Done.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gvd, versturen zit te dicht bij enter op mijn mobiel, cobra of elke andere MEN mod, kan je tt even veranderen in 2012, het jaar waar het gebeurd!
Vast. Ik heb ze niet gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 08:20 schreef iamredleader het volgende:
En, waren de Russen om 4:59 weer opgerot?
Dan is het goedquote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op zondag 1 januari 2012 04:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kunnen jullie gebeurt dan ook met een t spellen? Alvast bedankt
is iets teveel alcohol een excuus?quote:Op zondag 1 januari 2012 04:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kunnen jullie gebeurt dan ook met een t spellen? Alvast bedankt
Allen, maak er een mooi laatste jaar van!
Mafkezenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red (of iemand anders), heb een vraag. Mis ik iets of is dit logisch, hebben ze het echt zo slecht?
Orthodoxe joden vergelijken Israël met nazi's
Serieus?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red (of iemand anders), heb een vraag. Mis ik iets of is dit logisch, hebben ze het echt zo slecht?
Orthodoxe joden vergelijken Israël met nazi's
Ik niet, ben in oktober jarigquote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meldde je laatst niet dat je gisteren of vandaag jarig was/bent?
Nice! En wat Jojo zegt, bevalt het? En kun je er een beetje van rondkomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef lubje25 het volgende:
Trouwens wel op de dag af 1 jaar kroegbaas vandaag
Mooi zo!quote:
Er wordt er een moeder...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
Wat gaat er dit jaar eigenlijk gebeuren (TT?).
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef lubje25 het volgende:
Trouwens wel op de dag af 1 jaar kroegbaas vandaag
Hoera, hoera,quote:
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
Wat gaat er dit jaar eigenlijk gebeuren (TT?).
Of is aan het bijkomen van oud en nieuwquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, bijna iedereen hier heeft een leven
echtquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, bijna iedereen hier heeft een leven
Spelletje aan het doenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik iets verkeerd gezegd
Het is ineens zo rustig hier
Ik mag hopen van nietquote:
quote:
Nee, geloof ook niet dat jij dat spiraaltje eruit gerukt hebtquote:
Daar heb je gelijk in. Ik zou dat rustig aan doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, geloof ook niet dat jij dat spiraaltje eruit gerukt hebt.
Gister alweer een verhaal aan moeten horen over iemand die door het spiraaltje heen zwanger was geworden.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, geloof ook niet dat jij dat spiraaltje eruit gerukt hebt.
Ze maken alleen geen melding van het totale gewicht van zijn recept.quote:Self-styled healthy eating crusader Jamie Oliver has been criticised for inventing a 'heart-attack' meatball sandwich.
The TV chef's recipe was labelled one of the most dangerous on the market by U.S. nutritionists, who said the snack contained twice as many calories as a Big Mac.
Jamie has been at the forefront of Britain's battle against obesity, presenting programmes including Jamie's School Dinners and the Emmy award-winning Food Revolution.
But scientists from the Physicians' Committee for Responsible Medicine said that the 36-year-old's book 30-Minute Meals was one of 2011's five worst cookbooks.
Spokeswoman Susan Levin said: 'Jamie Oliver has done some very good things with regard to highlighting problems with school dinners and fast food.
'But some of the recipes in his book are higher in fat and sodium and than the processed stuff.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r-meatball-sandwich-
Ik ken meerdere vrouwen die ondanks het spiraaltje zwanger zijn gewordenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister alweer een verhaal aan moeten horen over iemand die door het spiraaltje heen zwanger was geworden.
Mijn vraag of dat dan een heel lenig kind werd werd niet zo gewaardeerd
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister alweer een verhaal aan moeten horen over iemand die door het spiraaltje heen zwanger was geworden.
Het kan ook wel hoor. Maar zo'n hormoonspiraal (mirena ofzo dacht ik) geeft wel de kleinste kans op een zwangerschap van alle voorbehoedsmiddelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken meerdere vrouwen die ondanks het spiraaltje zwanger zijn gewordenDus kijk maar uit Bart
En TM ik vind die grap wel leuk
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ah dat is weer wat anders dan een spiraaltje inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het kan ook wel hoor. Maar zo'n hormoonspiraal (mirena ofzo dacht ik) geeft wel de kleinste kans op een zwangerschap van alle voorbehoedsmiddelen.
En volgens anderen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is weer wat anders dan een spiraaltje inderdaadIk heb de Nuva Ring en die is ook behoorlijk veilig volgens mij
Nummerbehoud is er volgens mij bij banken niet bij, maar mijn laatste overstap is alweer wat jaren geleden...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier ervaring met overstappen van bank met je betaalrekening?
Kan je dan net als met je mobiele telefoon je nummer houden dat je niets hoeft om te zetten qua automatische afschrijvingen enzo?
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummerbehoud is er volgens mij bij banken niet bij, maar mijn laatste overstap is alweer wat jaren geleden...
Geen ervaring meequote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is weer wat anders dan een spiraaltje inderdaadIk heb de Nuva Ring en die is ook behoorlijk veilig volgens mij
Ja oke, maar wat gaat er bij de rest gebeuren?quote:
Ik hoop dat niet te worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat gaat er bij de rest gebeuren?
Ik word 30quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nieuwe keuken, hopelijk nieuwe baan, dat worden voor zover ik weet de hoogtepuntenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik ook last vanquote:
Echt?quote:
Ssssttt Ze heeft het nog niet echt door.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?Je bent er gelukkig zelf vrolijk over.
![]()
Ola!quote:
Ik ben vandaag 25 jaar bij dezelfde werkgever in dienst...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer?quote:
Dat maakt me helemaal niets uitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?Je bent er gelukkig zelf vrolijk over.
![]()
15-9quote:
Hmz. Rabobank zegt dat ik geen recht meer heb op studentenrekening, ze willen me dus een duurdere betaalrekening aansmeren.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummerbehoud is er volgens mij bij banken niet bij, maar mijn laatste overstap is alweer wat jaren geleden...
Mooi, dan kan jij me vertellen wat ik wel en niet moet doenquote:
Ik zal je alle geheimen doorvertellen die de niet 30ers nog niet wetenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij me vertellen wat ik wel en niet moet doen
Hou ik je aan!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alle geheimen doorvertellen die de niet 30ers nog niet weten
Oh, dat is echt klote. Heb je nog ander vervoer?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Goed begin van het jaar:
Vanmorgen onze huurauto met 4 compleet geopende ramen aangetroffen (waarschijnlijk een electronisch manco) in de stromende regen, dus daar kunnen ze binnenkort champignons in gaan kweken. Heb het water nog net niet van de bodem hoeven scheppen, maar de stoelen zijn wel doorweekt...
Met O&N snap ik. Maar waarom hebben jullie Noa daar al met de kerst gebracht dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik mis Noa trouwensDie is al sinds de kerst bij mijn ouders. We wilden haar daar houden met oud en nieuw omdat het daar rustiger is en we hebben haar tussendoor daar gelaten omdat we anders zo heen en weer met haar moeten slepen. Maar we gaan donderdag naar Berlijn dus dan blijft ze de komende dagen ook maar. En nu mis ik haar supererg
Mijn moeder vertelde wel dat ze helemaal niet bang was voor het vuurwerk en de hele dag bij haar op schoot heeft gelegen
zijn ze daar bij het verhuurbedrijf ook van overtuigd dat het een defect is?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Sneeuw was de volgende dag bij 10 graden alweer verdwenen, maar een nieuw golf schijnt vanavond/morgen te gaan komen. We wachten af...
Goed begin van het jaar:
Vanmorgen onze huurauto met 4 compleet geopende ramen aangetroffen (waarschijnlijk een electronisch manco) in de stromende regen, dus daar kunnen ze binnenkort champignons in gaan kweken. Heb het water nog net niet van de bodem hoeven scheppen, maar de stoelen zijn wel doorweekt...
er woont bij MaJo een Chinees in de buurt.....quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met O&N snap ik. Maar waarom hebben jullie Noa daar al met de kerst gebracht dan?
We waren daar toen zelf een paar dagen dus toen was ze meequote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met O&N snap ik. Maar waarom hebben jullie Noa daar al met de kerst gebracht dan?
Ze zeggen dat je er niet dood van gaatquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Dat maakt me helemaal niets uit
Mijn vader zei vannacht "dit wordt een belangrijk jaar voor jou he?" Dus ik denkHij: ja je wordt 30! Ik: oh ja
Nou dat geeft wel aan dat ik me er echt niet mee bezig hou
Laat haar dan ook daar.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
We waren daar toen zelf een paar dagen dus toen was ze meeWe zijn woensdag pas weer naar huis gegaan en om haar nou voor die drie dagen mee te nemen vonden we zo' gedoe voor haar. En hetzelfde geldt nu weer met Berlijn
Ik denk dat ik morgen wel bij mijn ouders ga slapen, moet haar weer even zien
Dat is inderdaad een garantie.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van ouder worden ga je een keer dood
Doen we ookquote:
Je neemt haar dus niet meer terug naar Utrecht?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doen we ookMaar wil haar wel even zien voor donderdag
Ik denk dat Cobra bedoelt: daar voor altijd laten?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doen we ookMaar wil haar wel even zien voor donderdag
Tuurlijk welquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je neemt haar dus niet meer terug naar Utrecht?
No Wayquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Cobra bedoelt: daar voor altijd laten?
Ok dan. Ik kreeg, door je posts, de indruk dat je ouders een vast adres voor Noa was als jullie gaan stappen of reizen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |