Dan lette ik inderdaad niet op. Maar desondanks denk ik dat deze tijd echt niet per se slecht is. Van Verweij had je wat meer kunnen verwachten ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef danos het volgende:
[..]
Beter luisteren? Snoeks had het over Verwijfd
De tijd over de andere afstanden wordt naar gemiddelde snelheid over 500m meter omgerekend. Bijv: de tijd van de 1500m wordt door 3 gedeeld. Voor de vier afstanden worden dan de gemiddelde tijden over de 500 meters bij elkaar geteld. Dat is wordt de eindscore.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef Paxcon het volgende:
Sorry dat ik zo'n noob ben hoor, maar hoe worden die hondersten van secondes verekend met bijv. de 5 kilometer, aangezien daar gemakkelijk grote verschillen ontstaan.
Alle afstanden worden teruggerekend naar de 500m. Dus voor de 5km worden de tijden door 10 gedeeld en bij de tijd van de 500 meter opgeteld.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef Paxcon het volgende:
Sorry dat ik zo'n noob ben hoor, maar hoe worden die hondersten van secondes verekend met bijv. de 5 kilometer, aangezien daar gemakkelijk grote verschillen ontstaan.
Staan 1,2,3.quote:
Iedere schaatser zit in een ploeg. Niks interessants aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef danos het volgende:
Wel interessant dat bokko en contin in een ploeg zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |