Gaat 't nog een beetje goed thuis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok deze plaat is toch wel leuk. NIet top, niet geniaal, wel leuk.
Vind hem wel mooi, maar misschien wat te hoogquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
En ook deze vind ik maar zo-zo. Ik heb denk ik nogal afwijkende smaak.
Lopen niet synchroon dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Top 10 wordt nu uitgezonden op Ned. 3
Iets beter wel al, gelukkig. Niet echt leuk, oudjaarsavond op deze manier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gaat 't nog een beetje goed thuis?
Dat heb ik nu met shine on you crazy diamond.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
O ja, deze van Pink FloydTitel ken ik wel, maar weet me nooit de muziek erbij te horen
Zonde man, het is wel oudejaarsavond. Sterkte in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets beter wel al, gelukkig. Niet echt leuk, oudjaarsavond op deze manier.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets beter wel al, gelukkig. Niet echt leuk, oudjaarsavond op deze manier.
Geen idee, ik luister geen radioquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit is wel heel erg kort afgekapt
Ja ok, dat wel, maar daar kan Meatloaf niets aan doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:45 schreef FritsFlits het volgende:
Meatloaf
Wel enorm kapot gedraaid hoor
Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik op Viva La Vida na de meest vervelende plaat van de top 20 wel. Te bombastisch dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |