Waarom niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou nou iets zijn waar ik dus never nooit niet aan mee zou doen.
Dan maar geen vriendin
Toch wel even een kut moment van gemis.quote:
M'n ex is nog steeds lief. Het werkte alleen niet meer tussen ons en dat is geen reden voor haat.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ritueel verbranden tis niet zomaar je ex..
Als vrouw hoef je minder te doen en als je sociale leven er goed uit ziet dan heb je het goed voor elkaar. En je leert er vanzelf mee omgaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja iedere vrouw krijgt hier genoeg aandacht
Danjewel. Mijn sociale leven is toppie
Mijn probleem is niet zozeer dat ik niet echt versierd wordt hoor, eerder dat ik daar niet zo goed mee om ga.
Zie me al zitten zo op TVquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch wel even een kut moment van gemis.
[..]
M'n ex is nog steeds lief. Het werkte alleen niet meer tussen ons en dat is geen reden voor haat.
Dan ist idd een ander verhaal
Ach soo.... Die studie duurt natuurlijk niet eindeloos, dus dat komt goedquote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
studie, waar alleen mannen zitten en dat soort dingen. En ik doe wat voor een vereniging, wat veel tijd kost en waar ik aan vast zit.
Ja echt he.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie me al zitten zo op TV![]()
Ongemakkelijke situaties die heel NL ziet
inderdaad, niet iedereen is een aandachtshoer. Aan de andere kant, hoe omgemakkelijk het ook is, het kan je wel een schop in de goede richting geven. Alleen wel jammer dat het programma niet integer is.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie me al zitten zo op TV![]()
Ongemakkelijke situaties die heel NL ziet
Wat voor programma?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef -Nouvelles het volgende:
Misschien moeten we iemand van uit dit topic opgeven bij het programma Loverboys voor de Loveboat. Benzin ofzo.
Daarna wordt ik kantoorlul, vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soo.... Die studie duurt natuurlijk niet eindeloos, dus dat komt goed
Die mensen die meedoen zijn geen aandachtshoeren. Eerder kneuzen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
inderdaad, niet iedereen is een aandachtshoer. Aan de andere kant, hoe omgemakkelijk het ook is, het kan je wel een schop in de goede richting geven. Alleen wel jammer dat het programma niet integer is.
Loonslaaf.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarna wordt ik kantoorlul, vriend
Maar goed hele programma draait om belachelijk maken van de minder sociale mens op een geniepige manier.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die mensen die meedoen zijn geen aandachtshoeren. Eerder kneuzen.
Ja zal vast vanzelf gaan...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je minder te doen en als je sociale leven er goed uit ziet dan heb je het goed voor elkaar. En je leert er vanzelf mee omgaan.
nee, ik ben ook loonslaaf.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jij werkt 100 uur in de week in je eigen zaakje?
Nee, bij die Loveboat oprecht niet, die worden echt geholpen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar goed hele programma draait om belachelijk maken van de minder sociale mens op een geniepige manier.
love storyquote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik zag truwens een aflevering van een negerin (best dik) die zich voordeed als een Chinees meisje via internet om zo een jongen die zij leuk vindt verliefd te maken. Heeft ze een halfjaar/jaar volgehouden, fucking raar. Ging ze em daarna opzoeken op TV omdat ze verder met hem wilde alleen dan als zichzelf en in real life.
Vreemde was dat ze toch nog een nachtelijk avontuur samen hebben beleefd maar hij niet verder wilde aangezien hij haar niet kon vertrouwen na het fake-doen. Logisch ook wel.quote:
Nou of was dat nou een ander programma ook met Valerio.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, bij die Loveboat oprecht niet, die worden echt geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |