Je wil toch uitgaan van het goede in de mens..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef happyme28 het volgende:
Ja stom hè, wel alle alarmbellen af maar toch steeds wegwuiven en negeren.... Damn!
Ik zou er zo weer intrappen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je wil toch uitgaan van het goede in de mens..
Ik weiger mijn naïviteit op te geven om zulke mensen trouwens..
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef Kleurdoos het volgende:
maarrrr! 1 pluspunt, nu zij en r nichtje weg zijn, zijn we allemaal weer lekkere wijven![]()
Pcies! Ben ik weer gewoon degene met het mooiste haarquote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef Kleurdoos het volgende:
maarrrr! 1 pluspunt, nu zij en r nichtje weg zijn, zijn we allemaal weer lekkere wijven![]()
Ik snap wat je bedoeld, van dit soort lieden hou je altijd. Het haalt voor mij idd ook niet het positieve van al die andere mensen weg....quote:Op maandag 2 januari 2012 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je wil toch uitgaan van het goede in de mens..
Ik weiger mijn naïviteit op te geven om zulke mensen trouwens..
Zou wel een mooi verhaal zijn voor hem later.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Kyara het volgende:
Ik zou het liefst zeggen: hier breken mijn vliezen spontaan van. Maar helaas is dat nog niet het geval
beetje mee persen danquote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Kyara het volgende:
Ik zou het liefst zeggen: hier breken mijn vliezen spontaan van. Maar helaas is dat nog niet het geval
Sorry, in alle triestheid moest ik hier heel hard om lachen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Kyara het volgende:
Nou, die kunnen dus ook van de koelkast af dan.
Bij mij wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, van dit soort lieden hou je altijd. Het haalt voor mij idd ook niet het positieve van al die andere mensen weg....
ja, ben jij ook nep?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef Kleurdoos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |