Done.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gvd, versturen zit te dicht bij enter op mijn mobiel, cobra of elke andere MEN mod, kan je tt even veranderen in 2012, het jaar waar het gebeurd!
Vast. Ik heb ze niet gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 08:20 schreef iamredleader het volgende:
En, waren de Russen om 4:59 weer opgerot?
Dan is het goedquote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op zondag 1 januari 2012 04:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kunnen jullie gebeurt dan ook met een t spellen? Alvast bedankt
is iets teveel alcohol een excuus?quote:Op zondag 1 januari 2012 04:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kunnen jullie gebeurt dan ook met een t spellen? Alvast bedankt
Allen, maak er een mooi laatste jaar van!
Mafkezenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red (of iemand anders), heb een vraag. Mis ik iets of is dit logisch, hebben ze het echt zo slecht?
Orthodoxe joden vergelijken Israël met nazi's
Serieus?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red (of iemand anders), heb een vraag. Mis ik iets of is dit logisch, hebben ze het echt zo slecht?
Orthodoxe joden vergelijken Israël met nazi's
Ik niet, ben in oktober jarigquote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meldde je laatst niet dat je gisteren of vandaag jarig was/bent?
Nice! En wat Jojo zegt, bevalt het? En kun je er een beetje van rondkomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef lubje25 het volgende:
Trouwens wel op de dag af 1 jaar kroegbaas vandaag
Mooi zo!quote:
Er wordt er een moeder...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
Wat gaat er dit jaar eigenlijk gebeuren (TT?).
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef lubje25 het volgende:
Trouwens wel op de dag af 1 jaar kroegbaas vandaag
Hoera, hoera,quote:
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
Wat gaat er dit jaar eigenlijk gebeuren (TT?).
Of is aan het bijkomen van oud en nieuwquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, bijna iedereen hier heeft een leven
echtquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, bijna iedereen hier heeft een leven
Spelletje aan het doenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik iets verkeerd gezegd
Het is ineens zo rustig hier
Ik mag hopen van nietquote:
quote:
Nee, geloof ook niet dat jij dat spiraaltje eruit gerukt hebtquote:
Daar heb je gelijk in. Ik zou dat rustig aan doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, geloof ook niet dat jij dat spiraaltje eruit gerukt hebt.
Gister alweer een verhaal aan moeten horen over iemand die door het spiraaltje heen zwanger was geworden.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, geloof ook niet dat jij dat spiraaltje eruit gerukt hebt.
Ze maken alleen geen melding van het totale gewicht van zijn recept.quote:Self-styled healthy eating crusader Jamie Oliver has been criticised for inventing a 'heart-attack' meatball sandwich.
The TV chef's recipe was labelled one of the most dangerous on the market by U.S. nutritionists, who said the snack contained twice as many calories as a Big Mac.
Jamie has been at the forefront of Britain's battle against obesity, presenting programmes including Jamie's School Dinners and the Emmy award-winning Food Revolution.
But scientists from the Physicians' Committee for Responsible Medicine said that the 36-year-old's book 30-Minute Meals was one of 2011's five worst cookbooks.
Spokeswoman Susan Levin said: 'Jamie Oliver has done some very good things with regard to highlighting problems with school dinners and fast food.
'But some of the recipes in his book are higher in fat and sodium and than the processed stuff.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r-meatball-sandwich-
Ik ken meerdere vrouwen die ondanks het spiraaltje zwanger zijn gewordenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister alweer een verhaal aan moeten horen over iemand die door het spiraaltje heen zwanger was geworden.
Mijn vraag of dat dan een heel lenig kind werd werd niet zo gewaardeerd
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister alweer een verhaal aan moeten horen over iemand die door het spiraaltje heen zwanger was geworden.
Het kan ook wel hoor. Maar zo'n hormoonspiraal (mirena ofzo dacht ik) geeft wel de kleinste kans op een zwangerschap van alle voorbehoedsmiddelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken meerdere vrouwen die ondanks het spiraaltje zwanger zijn gewordenDus kijk maar uit Bart
En TM ik vind die grap wel leuk
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ah dat is weer wat anders dan een spiraaltje inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het kan ook wel hoor. Maar zo'n hormoonspiraal (mirena ofzo dacht ik) geeft wel de kleinste kans op een zwangerschap van alle voorbehoedsmiddelen.
En volgens anderen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is weer wat anders dan een spiraaltje inderdaadIk heb de Nuva Ring en die is ook behoorlijk veilig volgens mij
Nummerbehoud is er volgens mij bij banken niet bij, maar mijn laatste overstap is alweer wat jaren geleden...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier ervaring met overstappen van bank met je betaalrekening?
Kan je dan net als met je mobiele telefoon je nummer houden dat je niets hoeft om te zetten qua automatische afschrijvingen enzo?
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummerbehoud is er volgens mij bij banken niet bij, maar mijn laatste overstap is alweer wat jaren geleden...
Geen ervaring meequote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is weer wat anders dan een spiraaltje inderdaadIk heb de Nuva Ring en die is ook behoorlijk veilig volgens mij
Ja oke, maar wat gaat er bij de rest gebeuren?quote:
Ik hoop dat niet te worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat gaat er bij de rest gebeuren?
Ik word 30quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nieuwe keuken, hopelijk nieuwe baan, dat worden voor zover ik weet de hoogtepuntenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik ook last vanquote:
Echt?quote:
Ssssttt Ze heeft het nog niet echt door.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?Je bent er gelukkig zelf vrolijk over.
![]()
Ola!quote:
Ik ben vandaag 25 jaar bij dezelfde werkgever in dienst...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer?quote:
Dat maakt me helemaal niets uitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?Je bent er gelukkig zelf vrolijk over.
![]()
15-9quote:
Hmz. Rabobank zegt dat ik geen recht meer heb op studentenrekening, ze willen me dus een duurdere betaalrekening aansmeren.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummerbehoud is er volgens mij bij banken niet bij, maar mijn laatste overstap is alweer wat jaren geleden...
Mooi, dan kan jij me vertellen wat ik wel en niet moet doenquote:
Ik zal je alle geheimen doorvertellen die de niet 30ers nog niet wetenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij me vertellen wat ik wel en niet moet doen
Hou ik je aan!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alle geheimen doorvertellen die de niet 30ers nog niet weten
Oh, dat is echt klote. Heb je nog ander vervoer?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Goed begin van het jaar:
Vanmorgen onze huurauto met 4 compleet geopende ramen aangetroffen (waarschijnlijk een electronisch manco) in de stromende regen, dus daar kunnen ze binnenkort champignons in gaan kweken. Heb het water nog net niet van de bodem hoeven scheppen, maar de stoelen zijn wel doorweekt...
Met O&N snap ik. Maar waarom hebben jullie Noa daar al met de kerst gebracht dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik mis Noa trouwensDie is al sinds de kerst bij mijn ouders. We wilden haar daar houden met oud en nieuw omdat het daar rustiger is en we hebben haar tussendoor daar gelaten omdat we anders zo heen en weer met haar moeten slepen. Maar we gaan donderdag naar Berlijn dus dan blijft ze de komende dagen ook maar. En nu mis ik haar supererg
Mijn moeder vertelde wel dat ze helemaal niet bang was voor het vuurwerk en de hele dag bij haar op schoot heeft gelegen
zijn ze daar bij het verhuurbedrijf ook van overtuigd dat het een defect is?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Sneeuw was de volgende dag bij 10 graden alweer verdwenen, maar een nieuw golf schijnt vanavond/morgen te gaan komen. We wachten af...
Goed begin van het jaar:
Vanmorgen onze huurauto met 4 compleet geopende ramen aangetroffen (waarschijnlijk een electronisch manco) in de stromende regen, dus daar kunnen ze binnenkort champignons in gaan kweken. Heb het water nog net niet van de bodem hoeven scheppen, maar de stoelen zijn wel doorweekt...
er woont bij MaJo een Chinees in de buurt.....quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met O&N snap ik. Maar waarom hebben jullie Noa daar al met de kerst gebracht dan?
We waren daar toen zelf een paar dagen dus toen was ze meequote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met O&N snap ik. Maar waarom hebben jullie Noa daar al met de kerst gebracht dan?
Ze zeggen dat je er niet dood van gaatquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Dat maakt me helemaal niets uit
Mijn vader zei vannacht "dit wordt een belangrijk jaar voor jou he?" Dus ik denkHij: ja je wordt 30! Ik: oh ja
Nou dat geeft wel aan dat ik me er echt niet mee bezig hou
Laat haar dan ook daar.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
We waren daar toen zelf een paar dagen dus toen was ze meeWe zijn woensdag pas weer naar huis gegaan en om haar nou voor die drie dagen mee te nemen vonden we zo' gedoe voor haar. En hetzelfde geldt nu weer met Berlijn
Ik denk dat ik morgen wel bij mijn ouders ga slapen, moet haar weer even zien
Dat is inderdaad een garantie.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van ouder worden ga je een keer dood
Doen we ookquote:
Je neemt haar dus niet meer terug naar Utrecht?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doen we ookMaar wil haar wel even zien voor donderdag
Ik denk dat Cobra bedoelt: daar voor altijd laten?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doen we ookMaar wil haar wel even zien voor donderdag
Tuurlijk welquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je neemt haar dus niet meer terug naar Utrecht?
No Wayquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Cobra bedoelt: daar voor altijd laten?
Ok dan. Ik kreeg, door je posts, de indruk dat je ouders een vast adres voor Noa was als jullie gaan stappen of reizen.quote:
Dat is het ookquote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok dan. Ik kreeg, door je posts, de indruk dat je ouders een vast adres voor Noa was als jullie gaan stappen of reizen.
De beste wensen voor jou en E.! Hoop dat jullie een huisje vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef Etcetera het volgende:
De beste wensen nog aan iedereen, hoop dat 2012 minstens zo mooi wordt als 2011
![]()
Dat hoop ik ook voor je LBquote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop dat 2012 wel ietsje mooier wordt eigenlijk
Net terug van het nieuwjaarsfeest van de gemeente, interessante toespraak van de burgemeester over de gezondheidscijfers in de stad. Ik wist al dat ik in een kansenwijk woon, maar die cijfers logen er ook niet om zeg
Hoge zuigelingensterfte, en een 3 jaar lagere levensverwachting dan andere delen van de stad
Ohja en het dubbele aantal mensen in de bijstand...
Kansenwijk...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
Dat zijn wel heftige cijfersIk vind trouwens de naam kansenwijk zo typisch, net als mensen met een uitdaging in plaats van gehandicapten
Een beetje verbloemen van de werkelijkheid ofzo
Minstens hequote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ookquote:[quote]Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
De beste wensen voor jou en E.! Hoop dat jullie een huisje vinden
Echt leuk vindt ze het niet, ze zit de hele reis te piepenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ook fijn dat je haar nu aanwent om vervoerd te worden. Mijn kat fokt zich echt helemaal op als ie 10 minuten in de auto moet naar de dierenarts. Dus daar zoek ik altijd oppas hier in huis voor. Gelukkig is de onderbuurvrouw dol op onze kat
Ja hequote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn wel heftige cijfersIk vind trouwens de naam kansenwijk zo typisch, net als mensen met een uitdaging in plaats van gehandicapten
Een beetje verbloemen van de werkelijkheid ofzo
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kansenwijk...
kans op diefstal, kans op verkrachting, kans op moord, kans op bedreiging ...
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja hedaarom gebruik ik de term ook graag, omdat ie eigenlijk zo stom is. Soort geuzennaam
Ik vroeg me dat nog af; heb je nu oud&nieuw gevierd met dezelfde vriendengroep als eerst, en is dat nou nog veranderd doordat jij en E een stel zijn?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Minstens heik had best wel een topjaar eigenlijk
[..]
Ik ookmaar dan moeten er niet mensen voorkruipen op de lijst, en ons een plekje omlaag trappen
Exact dezelfde groepquote:Op zondag 1 januari 2012 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat nog af; heb je nu oud&nieuw gevierd met dezelfde vriendengroep als eerst, en is dat nou nog veranderd doordat jij en E een stel zijn?
Die waar ik woon stond letterlijk op de lijst van Vogelaarquote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen idee of ik in een kansenwijk woon, woon wel in een behoorlijk gemixte wijk
Daar zou ik ook blij van worden hoor!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Exact dezelfde groepen het mag misschien niet, maar ik ben toch altijd weer blij als ik hoor dat er positiever over mij wordt gepraat dan over de nieuwe vriendin van m'n ex (die ook al in die groep zat trouwens)
Dat wordt het gewoonquote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik rij nu rond op kartonnetjes en handdoeken op de stoelen...quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dat is echt klote. Heb je nog ander vervoer?
En 25 jaar in dienst, krijg je daar nog iets speciaals voor?
Die weten nog van niks en ik ga het ze niet vertellen...quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zijn ze daar bij het verhuurbedrijf ook van overtuigd dat het een defect is?
Ja natuurlijk. Dat best denk: auto > die enge vent > thermometer in kont > naald in pootquote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ook fijn dat je haar nu aanwent om vervoerd te worden. Mijn kat fokt zich echt helemaal op als ie 10 minuten in de auto moet naar de dierenarts. Dus daar zoek ik altijd oppas hier in huis voor. Gelukkig is de onderbuurvrouw dol op onze kat
Nee, jij woont niet in een kansenwijk want ik heb er een paar kanslozen gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen idee of ik in een kansenwijk woon, woon wel in een behoorlijk gemixte wijk
Mag ze naar buiten eigenlijk?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt leuk vindt ze het niet, ze zit de hele reis te piepenVandaar ook dat ze nu wat langer is gebleven. Maar ze heeft het erg naar haar zin bij mijn ouders dus dat is wel fijn
Nopequote:
Was zeker gezelligquote:Op maandag 2 januari 2012 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, even een Sheep maken.
O&N was inderdaad erg gezellig
Vandaag wel aan de race, maar dat is waarschijnlijk van de Chinees de dag ervoor
Bij jullie in de straat zou het niet handig zijn denk ik en je weet niet waar je misschien nog een keer gaat wonen.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeIk weet nog niet of ik dat ooit wel wil
Ja, wel benieuwd waar het mis gingquote:Was zeker gezelligEn nog bijna een wie weet
![]()
Nou, nu al een paar uur niet dus wellicht is het voorbijquote:Nog steeds aan de race? Dat is wel minderAan het eten van gisteren ligt het in ieder geval niet
Noem het dan ook probleemwijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kansenwijk...
kans op diefstal, kans op verkrachting, kans op moord, kans op bedreiging ...
Kijken jullie wel uit voor inteelt.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Exact dezelfde groepen het mag misschien niet, maar ik ben toch altijd weer blij als ik hoor dat er positiever over mij wordt gepraat dan over de nieuwe vriendin van m'n ex (die ook al in die groep zat trouwens)
Ik was niet van plan om een volgende keer weer een relatie met iemand uit de groep te beginnenquote:
Aan de andere kant wonen we nog best rustig omdat we niet aan een doorlopende straat wonen en achter ons zijn allemaal tuinen. Bovendien lopen er hier tientallen katten, maar vind het zelf wel engquote:Op maandag 2 januari 2012 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jullie in de straat zou het niet handig zijn denk ik en je weet niet waar je misschien nog een keer gaat wonen.
Ik had het er gister nog over met G. en K. en zij snappen het allebei ook nog steeds niet. Raar verhaal...quote:Ja, wel benieuwd waar het mis ging
Ik hoop het voor jequote:Nou, nu al een paar uur niet dus wellicht is het voorbij
Wel een beetje koorts ook dus ik ga niet al te lang meer opblijven.
Ja ruk is dat altijd hequote:Op maandag 2 januari 2012 08:21 schreef MaJo het volgende:
Kon vannacht pas om 2 uur slapen en was om half 7 alweer wakker
Lekker verneukt ritme door oud en nieuw
Herkenbaar, ik hoor ook af en toe dat ik veel leuker ben dan de ex, die ook nog in de vriendengroep zitquote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben toch altijd weer blij als ik hoor dat er positiever over mij wordt gepraat dan over de nieuwe vriendin van m'n ex (die ook al in die groep zat trouwens)
Nogal jaquote:
Ach ja, collega's, af en toe zijn het net mensen hequote:Op maandag 2 januari 2012 09:10 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft zich verslapen
doet ze echt nooit
Misschien dat je hier wat wijzer kan worden? Kabinet straft mensen omdat ze geen werk hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap geen kut van die nieuwe bijstandswet/normen/dingen. Wil gewoon wel eens weten wat het nu exact betekend voor mijn situatie en die van m'n ouders
oeh homemade cookies, stuur maar opquote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef iamredleader het volgende:
koekjes zo uit de oven halen, lekker met Jair gemaakt
Imagine my surprisequote:Op maandag 2 januari 2012 08:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had het er gister nog over met G. en K. en zij snappen het allebei ook nog steeds niet. Raar verhaal...
Nee, de koorts is alleen maar erger gewordenquote:Ik hoop het voor jeWel vervelend dat je koorts hebt, hopelijk gaat het weer beter na een lange tuk
Het is soms best vervelend om dit soort dingen te lezenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Imagine my surprise
Als er nog nieuws komt, dan hoor ik het wel
Die ziet het in elk geval aankomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat best denk: auto > die enge vent > thermometer in kont > naald in poot
Nog maar een paar dagenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ziet het in elk geval aankomen.
Noa denkt: ah, leuk> lieve mensen, lekker op schoot, happies,...en dan...
enge vent, thermometer in kont, naald in poot.
Aagje!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is soms best vervelend om dit soort dingen te lezenik ben hier veel te nieuwsgierig voor
wie wat waar!
Je wilde Aagje neuken maar op het laatste moment haakte ze af?quote:
Lijkt me vreemd om die ex dan ook nog te zien. Wat vind je van hem?quote:Op maandag 2 januari 2012 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik hoor ook af en toe dat ik veel leuker ben dan de ex, die ook nog in de vriendengroep zit
Ik vind het maar een sappiequote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd om die ex dan ook nog te zien. Wat vind je van hem?
De familie van Wiebel zegt altijd dat ze zo blij zijn dat hij nu met mij is en dat ik veel leuker ben dan z'n ex.Word ik ook altijd wel vrolijk van.
quote:
Ja, daar doel ik op. Nee, vast niet leuk, maar het resultaat welquote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je de bevalling bedoelt, daarvan denk ik niet: ah leuk! :d
Dat weet je niet. Misschien gaat het wel een lief kind worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar doel ik op. Nee, vast niet leuk, maar het resultaat wel
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien gaat het wel een lief kind worden.
Dat is dan toch ook een leuk resultaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zei leuk, niet mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook een leuk resultaat.Jij oppervlakkige!
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef Soempie het volgende:
Vind het wel grappig om van verschillende mensen te lezen dat ze hem gister of eergister opgeruimd hebben omdat ze het zo zat waren. Maar wel voor Sinterklaas dat ding neerzetten.
Checkquote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik kan dus tegenwoordig met kinderen omgaan, daar word ik een beetje bang van
jaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef Bart het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een baby van twee weken in mijn armen gehad en ze bleef slapen.
Mijn vrouw was vertederd, moet ik me zorgen maken?
quote:
Dat ligt eraan. Wat het jouw kind?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef Bart het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een baby van twee weken in mijn armen gehad en ze bleef slapen.
Mijn vrouw was vertederd, moet ik me zorgen maken?
Volgens de moeder nietquote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Wat het jouw kind?
Nou ja, moeder is blond en blank, vermeende vader is een pinda. Baby is ook een pinda. Kleine kans dat het van mij isquote:
Vermeend...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, moeder is blond en blank, vermeende vader is een pinda. Baby is ook een pinda. Kleine kans dat het van mij is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt niet echt he.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
He wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het nog steeds grappig dat ik de papa-pinda en mama ken.
Zou je die foto wel posten hier? Wel heel leuk om te zien.![]()
Heb op een blauwe maandag bij ze in de klas gezeten.quote:
Waarom niet? Zitten hier toch geen stalkersquote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Soempie het volgende:
Zou je die foto wel posten hier? Wel heel leuk om te zien.![]()
Sssssst niet zo hardquote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef Soempie het volgende:
En als je vrouw geen kinderwens heeft, dan moet zij zich misschien wel zorgen maken. Kijk nou hoe je kijkt naar die kleine.![]()
Nouja, omdat het niet jouw kindje is, denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet? Zitten hier toch geen stalkers.
Zal wel meevallenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, omdat het niet jouw kindje is, denk ik.Kan me zo voorstellen dat mensen het misschien niet leuk vinden als een foto van hun kindje ergens opduikt waar ze het zelf niet geplaatst hebben.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Staat geen naam bij, kindje is niet herkenbaar ofzo, dus allemaal aardig anoniem
.
Toch is het niet erg netjes, toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
Zal wel meevallen. Staat geen naam bij, kindje is niet herkenbaar ofzo, dus allemaal aardig anoniem
.
Ik moest er gister nog aan denken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch is het niet erg netjes, toch?
Soempie, bedankt dat je op me hebt gewacht. Ik ben deze hele week nog vrij, dus ga je gang.
Ligt aan de instelling van de ouders hequote:
Klopt, maar ik kreeg dus niet de indruk dat jij wist of de ouders het heel leuk zouden vinden, dan kun je maar beter voorzichtig zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Bart het volgende:
Ligt aan de instelling van de ouders he. Als je weet dat ze het erg vinden is het niet netjes, als je weet dat het ze niet boeit of juist leuk vinden dan zie ik niet in waarom het niet netjes is
.
Zo'n ophef is het niet, dat maak jij er van.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een ophef over een compleet onherkenbare babyfoto.
Preciesquote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een ophef over een compleet onherkenbare babyfoto.
Alsof er mensen op straat lopen en dan zeggen: "Hey kijk nou! Die baby ken ik! Die heb ik op Fok gezien!"
Jij bent de 4e uitgerekend toch? Kan Wiebel niet even voorzichtig strippen (loswoelen)?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
En 't kan nog steeds het eerste fok! kindje van 2012 worden.Hele rel in OUD..pff.
Mwa. Ken ze aardig goedquote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kreeg dus niet de indruk dat jij wist of de ouders het heel leuk zouden vinden, dan kun je maar beter voorzichtig zijn.
Op Fok zijn dingen al snel ophefquote:
Euh.... watquote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent de 4e uitgerekend toch? Kan Wiebel niet even voorzichtig strippen (loswoelen)?
Ik denk dat hij van het idee gaat gruwelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent de 4e uitgerekend toch? Kan Wiebel niet even voorzichtig strippen (loswoelen)?
Je moet vaker in OUD komen, daar was een lekkere rel de afgelopen dagenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Fok zijn dingen al snel ophef
Loswoelen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je wat ontsluiting hebt, dan kunnen ze de vliezen loswoelen van de baarmoedermond.quote:
cliff notes?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet vaker in OUD komen, daar was een lekkere rel de afgelopen dagen
Ik zou het zelf ook niet doen, tenzij er een goede reden voor is. Eerste Fokkindje is dat hopelijk niet voor jou.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat hij van het idee gaat gruwelen.De verloskundige kan dat donderdag wel proberen gaf ze aan. Ik weet niet of ik dat wil...
En wat doe jij in OUD?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Rare bezigheid. Dat komt komt als het komt. Om gelijk een dag later al truukjes uit te gaan halen lijkt me zo overbodigquote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je wat ontsluiting hebt, dan kunnen ze de vliezen loswoelen van de baarmoedermond.
Ik las vandaag de vergelijking: schudden aan een appelboom. Zijn de appels rijp, dan vallen ze uit de boom, zo niet, dan gebeurt er niks.Maar het kan de bevalling dus op gang helpen.
Zo was het in elk geval zeker niet bedoeld.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Fok zijn dingen al snel ophef
Jij ook alquote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Loswoelen?
Ik ben visueel ingesteld.
Klinkt niet prettig. Of hangt dat van de gebruikte methode afquote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je wat ontsluiting hebt, dan kunnen ze de vliezen loswoelen van de baarmoedermond.
Ik las vandaag de vergelijking: schudden aan een appelboom. Zijn de appels rijp, dan vallen ze uit de boom, zo niet, dan gebeurt er niks.Maar het kan de bevalling dus op gang helpen.
Wat accounts die nep waren en verhalen ophingen die dus niet echt waren. Naarquote:
Soemp zoeken, hoe het gingquote:
Nouja, ik kan sommige dagen niet lopen van de pijn, dus dan snap ik wel dat ze zoiets voorstelt.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rare bezigheid. Dat komt komt als het komt. Om gelijk een dag later al truukjes uit te gaan halen lijkt me zo overbodig
Ze gaat dan dus met haar vinger(s?) naar binnen. 't Is niet alsof Wiebel het doet, dus prettig lijkt het me niet. Maar ook niet pijnlijk volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt niet prettig. Of hangt dat van de gebruikte methode af
Natuurlijk is het wel onherkenbaar. Over een week ziet zo'n baby er al weer anders uit. Werkelijk niemand die dat kind waar dan ook tegen zou komen zou het herkennen, tenzij ze het kind al kennen. Als je mij nu tien verschillende pindababy's zou laten zien zonder de ouders erbij, dan zou ik er zelfs al moeite mee hebben om de juiste eruit te pikkenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo was het in elk geval zeker niet bedoeld.Ik vind de foto namelijk niet zo onherkenbaar en zou het zelf niet zo tof vinden. Tenzij ik heb aangegeven het wel best te vinden.
Ik dacht aan andere manierenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze gaat dan dus met haar vinger(s?) naar binnen. 't Is niet alsof Wiebel het doet, dus prettig lijkt het me niet. Maar ook niet pijnlijk volgens mij.
Gevalletje aandachtstrekkerij?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Wat accounts die nep waren en verhalen ophingen die dus niet echt waren. Naar
Mjah, het grootste probleem is dan natuurlijk dat ze dat bij mensen doen die heel erg meeleven, met verhalen die heel ver gaan (tot en met het overlijden van hun baby's...).quote:Op maandag 2 januari 2012 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gevalletje aandachtstrekkerij?
Sneue mensen.
't Kan zo nog 2,5 week duren hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht aan andere manierenmaar lijkt me ook niet echt prettig nee. Hoe dan ook, sterkte nog met de laatste paar dagen
Niet, Wiebelsoempje komt gewoon op tijdquote:
Lastig allemaalquote:En seks schijnt de bevalling ook op gang te kunnen brengen. Iets met een stofje in sperma en bij een orgasme trekt natuurlijk je baarmoeder ook samen. Niet dat het hier iets doet.![]()
Oja, ook een reden waarom ze het heeft voorgesteld: omdat ik graag thuis wil bevallen. Als ik 41 weken ben word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Dan kan ik er nog voor kiezen om niet daar te bevallen, maar als daar blijkt dat er onvoldoende vruchtwater meer is bijvoorbeeld, dan heb ik geen keus meer.
Lekkere borderliner ben je dan zeg, niet normaalquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, het grootste probleem is dan natuurlijk dat ze dat bij mensen doen die heel erg meeleven, met verhalen die heel ver gaan (tot en met het overlijden van hun baby's...).
Heb even snel in het FB-topic gelezen over wie dat ging en de foto van het dode kindje heb ik gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, het grootste probleem is dan natuurlijk dat ze dat bij mensen doen die heel erg meeleven, met verhalen die heel ver gaan (tot en met het overlijden van hun baby's...).
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Soempie het volgende:
Achja, eigenlijk ben ik ook helemaal niet zwanger.
Hey, dat weetje wilde ik vertellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En seks schijnt de bevalling ook op gang te kunnen brengen. Iets met een stofje in sperma en bij een orgasme trekt natuurlijk je baarmoeder ook samen. Niet dat het hier iets doet.![]()
Ik weet dus ook nog steeds niet of ik nu medelijden moet hebben. Als je zulke verhalen verzint en dan ook nog zo uitgebreid (facebook, twitter, alle details van behandelingen en weet ik wat), dan is er ook wel iets mis met je..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb even snel in het FB-topic gelezen over wie dat ging en de foto van het dode kindje heb ik gezien.
Wat ongelooflijk ziek.
Momentje, even een ban aanvragen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Soempie het volgende:
Achja, eigenlijk ben ik ook helemaal niet zwanger.
wtfquote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb even snel in het FB-topic gelezen over wie dat ging en de foto van het dode kindje heb ik gezien.
Wat ongelooflijk ziek.
Het is inderdaad allemaal erg bizar. Ik had haar ook op Twitter... en best nog wel met haar meegeleefd. Voor sommige mensen die nog meer met haar meeleefden is het wel erg raar.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet dus ook nog steeds niet of ik nu medelijden moet hebben. Als je zulke verhalen verzint en dan ook nog zo uitgebreid (facebook, twitter, alle details van behandelingen en weet ik wat), dan is er ook wel iets mis met je..
Dan is er wel serieus wat mis met je zeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, ik heb een andere foto gezien, van degene die wel echt een kindje verloren heeft.![]()
Die psycho heeft meerdere accounts aangemaakt, inclusief familieleden, Facebookaccount, Twitteraccount. Allerlei topics gevuld met foto's die ze van blogs afgeplukt heeft. Wat voor leven heb je dan.
Dat was dus ook zoiets. Die nepper reageerde dus ook op haar om te zeggen dat ze het er toch wel moeilijker mee had dan zij om bijvoorbeeld posts van anderen te lezen over de zwangerschap. En ook in het Z&G topic dat ze graag bekkenproblemen en dergelijke op de koop toe zou nemen als ze haar kindjes nog maar had en dan dacht: zeur toch niet zo. Begrijpelijk natuurlijk als je echt je kindje verliest, maar nu achteraf denk ik echt van:quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, ik heb een andere foto gezien, van degene die wel echt een kindje verloren heeft.![]()
Mja, daarom denk ik ook: straks zit ze (?) enorm met zichzelf in de knoop en heeft ze dus hulp nodig, ipv dat iedereen over haar heen valt. Ik bedoel, voor een troll gaat het wel heel ver..quote:Op maandag 2 januari 2012 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt ook echt zo'n type dat als ze écht een kindje had, ze dat kindje steeds wat aan zou doen om maar aandacht te krijgen.
Oh, ik geloof absoluut niet dat het een troll is. Ik denk dat het een persoon is waar echt was mis mee is.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, daarom denk ik ook: straks zit ze (?) enorm met zichzelf in de knoop en heeft ze dus hulp nodig, ipv dat iedereen over haar heen valt. Ik bedoel, voor een troll gaat het wel heel ver..
Prostaglandine of zoquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
En seks schijnt de bevalling ook op gang te kunnen brengen. Iets met een stofje in sperma en bij een orgasme trekt natuurlijk je baarmoeder ook samen. Niet dat het hier iets doet.![]()
Wilde ik dus net vragen, of dat niet een betere mogelijkheid is met sneeuw en die afstand...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Damn, de ziekenhelicopter schijnt onderweg te zijn...
Geen idee, ga nu naar buiten om de heli binnen te loodsen of zo. Later meer...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Kan die wel landen als het zo hard sneeuwt?
Raar dit allemaal, zo loop je nog lekker door het bos en zo heb je een hoop gedoe. Hoop dat 't meevalt allemaal...quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
Goed om te horen. Nu kan hij dus de nodige hulp krijgen.
Heb ik een rel gemist?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaarquote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hiii!!! Happy New Year's nog
Soemp al geplopt?
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat van dat woelen Soemp, zo is mijn vriendin haar bevalling begonnen. De dokter stak zo d'r hand naar binnen en 'zette een wee aan'. best handig was dat. Binnen 12 uur was ze bevallen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Handig zo'n schakelaar, net zo mysterieus als de G-spot?
Lijkt misschien raar voor jou, maar het zijn wel de klassieke symptomen. In de kou een flinke sneeuwwandeling maken is namelijk best intensief voor een hart dat nog maar net genoeg zuurstof krijgt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Raar dit allemaal, zo loop je nog lekker door het bos en zo heb je een hoop gedoe. Hoop dat 't meevalt allemaal...
Helemaal niet zo mysterieus, ik kan het zo voor je uittekenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Handig zo'n schakelaar, net zo mysterieus als de G-spot?
Dus de batterijen kunnen niet eens leeg zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 18:21 schreef wyccie het volgende:
Helemaal niet zo mysterieus, ik kan het zo voor je uittekenen.
Jammer dat je hetero bent dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:21 schreef wyccie het volgende:
Helemaal niet zo mysterieus, ik kan het zo voor je uittekenen.
Huh? Ik heb het over het strippen!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat je hetero bent dan.(denk ik, weet ik niet eens zeker. )
SMS W-aan naar 8080?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef wyccie het volgende:
Wee aan, wee uit.
Als Soempie te lang niet post, denk ik dat ze aan het bevallen is.
Waarom denk je dat ik in OUD posttequote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef wyccie het volgende:
Wee aan, wee uit.
Als Soempie te lang niet post, denk ik dat ze aan het bevallen is.
quote:
Checken of Soemp al ploptquote:
Nope. We wachten vol ongeduldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |