Iets van Mother's Finest of Sly and the Family Stone of Minnie Ripperton.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:59 schreef Dven het volgende:
En welke nummers hadden er in moeten staan volgens jullie? Ik mis Ameno - Era en Coldplay - Green Eyes!
Inderdaad! Briljant nummer! Maar iets te hoog geplaatst wat mij betreft. Vind alleen de clip wat zonde. Daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen. Een triomfmars zoals jij al zegt!quote:
Smaak.quote:
Das zo ongeveer nog precies de duur van de Top 2000quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat nog wel een half uur duren voordat de rust in huize Mexicano is wedergekeerd.
Die duurt nog zo'n 49 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das zo ongeveer nog precies de duur van de Top 2000
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!quote:
Net even opgezocht. Ze staan er niet in. Doodzonde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!
Wat ik al zei: weinig soul/funk/disco in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pink Floyd zal zich trouwens ook vereerd voelen. Ze staan met hun beste notering tussen de beste notering van Coldplay en Adele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |