Nieuwe computer kopenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:15 schreef Lot88 het volgende:
Ik kan hem niet zien? heb een zwart scherm voor mij met de titel enz en alle tekst er om heen maar geen filmpje
Misschien ben jij ook wel een grote negerinquote:Op zondag 1 januari 2012 16:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja en Dennis.
Er gebeuren vreemde dingen ja.
Nee hoor, een kleine.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel een grote negerin
Ik heb heul saai een geweldig jaar gehad....quote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde verhaal bij mij best een kutjaar gehad maar nu ziet het er ineens heel anders uit.
(En dan heb ik het niet alleen over liefde)
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.
Hoezo?
Zelf 1 kopen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb er al 2 die 3de krijg ik niet bij pap door de neus geboort denk ik
Nee hoor, je zeurt nietquote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.
Omdat 't topic toch wel heel erg een SC is geworden. Maar dan zal ik wel weer zeuren!
Flauw hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb er al 2 die 3de krijg ik niet bij pap door de neus geboort denk ik
Dat is ook onzinquote:Op zondag 1 januari 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hij vond het al onzin dat ik een 2de wilde voor school
O ik heb totaal geen lijstje met kritische dingen hoor, integendeel. Maar het serieuzer nemen dan de ander heb ik wel een handje van ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor je als 't lukt. Eenmaal een lijstje met kritische dingen in je hoofd hebben en 't allemaal wat serieuzer nemen dan de gemiddelde hosselaar geeft je nogal wat kansen om andere leuke mensen mis te lopen.
Omdat 't topic toch wel heel erg een SC is geworden. Maar dan zal ik wel weer zeuren!
Ik heb zelf 2 laptops, 2 computers en een tabletquote:Op zondag 1 januari 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hij vond het al onzin dat ik een 2de wilde voor school
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 laptops, 2 computers en een tablet
Gelukkig 2012 Tijn!quote:
Waarom niet?quote:

Dat kun je iedere avond doen!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
Zo O&N was vetbier drinken en naar muziek luisteren
Dat ga ik ieder jaar doen.
Ik betaal ze gewoon zelfquote:
Mooi verwoordquote:Op zondag 1 januari 2012 16:30 schreef Crutch het volgende:
Waarde versiersellaars,
Het is mij een waar genoegen u allen op deze heugelijke dag een behaaglijk en vruchtbaar nieuwjaar te wensen.
Ja dat is waar maar met zo veel bier dan gaat hem dat niet wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |