Is Lois overleden? Nee toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef Kleurdoos het volgende:
o ze reageert zelfs als DuBecky op t overlijden van loisdamn woman.
Nee.quote:
Nee die is niet overleden, heeft niet eens bestaan namelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is Lois overleden? Nee toch?
Kom hier nietsvermoedend even meelezen ...
Baby Lois Jade, van MissJones (of niet dus?)quote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Oké! Die is wegquote:
Niet mod Lois.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja nee, onze Loisquote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee die is niet overleden, heeft niet eens bestaan namelijk
En jou vertrouw ik ook nietquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Nik-ki het volgende:
[..]
Nou ja om zwanger te raken had ik wel een man nodig natuurlijk dat hoef ik vast niet uit te leggen![]()
Alleen zodra ik wist dat ik zwanger was en het hem vertelde wist meneer niet hoe snel hij weg moest komen.
Na een relatie van 3 jaar.
Dus tóch....quote:
Ik dacht net toevallig eraan, die nik-ki leek ook wel erg op de mj en dubecky, maar het zal wel niet....quote:
Dan zou KD ook nep moeten zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 01:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond 'r ook te knap, maar dat is ook een stukkie kift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |