Lijkt me welquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik speel het meest over een klein versterkertje.
Zou er dan toch nog hoop voor me zijn?
Maar punk is helemaal niet moeilijk. De truc is om je gitaar niet te intoneren en vooral niet stemmen. Dan gaat het als vanzelf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me wel
Je speelt sowieso punk beter dan ik
En alleen maar downstrokes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar punk is helemaal niet moeilijk. De truc is om je gitaar niet te intoneren en vooral niet stemmen. Dan gaat het als vanzelf.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar punk is helemaal niet moeilijk. De truc is om je gitaar niet te intoneren en vooral niet stemmen. Dan gaat het als vanzelf.
/Niet alleen punk, downstrokes in Drop D klinken ook veel vetter als upstrokes.quote:
Nee hoor, down en up door elkaar heen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
intoneren die ik trouwens sowieso nooit
WTF!quote:
Nee, als je over Blackstar HT60 Stage speelt ben je pas goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef Epii het volgende:
Ik speel over een Blackstar HT 1, ben ik nu goed?
1ste solo van knocking on heavens door, omdat het kan.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
1ste solo van knocking on heavens door, omdat het kan.
Nice dat ziet er goed uit! Hoe bevallen die Danelectro's? Wil namelijk nog een "surf" gitaar en die hebben een leuk karakteristiek geluid, maar ben bang dat ze uit elkaar vallen...quote:
[kritiek] Als eerste viel me op dat de intro riff niet klopt, die moet met hammerons gespeeld worden. Je timing klopt soms ook niet helemaal. Dat kan misschien verholpen door downstrokes te gebruiken, gaat iig bij mij altijd wat makkelijker met timing. [/kritiek] Goeie solo hoor! Het allermoeilijkste stuk toch maar weggelaten?quote:
downstrokes!!!! Onderstaande stuk kan beter hequote:
Ik loop een beetje achter in het topic, maar klinkt relaxt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Midden in de nacht rondfucken op de gitaar omdat je niet kan slapen is okee
10 in huis, 6 gitaren speel klaar staan, 1 bas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef ElmoFan het volgende:
Hoeveel gitaren hebben jullie allemaal?
Huh? Dat nummer heeft toch helemaal geen solo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
1ste solo van knocking on heavens door, omdat het kan.
Jawel 2 zelfsquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Dat nummer heeft toch helemaal geen solo?
Alhoewel, tegenwoordig speelt hij hem wel met een mondharmonicasolo en een solo aan het einde...
Hij heeft het niet over flikkerband guns en roses maar orgineelquote:
Ahquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef genakt het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over flikkerband guns en roses maar orgineel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |