Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!quote:
Net even opgezocht. Ze staan er niet in. Doodzonde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!
Wat ik al zei: weinig soul/funk/disco in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pink Floyd zal zich trouwens ook vereerd voelen. Ze staan met hun beste notering tussen de beste notering van Coldplay en Adele
Wish you were here! Wat mij betreft top drie waardig.. En zo eenvoudig! Eerste nummer wat ik leerde spelen en zingenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pink Floyd zal zich trouwens ook vereerd voelen. Ze staan met hun beste notering tussen de beste notering van Coldplay en Adele
Wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een prachtig nummer: Wish you were here
Een van de mooiste zinnen ooit uit een nummer:
"We're just two lost souls, swimming in a fishbowl"
Hier nog één!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
Wish you were here
Heb ik op gestemd
Drugs don't work is inderdaad prachtig. Coen Swijnenberg heeft het nog voor me gedraaid op de radio!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur dus ook, Oasis - Live Forever, Verve - Drugs Don't Work, niets van The Sex Pistols, Ramones - Blitzkrieg Bop, Buzzcocks - Ever Fallen in Love, Joy Division - Disorder, Pink Floyd - High Hopes, en Zanger Rinus
Sex Pistols inderdaad. Die mis ik ook in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur dus ook, Oasis - Live Forever, Verve - Drugs Don't Work, niets van The Sex Pistols, Ramones - Blitzkrieg Bop, Buzzcocks - Ever Fallen in Love, Joy Division - Disorder, Pink Floyd - High Hopes, en Zanger Rinus
Snel stemmen!quote:
Nee. Schande!quote:
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, maar ik vind dit (weliswaar te hoog) maar wel echt mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |