quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stairway to Heaven werd gedraaid op de begrafenis van m'n vader.
Niet zonder tranen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]och, kun je niet meer horen dan zeker?
Laatste 5 zijn al jaren hetzelfde in een andere volgorde. Sinds Boudewijn erbij staat niet meer veranderd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Het zijn bijna altijd dezelfde de laatste jaren, behalve Adele dan.
Beter dezelfde platen dan Adele.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Nou queen ga ik zeker NIET luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
De clichéplaten zijn nu echt begonnen. En toch blijf je luisteren
Fijn hè!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
In het kader van "wat missen we", nou zoiets als dit:
Het mag van mij wel een keertje totaal omgegooid worden.Hoe weet ik niet zo snel, maar hoe lang willen ze dit anders nog volhouden, met elk jaar bijna dezelfde top 10?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn hè!
Behalve Avond van Boudewijn. Prachtig nummer maar niet iets wat ik op dat moment horen wil
Wat doe je eraan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het mag van mij wel een keertje totaal omgegooid worden.Hoe weet ik niet zo snel, maar hoe lang willen ze dit anders nog volhouden, met elk jaar bijna dezelfde top 10?
Daarvoor moet er een generatie voorbij gaan denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het mag van mij wel een keertje totaal omgegooid worden.Hoe weet ik niet zo snel, maar hoe lang willen ze dit anders nog volhouden, met elk jaar bijna dezelfde top 10?
Is dat niet ook de kracht van deze lijst?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Veranderen gaat het sowieso.. En de top tien is op een nieuwkomer na meestal een traditie, wat voor mij in ieder geval een hoop mooie herinneringen met zich meebrengtquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goede vraag... als je iedereen op ALLES wat er ooit is uitgegeven laat stemmen, totale vrije keuze, dat is bijna niet te doen denk ik.quote:
Daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarvoor moet er een generatie voorbij gaan denk ik.
Zodra de mensen geboren in de jaren 90 de oudjes zijn krijg je 2 Unlimited op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |