Ah sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Menschen! Ik ga op de bank verder luisteren. Zere rug en pols van dat computer hangen.
Ik post nog wel wat vanaf mijn phone. Lyrics moeten jullie zelf maar zoeken
Klapmongool, je familie neerstekenquote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook afhaken, kijk inmiddels zowat scheel van de hoofdpijn, dus ik gooi er pillen in en duik met oordopjes mijn bed in. Misschien tot morgen, bij de 'afterparty' in deze reeks.
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook afhaken, kijk inmiddels zowat scheel van de hoofdpijn, dus ik gooi er pillen in en duik met oordopjes mijn bed in. Misschien tot morgen, bij de 'afterparty' in deze reeks.
Jammer joh, beterschap! Bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar! Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vijf minuten fietsen van hier
Prettige jaarwisseling Doedezemaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Vervelend! Hopelijk helpt de muziek je de avond door ^_^quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt voor de tip, hoef ik niet naar 4 te zappenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:05 schreef FritsFlits het volgende:
November Rain
Ik hou van Holland op RTL4 trouwen
stertke he.!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar!
En allemaal natuurlijk de beste wensen voor 2012!
insgelijks!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
U2quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |