Dijkstra wilde net zeggen hoe goed ze het laatste rechte stuk rijdt.quote:
Zo indrukwekkend vind ik die lange afstanden van de 'nieuwe Pechstein' nou ook weer niet. Pechstein rijdt altijd een sterke 500 op allroundtoernooien. Die 1500 zal belangrijker zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet Wust, maar Pechstein is de morele winnaar. Pechstein kan op de 5km met gemak 15 seconde goed maken...
"HAH!"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij heeft Dijkstra in de zomer te horen gekregen dat het allemaal iets enthousiaster mag in zijn commentaar. Het is nu wel een beetje de andere kant op geslagen
En Hersman haalt bij elke misslag zo'n beetje zijn Maya-kalender van stal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij heeft Dijkstra in de zomer te horen gekregen dat het allemaal iets enthousiaster mag in zijn commentaar. Het is nu wel een beetje de andere kant op geslagen
Volgens mij wel, eigenlijk was dat het enige leuke aan de 5 km.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooiste 5km van het toernooihad jij toen niet de ronde geraden waarin ze haar eerste 40'er zou rijden?
Op de 1500m kan Wust wel 2 seconden op Pechstein pakken...maar dan moet ze straks op de 3km echt in de buurt van Pechstein blijven...straks na de 3km kunnen we al meer zeggen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend vind ik die lange afstanden van de 'nieuwe Pechstein' nou ook weer niet. Pechstein rijdt altijd een sterke 500 op allroundtoernooien. Die 1500 zal belangrijker zijn.
Ik heb het niet kunnen horen, maar het klinkt alsof ik me er weer verschrikkelijk aan geërgerd zou hebben. Herbert woddt echt steeds erger tegenwoordig. Hij schreeuwt zelfs bij een podiumplek van een Nederlander in een WB-wedstrijd al zo hard dat het net lijkt of de Nederlandse olympische equipe 75 gouden medailles tegelijk heeft gewonnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Marcoss het volgende:
Het is gewoon werkelijk waar triest, met als voorlopig 'hoogtepunt' dit seizoen de 'DIT GAAT HIJ NOOIT MEER WEGGEVEN, GROOTHUIS IS VAN EEN ANDERE PLANET!111!!!!1111!1'-epic fail tijdens een WB-wedstrijd in de kantlijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen horen, maar het klinkt alsof ik me er weer verschrikkelijk aan geërgerd zou hebben. Herbert woddt echt steeds erger tegenwoordig. Hij schreeuwt zelfs bij een podiumplek van een Nederlander in een WB-wedstrijd al zo hard dat het net lijkt of de Nederlandse olympische equipe 75 gouden medailles tegelijk heeft gewonnen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de waarschuwing begrepen:
http://www.speld.nl/2012/(...)f-voor-ek-schaatsen/
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Straks begint ie nog over de vader van Voeckler
[..]
[..]
Ze heeft nog een fenomenale versnelling in de benen.quote:
En meteen daarna zijn Bøkko en Kraus snellerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef wimderon het volgende:
Armee gaat de 5 km halen als het zo doorgaat.
Bak reed haar laatste twee rondjes in de 40, Erbanova haar eennalaatstequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef komrad het volgende:
[..]
damn gemist, was ff weg. Wie was de heldin?
of de schaatssters worden beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt nu opvallend sneller gereden...blijkbaar is de wind dus gaan liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |