Stond de eerste keer in de top 10 trouwensquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Bridge over Troubled water vind ik ook wel een goede, zo een mooi nummer.
Zeker top 10 materiaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Mag er van mij ook best in, maar zie ik ook niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft toch nog in de top 40 gestaan? Net als (ik kan het niet vaak genoeg zeggen) The Racing Rats van Editors.
Goed nummer, zou niet misstaan maar hoeft er van mij ook niet in. Hij staat niet in mijn 'top 10 van de top 100'quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Dat gezegd hebbende mogen ABBA en MJ ook wel in de top 50 aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Van mij zou er sowieso wat meer soul/funk/disco in de lijst mogen.
School van Supertramp (ook jarenlang heel hoog)quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Welk nummer vind iedereen echt te laag staan trouwens?!?
Zelf ga ik voor with or without you
Het is een plaat die ik uiteindelijk niet mee heb genomen met stemmen, en daarvan heb ik erg veel spijt. Vind 'm fantastisch. Maar ja, dat is een verschil in smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:55 schreef FritsFlits het volgende:
Heb wat minder met Goodnight Saigon
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende mogen ABBA en MJ ook wel in de top 50 aanwezig zijn.
Wild Horses vooralquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:56 schreef Dven het volgende:
Stones mogen trouwens ook hoger staan. Angie staat wel goed maar vooral Wild Horses en You Cant Always Get What You Want staan veel te laag imo
Staat ie al voor het 3e jaar niet meer. Is ook teveel van het goede.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:56 schreef BoerBert het volgende:
One van U2 gelukkig wel uit de top 10.
Ik denk dat dat voor mij wel even gaat duren, in de onderste regionen ken ik nog maar ongeveer 50%. Maar inderdaad. Maar ik vind wel dat de lijst zich langzaam moet ontwikkelen naar een middenweg tussen Radio 2 en de muziek die we bovenaan de song van het jaar jaarlijstjes vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:57 schreef Dven het volgende:
Het ergste is dat de top2000 voor ons over een jaar of 5 a 10 leuker is op het begin van de reeks dan wanneer ze bij de hoger geplaatste nummers komen. Er zijn al zoveel mooie nummers verdwenen en er gaat nog zoveel meer verdwijnen
We luisteren met alle liefde naar de top2000 maar dat betekent niet dat je sommige dingen niet ter discussie mag brengen of je vragen bij kan stellenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen zeiken over de lijst.
Het is democratisch gekozen door miljoenen mensen.
Als je het er niet mee eens bent, maak dan je eigen top2000 en luister dan niet naar radio 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |