Opzetje naar Wish You Were Here dacht ik? Is er wel bijgeknipt volgens mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Hoorde dat erbij? Dat gepraat op het eind?
Nee, ze draaiden m iets te lang. Maar dit was by far geen 17 minuten? Zelfs geen 13 denk ik?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Hoorde dat erbij? Dat gepraat op het eind?
Ja 13quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, ze draaiden m iets te lang. Maar dit was by far geen 17 minuten? Zelfs geen 13 denk ik?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooooooooooooooooooooi dit. We nemen alweer afscheid van een band, de Dire Straits![]()
Hoe kun je dit nou niet mooi vinden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Mmmm ja, Dire Straits, ik moet het weer zeggen, ik vind het helemaal niets.
Geen idee, vooral de zang vind ik niet mooi van Mark Knopfler. Je kunt ook vragen: waarom lust je geen spruitjes? Weet ik ook niet, gewoon niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou niet mooi vinden?
Dat rijmtquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
Alleen maar klassiekers uit mijn speakers
Dat kanquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niks, net als de komende plaat. Nouja, niet lelijk, maar gewoon, saai, niet boeiend. Vreemd?
Ok. Ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, vooral de zang vind ik niet mooi van Mark Knopfler. Je kunt ook vragen: waarom lust je geen spruitjes? Weet ik ook niet, gewoon niet mijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |