abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106286794
Octo en Dubecky, beide gefeliciteerd met jullie wondertjes!! ik wil ook!

Zoe, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! en dit wil ik ook! :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106286823
Dubecky gefeliciteerd wat een mooi gewicht voor die termijn. Ik neem aan dat ze in de couveuse ligt. Ik ga duimen dat ze snel mee naar huis mag.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:34:05 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106286829
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:33 schreef Nik-ki het volgende:

[..]

Geen vriendje voor nodig kijk maar na mij 34 weken zwanger zonder vriend

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt dan :P

Wil je je verhaal vertellen? M'n hormonen zijn stiknieuwsgierig :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106286871
Wauw gefeliciteerd dubecy!
Wat een mooi meisje O+ die foto's!!

En bitterend O+ wat n lieverd :D

Orea: dan moeten we idd nog even wachten haha :9

Soempie & asy :*

:Y ben ook wel nieuwsgierig nik-ki :@
:*

& bedankt v alle lieve felicitaties! *O*
ben helemaal happy!
pi_106286982
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt dan :P

Wil je je verhaal vertellen? M'n hormonen zijn stiknieuwsgierig :+
Nou ja om zwanger te raken had ik wel een man nodig natuurlijk dat hoef ik vast niet uit te leggen ;)
Alleen zodra ik wist dat ik zwanger was en het hem vertelde wist meneer niet hoe snel hij weg moest komen.
Na een relatie van 3 jaar.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:38:37 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106287056
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Nik-ki het volgende:

[..]

Nou ja om zwanger te raken had ik wel een man nodig natuurlijk dat hoef ik vast niet uit te leggen ;)
Alleen zodra ik wist dat ik zwanger was en het hem vertelde wist meneer niet hoe snel hij weg moest komen.
Na een relatie van 3 jaar.
Djiez wat een lul... Heftige periode achter de rug dus.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106287070
Pff.. :(

Edit: wat een ***
  zondag 1 januari 2012 @ 20:39:05 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106287075
Nikki da's niet fijn en best zwaar... maar kan je vertellen dat ie beter nu weg kan zijn dan nadat de baby geboren is. :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106287236
Ja hij heeft tijdens de gehele zwangerschap 1 sms gestuurd om te vragen hoe het ging, toen heb ik terug gestuurd dat ie door de grond kon zakken ( oke ik had het anders verwoord in mijn sms terug : }) ) daarna niets meer gehoord.
En in het begin had ik het daar heel erg moeilijk mee, nu heb ik er vrede mee en ga ik mijn best doen mijn kindje heel gelukkig te maken.
pi_106287303
Sannne had hetzelfde toch als nik-ki?
Ik heb haal alleen al een poos niet meer gespot iemand enig idee hoe het met haar en de kleine gaat?
  zondag 1 januari 2012 @ 20:49:03 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106287543
Ooh wat een mooie foto's MJ en Bitterend!! Je zou toch zeggen dat dat toch wel de trigger moet zijn voor spruit om buiten te komen spelen....

Nik-ki, wat een lul zeg!

MJ, kan me voorstellen dat de angst om weer te vroeg te bevallen nu weer groeit. FIjn dat je morgen weer even kan zien dat alles goed is. :*

Ik bedacht me trouwens ook dat het maar goed was dat DuBecky niet naar NL is gekomen met de kerstdagen. Of zou ze nu dan al weer terug zijn geweest?

Zouden oliebollen hetzelfde effect hebben als pannenkoeken?
pi_106288123
DuBecky gefeliciteerd met je meisje. Mooie naam en op de foto zou je niet zeggen dat ze zoveel te vroeg geboren is. *O*

MJ gefeliciteerd met je achternichtje *O*
pi_106288168
Wat een lul zeg nik-ki :(

@kyara ja ze zou alleen met kerst komen dus ze was wel terug geweest al dan.
Nu zijn jij en soempie aan de beurt he :%

Dankjewel roosje *)
  zondag 1 januari 2012 @ 21:03:12 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106288265
Ja, en tweeoogje!
Maar hoop dat er verder niemand meer voorkruipt hoor :D
pi_106288988
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Sannne had hetzelfde toch als nik-ki?
Ik heb haal alleen al een poos niet meer gespot iemand enig idee hoe het met haar en de kleine gaat?
Toevallig zag ik haar vandaag posten :)
Kinderfototopic deel 216
  zondag 1 januari 2012 @ 21:20:21 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106289142
Octo en Dubecky van harte met jullie dochters *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106289195
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :*!

Zoe wat gaaf, gefeliciteerd!

En Dubecky, wow! Van harte met jullie mooie meisje! O+
M-J ook gefeliciteerd!

En nu ga ik onder de wol. Kaputto!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 1 januari 2012 @ 21:25:20 #118
30252 Soempie
Procreating
pi_106289395
Ooooh, wat een mooi meisje en zo'n mooie naam. O+ Een 1 januari kindje. *O* Van harte en MJ ook natuurlijk.

quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef Kyara het volgende:

Zouden oliebollen hetzelfde effect hebben als pannenkoeken?
Is er een beginnetje bij je? :P

Dames, jullie zijn lief. :*

Van de film niet heel veel meegekregen. Begreep de helft niet, terwijl het verhaal echt heel simpel was. Downey Jr. op een pony heeft het meest indruk gemaakt. :') (Sherlock Holmes gekeken en daarna uitleg van m'n man gekregen over waar het nu precies over ging 8)7 :@ ).

Kyara, rot he, dat thuis zitten. Ik vloog vandaag zo'n beetje tegen de muren op, vandaar dat we er even uit zijn geweest. Lijkt me echt heel moeilijk om je rustig te houden. Maar nog even!

Bitterend O+
Die van mij laat zich alleen niet naar buiten lokken. }:|
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106289555
DuBecky, wat een schrik! :o Gekukkig heeft je meisje een mooi gewicht. Gefeliciteerd *O*

MJ ook jij gefeliciteerd!

Zoe, wat leuk, trouwen O+

Asy :* , soemp ook :*

En nik-ky, pff wat een eikel :N. Maar waarschijnlijk ben je idd beter af zonder hem :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 1 januari 2012 @ 21:30:22 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106289620
Nee, maar ik hoopte op een excuus om nog meer oliebollen naar binnen te werken :9

Oh ja, Sherlock Holmes! Ik durf niet meer naar de bioscoop (en manlief durft ook niet met mij naar de bios), veel te bang dat mijn vliezen breken :D

Tja, rustig houden is voor een goed doel. Al sjoemel ik wel een beetje. Ik mocht van de gyn wel naar de poli rijden om daar mijn bloeddruk op te laten meten, de prenatal is ongeveer even ver rijden en evenver lopen tot de auto dus ik mag van mezelf ook naar de prenatal. Was opvouwen is ongeveer even inspannend als koken dus als ik mag koken dan mag ik ook de was opvouwen...etc...
  zondag 1 januari 2012 @ 21:30:46 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_106289646
Nikki, knap en sterk van je. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 1 januari 2012 @ 21:31:17 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106289676
Vanavond wel nuttig bezig geweest. De enveloppen voor de geboortekaartjes zijn nu voorzien van adressticker en postzegel. *O*
  zondag 1 januari 2012 @ 21:37:24 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_106289908
Ik doe de bestelling voor de kaartjes en de adressen tegelijk. Dan gaan ze lekker wat later de deur uit en hebben we wat meer rust. *)

Kyara, ik had ook zo'n matje op de stoel gelegd en m'n man had kaartjes voor het eind van de rij gekocht. :D Ik heb nu standaard zo'n onderlegger in m'n tas.

En zo te horen doe je meer in huis dan ik. :@ Niet te veel sjoemelen he? Ik doe alleen nog de was, de wc en de wastafel. Stofzuigen alleen de makkelijke stukken en dan was dat het. Er wordt ook regelmatig gevraagd of ik niet eens last heb van nesteldrang. Heb ik wel, maar ik kan amper lopen en staan, dus jammer dan. Kraamzorg zal straks wel denken... :X Wat doe je trouwens verder? Hier kijk ik me echt suf aan series.
  zondag 1 januari 2012 @ 21:42:22 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106290132
Ja, ik sleep mijn matje ook overal mee naar toe :D

Nou, zoveel doe ik niet hoor. Het is meer een beetje rommelen en zo. Stofzuigen is mij expliciet verboden (net als strijken trouwens). Dat is trouwens ook heel beroerd voor je bekken dus misschien kun je dat beter ook maar even aan je man overlaten....

Ik lees vooral heel veel. Doe ik sowieso al, maar nu helemaal. Ben alleen bijna door mijn stapel heen :X Ik heb best veel films liggen maar op de een of andere manier is tv kijken ook niet echt mijn ding. En verder internetten en zo. Pas weer een zooi foto's besteld en die wil ik ook nog gaan inplakken.

Op de een of andere manier gaan de dagen toch nog best wel snel voorbij met vrij weinig doen :@
pi_106290429
Gefeliciteerd dubecky! Wat een kleintje maar ze ziet er inderdaad goed en gezond uit op de foto wat een popje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')