Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik op Viva La Vida na de meest vervelende plaat van de top 20 wel. Te bombastisch dit.
Clocks krijg je echt niet meer uit de bovenste regionen. Viva la Vida wordt al moeilijk vrees ik. Zit inmiddels te veel verworteld in de Top2000quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijn
Clocks kan best in de top 50/100. Viva La Vida is erger. Someone Like You kan ik beter hebben dat dit nummer overigens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijn
Denk het ook niet. Welk nummer vind iedereen echt te laag staan trouwens?!?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Clocks krijg je echt niet meer uit de bovenste regionen. Viva la Vida wordt al moeilijk vrees ik. Zit inmiddels te veel verworteld in de Top2000
Clock vind ik wel beter dan Viva la vida. Ben dat nummer nou wel zo zatquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Bridge over troubled waterquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Welk nummer vind iedereen echt te laag staan trouwens?!?
Zelf ga ik voor with or without you
Even qua mogelijkheden bekeken:quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens, maar nummer zeven (dacht ik)?!?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clocks kan best in de top 50/100. Viva La Vida is erger. Someone Like You kan ik beter hebben dat dit nummer overigens.
Enormquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat er op nummer 1 staat?
Zanger Rinus - Hey Marlous toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat er op nummer 1 staat?
Ik kan niet zo snel uit mijn hoofd iets bedenken, maar waarschijnlijk iets van EWF of iets in die trant.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje. Was troosteloos vorig jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens, maar nummer zeven (dacht ik)?!?
Zijn er ook mensen die naar de afkicklijst gaan luisteren? Die is bijna nog mooier dan de top2000!
Mee eens!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge over troubled water
Imagine
Zijn de eerste 2 die gelijk in me opkomen
Hier ook mee eens. Vooral de beatles mogen inderdaad hoger staan met bepaalde nummers!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even qua mogelijkheden bekeken:
Procol Harum - Whiter Shade of Pale
Billy Joel - Goodnight Saigon
Emerson, Lake and Palmer - Lucky Man
Radiohead - Street Spirit
John Lennon - Imagine
En de kevers in de top 20 zou ook leuk zijn. Liefst met Let It Be of Yesterday, maar Jude mag ook.
Die heeft toch nog in de top 40 gestaan? Net als (ik kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef BoerBert het volgende:
Pyramid Song moet gewoon in de lijst, maar dat gebeurt helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |