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Epii het volgende:
[..]
Dankje voor je verheldering![]()
Ik ga eens wat info over die gitaar opzoeken. Zie je dat The_Dean, ik heb interesse! Stuur me maar een PM met je propaganda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
6.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef ElmoFan het volgende:
Hoeveel gitaren hebben jullie allemaal?
* stefanhaan troost rocknijntje met een leuk riffje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Bespot mij niet. Ik wilde alleen maar helpen en gezeik voorkomen.
Elektrische en akoestische, dus twee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef ElmoFan het volgende:
Hoeveel gitaren hebben jullie allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |