Wish you were here! Wat mij betreft top drie waardig.. En zo eenvoudig! Eerste nummer wat ik leerde spelen en zingenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pink Floyd zal zich trouwens ook vereerd voelen. Ze staan met hun beste notering tussen de beste notering van Coldplay en Adele
Wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een prachtig nummer: Wish you were here
Een van de mooiste zinnen ooit uit een nummer:
"We're just two lost souls, swimming in a fishbowl"
Hier nog één!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
Wish you were here
Heb ik op gestemd
Drugs don't work is inderdaad prachtig. Coen Swijnenberg heeft het nog voor me gedraaid op de radio!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur dus ook, Oasis - Live Forever, Verve - Drugs Don't Work, niets van The Sex Pistols, Ramones - Blitzkrieg Bop, Buzzcocks - Ever Fallen in Love, Joy Division - Disorder, Pink Floyd - High Hopes, en Zanger Rinus
Sex Pistols inderdaad. Die mis ik ook in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur dus ook, Oasis - Live Forever, Verve - Drugs Don't Work, niets van The Sex Pistols, Ramones - Blitzkrieg Bop, Buzzcocks - Ever Fallen in Love, Joy Division - Disorder, Pink Floyd - High Hopes, en Zanger Rinus
Snel stemmen!quote:
Nee. Schande!quote:
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, maar ik vind dit (weliswaar te hoog) maar wel echt mooi!
Live-uitvoering is ook goed! Van live at the Royal Albert Hall.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 19 wel veel beter dan 21, maar dit nummer is fantastisch.
Idem! Mag ettelijke plaatsen hoger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een prachtig nummer: Wish you were here
Een van de mooiste zinnen ooit uit een nummer:
"We're just two lost souls, swimming in a fishbowl"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |