Kan dat Geelman? teach me.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Geelman het volgende:
Goed verhaal, maar ik moet het hosselen even laten wachten tot de nieuwjaarsreceptie of zo.
Gewoon lekkere meisjes playen tijdens de nieuwjaarsreceptie van het werk. Voor vijf eurootjes onbeperkt drinken in de lokale kroeg, dus dat moet wel goed komen. Veel goedkoper, en niet die oud & nieuw stress en zo.quote:
De slimste baas, die FOK! heeft, geniepig hosselen en dat ook nog budget oriented.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon lekkere meisjes playen tijdens de nieuwjaarsreceptie van het werk. Voor vijf eurootjes onbeperkt drinken in de lokale kroeg, dus dat moet wel goed komen. Veel goedkoper, en niet die oud & nieuw stress en zo.
Wat is er gebeurt met je hossel resolutie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
ik heb geen zin meer in hosselen
Ik heb 4 biertjes op en ben moe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met je hossel resolutie?
Denk aan de chimeisjes, maar natuurlijk is het wel zo dat een baas als jou elk moment van de dag kan hosselen. Nieuwjaar is dan niet meer zo speciaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb 4 biertjes op en ben moe.
In mijn slaap hossel ik nog.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Denk aan de chimeisjes, maar natuurlijk is het wel zo dat een baas als jou elk moment van de dag kan hosselen. Nieuwjaar is dan niet meer zo speciaal.
Ik snap dat je er dan geen zin in hebt, ik heb ook geen zin meer in mijn wank royal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In mijn slaap hossel ik nog.
kindercola in de disco en je laat ze chickies squirtenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik snap dat je er dan geen zin in hebt, ik heb ook geen zin meer in mijn wank royal.
Oh ik smokkel altijd een mini flesje alcohol naar binnen, dan ben ik de man. Daarom heb ik ook de kinderdisco als target, als je daar een flesje sterke drank naar binnen kan smokkelen dan ben je de man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
kindercola in de disco en je laat ze chickies squirten
Plato zei ooit: De deugdzaamste mens is hij, die zich ermee tevreden stelt deugdzaam te zijn zonder te trachten het ook te schijnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ik smokkel altijd een mini flesje alcohol naar binnen, dan ben ik de man. Daarom heb ik ook de kinderdisco als target, als je daar een flesje sterke drank naar binnen kan smokkelen dan ben je de man.
Het klopt dat dit vrij wijs en geil klinkt. Ik vraag me af of de chicks dat ook zo ervaren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Plato zei ooit: De deugdzaamste mens is hij, die zich ermee tevreden stelt deugdzaam te zijn zonder te trachten het ook te schijnen
Weet niet wat dit te maken heeft met alcohol maar het klinkt wel geil
Goede chicks wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Het klopt dat dit vrij wijs en geil klinkt. Ik vraag me af of de chicks dat ook zo ervaren.
haramquote:Op zondag 1 januari 2012 03:48 schreef boekenplank. het volgende:
net me zusje gehosseld ze was lag naakt op de vloer te spartelen dus ik daxht sla me slag wel ok ltr
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Ligt nu een sufgeneukt blond sletje in mijn bed. Door dit topic wou ik dat toch even melden aan jullie. Het verhaal hoe ze in mijn bed is beland vertel ik morgen.
Eerst nog een paar keer dat gleufdier volpompen en slapen.
Je bedoelt: geweldige nacht, ik kon de chickies niet van mijn 30cm afslaan. Uiteindelijk 2 mee naar huis genomen om te geven, niets voor mij maar ik had geen zin in een ganbang in mijn huis. Dat doen we wel weer op een doorsnee maandagavond.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:05 schreef sausagin het volgende:
Kut nacht , niks kunnen "hosselen". Heb ook niks geprobeerd eigenlijk. 18 jaar en maagd , het is tijd om eens mijn eerste ervaringen te ervaren.
Waarom niks geprobeerd dan? Niet geschoten is altijd mis man.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:05 schreef sausagin het volgende:
Kut nacht , niks kunnen "hosselen". Heb ook niks geprobeerd eigenlijk. 18 jaar en maagd , het is tijd om eens mijn eerste ervaringen te ervaren. 2012 in mineur gestart , ik wou net mijn eerste voornemen al voltooien :c , En ik wou ook nog niet naar huis gaan maar als mijn vrienden naar huis gaan kan ik moeilijk daar alleen blijven :c
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:46 schreef MarlboroCowboy het volgende:
wat een kut jaar wisseling geen een move kunnen maken. Waarom niet? Omdat de bouncer het feest weer moest verpesten door me naar huis te sturen. Ik weet niet eens waarom ik eruit gezet werd, het was gewoon een vuile streek.
Jammer genoeg had ik net een meisje gespot dat ik wou hosselen dus ik loop er naartoe. Mijn target nooit bereikt omdat ik op mijn schouder werd getikt en weg werd gestuurd. Daarna moest ik wel even trammelant maken en toen ben ik maar naar huis gelopen.
Gelukkig Nieuwjaar.
Het was niet eens mijn doel om te hosselen, oud op nieuw is kinderspel. Ik doe het the hard way, maar ach als je zo ervaren als mij bent, dan is er niks hards meer aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 10:19 schreef rosepetals het volgende:
Gelukkig nieuwjaar piemels! Mijn medeleven voor de FOK!ers die geen seks hebben kunnen regelen, en die dat wel konden; gefeliciteerd
Om 12 uur op het dak van een verlaten gebouw gestaan om vuurwerk te checken, daarna naar de kroeg waar een meisje me belde en vroeg waar ik was, met haar naar de stad gegaan en gehoss0ld. Prima nacht.quote:
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben reuze benieuwd naar dit verhaal.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Ligt nu een sufgeneukt blond sletje in mijn bed. Door dit topic wou ik dat toch even melden aan jullie. Het verhaal hoe ze in mijn bed is beland vertel ik morgen.
Ik ook wel, fantasie verhalen op zijn tijd niks mis mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben reuze benieuwd naar dit verhaal.
Ook wakker gemaakt. Maar ook niet zo laat gaan slapen. Heb je een leuke avond gehad?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Meloewa het volgende:
Daarbij hoe kan iedereen zo vroeg opstaan??
Ging hier om half 5 naar bed wat al redelijk vroeg is en ben net half uur wakker en ook nog eens wakker gemaakt.
Ah oké.. Ja was wel leuk bijna geen alcohol gehad wel, maar daardoor nu wel in prima staat.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ook wakker gemaakt. Maar ook niet zo laat gaan slapen. Heb je een leuke avond gehad?
Niet zo'n ellendig watje zijn helpt wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Meloewa het volgende:
Ging hier om half 5 naar bed wat al redelijk vroeg is en ben net half uur wakker en ook nog eens wakker gemaakt.
De mensen uit mijn straat ontvangen..Dus een enorme bende nuquote:Op zondag 1 januari 2012 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah oké.. Ja was wel leuk bijna geen alcohol gehad wel, maar daardoor nu wel in prima staat.
Jij?
Echte bazen gaan om 7 uur hun bed in en staan om 12 uur weer paraat om baas te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Meloewa het volgende:
Een bevlekte ontvangtenis?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De mensen uit mijn straat ontvangen..Dus een enorme bende nu
Oh oké laat mij maar een ellendig watje zijn dan geen problemen mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet zo'n ellendig watje zijn helpt wel.
Ahw, opstaan in een bendequote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De mensen uit mijn straat ontvangen..Dus een enorme bende nu
Ik verbaas mij nergens meer over.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
wat een baas die meid. Haha!
Sommige mannen vinden dat geil, wist je dat?
Je liegt Meloewa speelde Monopoly jr.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Meloewa lag vannacht in mijn bedje.
Ik liet haar 450 keer komen, dat was echt fantastisch.
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef Equites het volgende:
Ik heb die shit uitgeprobeerd in de OPmaar het werkte niet. Ben ik nu gay?
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Meloewa lag vannacht in mijn bedje.
Ik liet haar 450 keer komen, dat was echt fantastisch.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]lag in mijn eigen bedje vannacht na het spelen van Monopoly jr. inderdaad Argo.
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Niet voor mij schat, was een gezellige avondquote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef Juminelle het volgende:
Deze nacht is een groot zwart gat in mijn geheugen.
Gelukkig maar, je brak bijna mijn hart.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]lag in mijn eigen bedje vannacht na het spelen van Monopoly jr. inderdaad Argo.
Vast.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
Uiteindelijk met m'n zatte kop aan een of andere poolse chick die met haar moeder in de trein zat (moeder kon alleen pools) gevraagd of ze zin had in een triootje met mij en haar moeder.Dat leverde me moeilijk veel kudo's van m'n maten en een vies harde klap op m'n bek op.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef BoemBats het volgende:
Zo wat een nacht zeg, het klopt dat de hossel veel makkelijker gaat met oud en nieuw. Die sletjes zijn dronken en gaan helemaal los. Ik heb drie hossels ingezet waarvan er één goed lukte, de andere twee waren letterlijk van de kaart. De gelukte hossel geraakte toch in een anticlimax, net toen ik met mijn smoothtalk haar aan het imponeren was ging ze offline vanwege een storing. Fuck you WOW!!
Gewoon naar Amsterdam gegaan, was niet echt speciaal ofzo, beetje m'n ding gedaan, maar alsnog niet geregeld omdat mijn achterlijke vrienden als een stel hyena's omgingen met die chicks daar.Maargoed, dat deed ik zelf misschien ook wel.
Uiteindelijk met m'n zatte kop aan een of andere poolse chick die met haar moeder in de trein zat (moeder kon alleen pools) gevraagd of ze zin had in een triootje met mij en haar moeder.
Dat leverde me moeilijk veel kudo's van m'n maten en een vies harde klap op m'n bek op.
Topavondje dus.![]()
Liegen is een zondequote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Vertel de story, bro.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef Equites het volgende:
Ik heb die shit uitgeprobeerd in de OPmaar het werkte niet. Ben ik nu gay?
Gewoon naar Amsterdam gegaan, was niet echt speciaal ofzo, beetje m'n ding gedaan, maar alsnog niet geregeld omdat mijn achterlijke vrienden als een stel hyena's omgingen met die chicks daar.Maargoed, dat deed ik zelf misschien ook wel.
Uiteindelijk met m'n zatte kop aan een of andere poolse chick die met haar moeder in de trein zat (moeder kon alleen pools) gevraagd of ze zin had in een triootje met mij en haar moeder.
Dat leverde me moeilijk veel kudo's van m'n maten en een vies harde klap op m'n bek op.
Topavondje dus.![]()
Ok ik geef het toe.... Ik kreeg hem niet omhoog door de liquor.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe.... Ik kreeg hem niet omhoog door de liquor.
Volgende keer beter.![]()
Dat lukte dus niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij dan meloewa, stoer te doen steeds? Nog een grote neger cock in je gehad?
ZO PRAAT JE NIET TEGEN MELOEWA IK HOU VAN HAAR!!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een neger gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
Maar lieve fokkertjes die gefaald hebben. Dit wil ik jullie verder meegeven.
[ afbeelding ]
En jij zelf? Er komt toch wel een nieuw topic met jouw avonturen, mag ik hopen?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik zag opvallend veel 8+ geregeld door rare jongens, met oud en nieuw kunnen zelfs sommigen van julie die eerste tongzoen krijgen rustugquote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
Maar lieve fokkertjes die gefaald hebben. Dit wil ik jullie verder meegeven.
[ afbeelding ]
Ja? Zelf nog geregeld door een van die jongens?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef Kroc het volgende:
[..]
Ik zag opvallend veel 8+ geregeld door rare jongens, met oud en nieuw kunnen zelfs sommigen van julie die eerste tongzoen krijgen rustug
Wtf man.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Kroc het volgende:
Waren wel veel flikkers g, ik dacht twee jongens gaan harde fittie temmwn dus ik kijk. Ineens zoenen ze elkaar heel agressief.
Ik was bang
Ik zie anders ook weleens hetero's zoenen waarvan ik denk liever niet. Dan liever een leuk homo koppelquote:Op zondag 1 januari 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wtf man.Zo kut is dat als dat soort lui dat midden op straat of in de kroeg staan te doen.
Niks tegen homo's verder, iedereen moet zelf weten of hij zijn pik in een chick schuift of een pik in z'n reet geschoven krijgt, maar het ziet er gewoon smerig uit.
Schrijf zelf wat danquote:Op zondag 1 januari 2012 16:20 schreef 9611Niels het volgende:
Beste topic van 2012 tot nu toe, ik hoop op meer verhalen
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb per ongeluk een chick die 4 jaar ouder is versierd doordat ik op m'n arm had geschreven: "Hallo, wil je m'n vuurwerkje zien?".
Ik heb de samenvatting al gepost, veel meer valt er niet aan toe te voegen.quote:
hahahaha baasquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb per ongeluk een chick die 4 jaar ouder is versierd doordat ik op m'n arm had geschreven: "Hallo, wil je m'n vuurwerkje zien?".
Op Amsterdam centraal had je ze moeten zien liggen man.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef luckass het volgende:
O ja, er was ook nog zo'n chick oogcontact en alles maar ik keek toch maar even de kat uit de boom. Een uur later had ze al drie gasten afgewerkt. Op 't einde van de avond zag ik haar op de grond liggen ergens
.
Verwacht je exclusiviteit dan van een random sletje met teveel pillen op?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef luckass het volgende:
O ja, er was ook nog zo'n chick oogcontact en alles maar ik keek toch maar even de kat uit de boom. Een uur later had ze al drie gasten afgewerkt. Op 't einde van de avond zag ik haar op de grond liggen ergens
.
Oef, gemiste kans.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef luckass het volgende:
.
Mwoh, ik vind het altijd wel prettig als ik de enige van de avond benquote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef Kroc het volgende:
[..]
Verwacht je exclusiviteit dan van een random sletje met teveel pillen op?
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef Drinky het volgende:
De nacht begon vroeg, eerst een neger die een nitraat afstak middenin de mensen, zijn hand eraf haha( geen grap ).
Slechtste versier poging ooit, om een vuurtje vragen. Doen chicks ook altijd bij mij, of om een peuk. Ik brand dan doorgaans een peuk op haar tieten uit, zal ze leren.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef Drinky het volgende:
De nacht begon vroeg, eerst een neger die een nitraat afstak middenin de mensen, zijn hand eraf haha( geen grap ). Dat was het.
Mijn vrienden ging'n naar een altobar, mijn tollie vond dit niet leuk. Wel door heel veel jongens om een vuurtje gevraagd, echt raar
quote:
Nee dusquote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het altijd wel prettig als ik de enige van de avond ben.
Uberhaupt mensen die komen schooien om peuken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Slechtste versier poging ooit, om een vuurtje vragen. Doen chicks ook altijd bij mij, of om een peuk. Ik brand dan doorgaans een peuk op haar tieten uit, zal ze leren.
En dan denken ze zo hun buit binnen te hebben en bieden ze me een peukje aan, zeg ik: "maar ik rook niet"quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Slechtste versier poging ooit, om een vuurtje vragen. Doen chicks ook altijd bij mij, of om een peuk. Ik brand dan doorgaans een peuk op haar tieten uit, zal ze leren.
Pak zequote:Op zondag 1 januari 2012 17:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
En dan denken ze zo hun buit binnen te hebben en bieden ze me een peukje aan, zeg ik: "maar ik rook niet"
Vragen ze hoezo ik een aansteker meeheb dan, hoezo is het niet oud en nieuw dan, vuurwerk en bieropener aan de aansteker. Hommo's
Ik ging bijna huilen, en werd bijna depressief omdat ik de enige zou zijn die niet zou hosselen. Gelukkig lijkt het niet zo te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef Meloewa het volgende:
Vind wel dat iedereen best eerlijk is... niet gedacht.
Altijd dezelfde hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uberhaupt mensen die komen schooien om peuken.Krijg aids en tyfus.
Ik kan vertellen hoe ik helemaal alleen op de bank zat, naar boven ging en achter de pc van een wank royal genoot.quote:
Nieuwjaarstrekken, beter dan de nieuwjaarsduikquote:Op zondag 1 januari 2012 17:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan vertellen hoe ik helemaal alleen op de bank zat, naar boven ging en achter de pc van een wank royal genoot.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Skylark. het volgende:
Heel chill deze.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef MarlboroCowboy het volgende:
ik kan je wel vertellen dat mijn tour over straat waarbij ik de weg naar huis was kwijt geraakt erg leuk was.
Eerst werd ik de club uitgezet en toen moest ik dus naar huis lopen met mijn zatte kop. Dan maak je er maar het mooiste van toch? Ja, ikke wel dus! Natuurlijk iedereen gelukkig Nieuwjaar (wtf waarom met een hoofdletter) wensen ook al meen ik het dus niet. Onbekende mensen dat boeit toch niet want die kom je toch nooit meer tegen. Uiteindelijk kreeg ik het idee om elke dame gewoon 3 kussen te geven, kijken wat ze zouden doen. Jezus dan duurt zo'n tochtje van 20 minuten toch al snel 1,5 uur (kwam ook door de status waarin ik mij bevond). Na een tijdje kwam ik er dus ook achter dat ik de weg kwijt was, nou ja dan ga je de weg maar vragen. Ik kwam erachter dat de weg vragen niet ging werken omdat niemand het meer snapte, dus heb ik aan het mooiste meisje wat in haar eentje langs liep gevraagd of ze mee naar huis wou lopen. Best vreemd om dit te doen, want zo direct ben ik nooit. Ze zei toen tegen me weet je wat ik ben ook dronken en dat is best leuk om te doen, het was wel echt wazig. Normaal als ik dronken ben klim ik wel eens op een auto of zo maar dat is met mijn maten. Nu deed ik hetzelfde en zij zei opeens help eens ik wil ook op die auto, dus ik als een man helpen. Toen hebben we op die auto staan zoenen, allemaal erg leuk iedereen weet wel hoe dat gaat. Van de auto afgesprongen, haar natuurlijk weer geholpen en toen zijn we verder gelopen. De rest van de weg nog een paar keer gezoend maar verder niks gebeurd. Waar we over gepraat hebben weet ik niet meer en hoe ze heet zal me ook aan mijn Arie roesten.
Maar het was wel een magisch moment op die auto.
Toch altijd goed om te zien dat neefjes in de voetsporen treden!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wel goedde topic deze zelf geen buit binnen gehaald maar vierde bij mn neven in andere stad dus misschien ook maar beter dat ik niks geregeld hebwel kkdronken en gat in mn nieuwe broek die ik net week heb plus knie onder bloed en arm +handen
en werd wakker naast de kots van mn neefje
Ja voelt goed om te weten dat we m goed hebben opgevoed. Ook wle grappig om te zien trouwens steeds leiper elk jaar dat ie ouder wordquote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef Piethur het volgende:
[..]
Toch altijd goed om te zien dat neefjes in de voetsporen treden!
In Eindhoven?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Slechte avond op hosselgebied. Alleen maar ruzie gehad, omdat een maat van me kk zat was.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Slechte avond op hosselgebied. Alleen maar ruzie gehad, omdat een maat van me kk zat was.
Net goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik zag mensen om 23:00u al kotsend of in coma op straat liggen, dan moet je gewoon nooit meer zuipen.
Jij was ook in 020 zker?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik zag mensen om 23:00u al kotsend of in coma op straat liggen, dan moet je gewoon nooit meer zuipen.
Jep op stratum, voor de spijker. Zelfs nog politie aan te pas gekomen. Ging echt helemaal nergens over, jas die kapot was gescheurd ofzo. Maar was jij daar ook dan?quote:
Heb alleen een filmpje van ambulance die neger komt ophalen bij buurvrouw met 8 vingersquote:
Was ook niet echt een harde matpartij ofzo. En het begon voor de sands, vanwaar het zich richting spijker/kluts verplaatste..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik was ook in de Spijker, maar ik heb geen matpartijtjes gezien.
Metertje of 30. Groepje tegen groepje?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Was ook niet echt een harde matpartij ofzo. En het begon voor de sands, vanwaar het zich richting spijker/kluts verplaatste..
Nee, ik was niet in Eindhoven maar was gewoon benieuwd. Was het veel knokken op Stratum of niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jep op stratum, voor de spijker. Zelfs nog politie aan te pas gekomen. Ging echt helemaal nergens over, jas die kapot was gescheurd ofzo. Maar was jij daar ook dan?
Wtf, dit heb ik ook gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jep op stratum, voor de spijker. Zelfs nog politie aan te pas gekomen. Ging echt helemaal nergens over, jas die kapot was gescheurd ofzo. Maar was jij daar ook dan?
Ja, lagguh joh! Alleen als het mijn auto was, was je nu dood.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef MarlboroCowboy het volgende:
...
Normaal als ik dronken ben klim ik wel eens op een auto of zo maar dat is met mijn maten. Nu deed ik hetzelfde en zij zei opeens help eens ik wil ook op die auto, dus ik als een man helpen. Toen hebben we op die auto staan zoenen, allemaal erg leuk iedereen weet wel hoe dat gaat. Van de auto afgesprongen, haar natuurlijk weer geholpen en toen zijn we verder gelopen.
Maar het was wel een magisch moment op die auto.
...
Precies.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, lagguh joh! Alleen als het mijn auto was, was je nu dood.
Het topic wordt steeds beter. Ben zelf Bosschenaar maar close enough.quote:
ik... Op pc monitorquote:Op zondag 1 januari 2012 22:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wie heeft er nog blote tetten gezien gister
pics van de twee dikkerdjes. Alsof je ze in het vervolg uberhaupt ooit nog een keer wil zoenen, dus toch niets te verliezen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef Splutje het volgende:
Moet nog steeds aanhoren hoe lam ik was gister verdulleme
Altijd leuk als je niets meer van de vorige avond weet en dan foto's van jezelf terugzietquote:
Jij begint saai te wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:04 schreef Kroc het volgende:
niemand heeft gebakst lees ik zo, misschien smaatjes hier maar zeggen ze niet voor de status en pm hossel
Mwa probably aint gonna be prettyquote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Altijd leuk als je niets meer van de vorige avond weet en dan foto's van jezelf terugziet
Klopt wel jaquote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik welTe lam zijn is niet leuk alleen bij andere mensen
Serieus ja? DM anders ff.quote:
Niet veel gezien eigenlijk, maar ik was dan ook ram van de kaart, dus kan goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, ik was niet in Eindhoven maar was gewoon benieuwd. Was het veel knokken op Stratum of niet?
Ik hoor trouwens net van een maat van me dat één van de lekkerste wijven uit het dorp mij de hele tijd aan het omhelzen was, maar ik kan me het totaal niet herinnerenGefaald dus
Ik ken het. Maten die me smsen dat ik faking grappig was gister. Grappig voor hun, want ik heb me als een clown lopen gedragen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef Splutje het volgende:
Moet nog steeds aanhoren hoe lam ik was gister verdulleme
Nah, of ik moet zo wasted zijn geweest dat ik zelfs dat niet meer weet. Er ligt nog wel steeds een gast op een matras in de woonkamer (lag eerst op de bank, maar hij is verhuisd naar een matras en daar verder gaan slapen) waarvan ik enkel de naam weetquote:
Wat had hij gebruikt dat hij nog steeds niet wakker isquote:Op zondag 1 januari 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nah, of ik moet zo wasted zijn geweest dat ik zelfs dat niet meer weet. Er ligt nog wel steeds een gast op een matras in de woonkamer (lag eerst op de bank, maar hij is verhuisd naar een matras en daar verder gaan slapen) waarvan ik enkel de naam weet
Ik was best bezopen, ik zag het en ben daarna weer de kroeg ingegaan.quote:
Mooi dat ik niet de enige benquote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik ken het. Maten die me smsen dat ik faking grappig was gister. Grappig voor hun, want ik heb me als een clown lopen gedragen waarschijnlijk.
ghb partiesquote:Op zondag 1 januari 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nah, of ik moet zo wasted zijn geweest dat ik zelfs dat niet meer weet. Er ligt nog wel steeds een gast op een matras in de woonkamer (lag eerst op de bank, maar hij is verhuisd naar een matras en daar verder gaan slapen) waarvan ik enkel de naam weet
Denk aan de drank, was ook helemaal van de wereld. Waarschijnlijk heb ik zelf maar amper doorgehad wat er gebeurdequote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Serieus ja? DM anders ff.
[..]
Niet veel gezien eigenlijk, maar ik was dan ook ram van de kaart, dus kan goed.
Aaii das kut, waar lag het aan? (Dat je geen moves gemaakt hebt.)
Als ze bitchy lopen te doen willen ze je meestal wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Denk aan de drank, was ook helemaal van de wereld. Waarschijnlijk heb ik zelf maar amper doorgehad wat er gebeurde![]()
Maar het is i.i.g. een goed teken, ze loopt altijd te katten tegen mij op het werk maar ze mag me dus toch wel (schijnbaar was zij ook aardig bezopen, dus dan komt d'r ware aard boven)
Geen flauw ideequote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat had hij gebruikt dat hij nog steeds niet wakker is
Maar het was geen echte matpartij ofzo. Meer bakkesen. Volgens mij heeft een van die gastjes een keer uitgehaald naar een van mijn maten, die ik vervolgens in de houdgreep heb gepakt. Misschien dat ik nog een keer halfslachtig uitgehaald heb, maar dat weet ik echt niet meer..quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was best bezopen, ik zag het en ben daarna weer de kroeg ingegaan.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar het was geen echte matpartij ofzo. Meer bakkesen. Volgens mij heeft een van die gastjes een keer uitgehaald naar een van mijn maten, die ik vervolgens in de houdgreep heb gepakt. Misschien dat ik nog een keer halfslachtig uitgehaald heb, maar dat weet ik echt niet meer..
Precies.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze bitchy lopen te doen willen ze je meestal wel.
Haha, altijd mooi om te zien, die vechtpartijen waar alleen maar dronken apen aan deelnemen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar het was geen echte matpartij ofzo. Meer bakkesen. Volgens mij heeft een van die gastjes een keer uitgehaald naar een van mijn maten, die ik vervolgens in de houdgreep heb gepakt. Misschien dat ik nog een keer halfslachtig uitgehaald heb, maar dat weet ik echt niet meer..
Soms wel aardig om te zien, maar liever houd ik me bezig met het verschalken van meisjes. Want de sfeer is er dan meestal uit. Maargoed daar was ik echt te bezopen voor.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Haha, altijd mooi om te zien, die vechtpartijen waar alleen maar dronken apen aan deelnemen.
Klopt, maar op het Stratumseind zie ik vrijwel nooit vechtpartijen in de kroegen, altijd gewoon van die incidentjes zoals jij ze gisteren meegemaakt hebt. De sfeer is meestal wel goed verziekt als er een knokpartij uitbreekt. Daarnaast houden meisjes ook niet van vechtende jongens.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Soms wel aardig om te zien, maar liever houd ik me bezig met het verschalken van meisjes. Want de sfeer is er dan meestal uit. Maargoed daar was ik echt te bezopen voor.
Vechten is alfaquote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt, maar op het Stratumseind zie ik vrijwel nooit vechtpartijen in de kroegen, altijd gewoon van die incidentjes zoals jij ze gisteren meegemaakt hebt. De sfeer is meestal wel goed verziekt als er een knokpartij uitbreekt. Daarnaast houden meisjes ook niet van vechtende jongens.
Uiteindelijk met m'n zatte kop aan een of andere poolse chick die met haar moeder in de trein zat (moeder kon alleen pools) gevraagd of ze zin had in een triootje met mij en haar moeder.Dat leverde me moeilijk veel kudo's van m'n maten en een vies harde klap op m'n bek op.
Tot net voor dat stukje kon ik het nog wel geloven.quote:Op maandag 2 januari 2012 05:14 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik kon voelen dat ze al een druipende kut had gekregen van me.
Vreemd, ik geloof van het hele stuk niets.quote:Op maandag 2 januari 2012 06:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tot net voor dat stukje kon ik het nog wel geloven.
Voordeel van de twijfel, ik gun het die jongen dus ik wil het graag geloven maar daar was de grens bereikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 06:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Vreemd, ik geloof van het hele stuk niets.
Of van het rukken op je eigen verzonnen verhaaltje. Nou dan ik lees vanmiddag de rest wel hè. Greotjnes.quote:Op maandag 2 januari 2012 05:14 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik krijg een lamme hand van deze telefoon dus ik tik het vervolg wel in de middag. Eerst eens ontbijten.
Netjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 06:53 schreef Monopoly het volgende:
Thuis bij ouders oud en nieuw gevierd.
Gedronken als een baas.
Mee naar feestje bij iemand thuis.
Chick op de bank gezoend.
Mee naar boven gegaan, en actie gehad
Echt vechten was het niet nee, meer wat geklooi tussen wat mensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toch knap! Dat je voor er elkaar krijgt om in elke regel een leugen te stoppen.quote:Op maandag 2 januari 2012 05:14 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik las dat er veel mensen benieuwd waren naar mijn verhaal. Daarom even een mobiele post.
Gisteren was ik op een eindejaars feestje. Zoals bekend geil ik op vieze blonde sletten dus ik zocht een gleufdier dat hier aan voldeed. Deze vond ik gelukkig snel even wat met haar geluld te hebben en nadat ze goed aangeschoten was nam ik haar me na een wat rustigere plek. Na wat zoenen stopte ik mijn hand even onder haar veel te korte cocktailjurkje. Ik kon voelen dat ze al een druipende kut had gekregen van me. Tot nu toe ging alles goed.
Ik vond nu wel dat het tijd was om haar mee naar huis te nemen, haar gleuf was nat en mijn gehaktsraaf was hard. Ze nam nog even afscheid van de gleufdieren waarmee ze was gekomen en eerlijk dat waren stuk voor stuk ook vieze sletten met lekkere tietjes. In ieder geval stapten we nu in de taxi richting mijn huis, op de achterbank heb ik haar nog goed kunnen vingeren dat kon de verzuurde taxichaffeur echter niet waarderen.
Ik krijg een lamme hand van deze telefoon dus ik tik het vervolg wel in de middag. Eerst eens ontbijten.
Gitaar spelen werkt altijd wel goed ja. Helaas kan ik het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:20 schreef Zenato het volgende:
Het was wel gelukt trouwens, gitaar voor de dame gespeeld en toen ging de rest.
Zal best, maarja, je wil toch ook een biertje drinken i.p.v. cola...quote:Op maandag 2 januari 2012 09:20 schreef SeLang het volgende:
Toch wel veel faal hosselaars hier. Niet vanwege het niet scoren (je schiet nu eenmaal niet altijd raak, geen probleem) maar vanwege teveel zuipen. Zuipen en hosselen gaat gewoon niet goed samen. Misschien als je een verlegen faal mietje bent die niets durft dat het dan de enige manier is om bij een chick in de buurt te komen, maar als je een succesvolle hossel wilt zetten moet je gewoon het hoofd nuchter houden en niemand onder kotsen.
Ben ik het niet mee eens. Het verschil zit 'm erin dat als je helemaal van de kaart bent je geen plan meer hebt, maar dan kan het nog steeds wel lukken hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:20 schreef SeLang het volgende:
Toch wel veel faal hosselaars hier. Niet vanwege het niet scoren (je schiet nu eenmaal niet altijd raak, geen probleem) maar vanwege teveel zuipen. Zuipen en hosselen gaat gewoon niet goed samen. Misschien als je een verlegen faal mietje bent die niets durft dat het dan de enige manier is om bij een chick in de buurt te komen, maar als je een succesvolle hossel wilt zetten moet je gewoon het hoofd nuchter houden en niemand onder kotsen.
Ligt puur aan de situatie. Met carnaval bijvoorbeeld is het gewoon geoorloofd om na 30 seconden schuren je doelwit op dr mond te pakken. Echter als je je bijvoorbeeld op een feestje bevindt waar het meer om het praten dan om de muziek gaat, kom je daar niet mee weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het verschil zit 'm erin dat als je helemaal van de kaart bent je geen plan meer hebt, maar dan kan het nog steeds wel lukken hoor.
Klopt, en daarom kan het dus prima met O&N.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ligt puur aan de situatie. Met carnaval bijvoorbeeld is het gewoon geoorloofd om na 30 seconden schuren je doelwit op dr mond te pakken. Echter als je je bijvoorbeeld op een feestje bevindt waar het meer om het praten dan om de muziek gaat, kom je daar niet mee weg.
Liever goed verzonnen dan slecht bedacht.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Proletariaat het volgende:
Wrm wil iedereen bewijs :S een leugen is een geweldig verhaal enkel verpest door de waarheid :S
Liever zacht dan hard verkracht.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever goed verzonnen dan slecht bedacht.
Er is ook een tussenweg. Wanneer ik aangeschoten ben heb ik veel meer kans om te scoren dan wanneer ik nuchter ben.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:20 schreef SeLang het volgende:
Bij mij is het meer een kwestie van, als zij dronken is heb ik veel meer kans om te scoren.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Er is ook een tussenweg. Wanneer ik aangeschoten ben heb ik veel meer kans om te scoren dan wanneer ik nuchter ben.
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een kwestie van, als zij dronken is heb ik veel meer kans om te scoren.
Dat is gewoon de waarheid vriend. Dat geldt net zo goed voor hem als voor jou. Op zo ongeveer iedereen.quote:
Thank you captain obvious, ik lach hem ook niet uit hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid vriend. Dat geldt net zo goed op hem als op jou. Op zo ongeveer iedereen.
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een kwestie van, als zij dronken is heb ik veel meer kans om te scoren.
Ik heb weleens met een chick gezoend terwijl ik redelijk bezopen was die na afloop doodleuk zei dat ze met de auto was. Wat een zelfrespect heb je danquote:Op maandag 2 januari 2012 12:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Nuchtere wijven met het uitgaan
Dat soort wijven zijn wel leuk om te verneuken. Gewoon met al je zatheid en bierlucht ernaartoe gaan en fucking irritant gaan doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Nuchtere wijven zijn gemaakt om te neukenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Wie weet had ze wel gewoon gedronken, ondanks dat ze moest rijdenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb weleens met een chick gezoend terwijl ik redelijk bezopen was die na afloop doodleuk zei dat ze met de auto was. Wat een zelfrespect heb je dan
Dat heb ik al iets te vaak gedaan ja. Keer tegen die reet aan slaan, hand in de kontzak e.d.. En dan de volgende dag weer smsjes krijgt dat 'je echt irritant wordt als je zat bent'quote:Op maandag 2 januari 2012 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat soort wijven zijn wel leuk om te verneuken. Gewoon met al je zatheid en bierlucht ernaartoe gaan en fucking irritant gaan doen.
Dit heb ik ook meegemaakt, ze bood me zelfs aan om bij haar de nacht door te brengen en zodoende zat ik enkele minuten later bij haar in de auto op weg naar haar huis.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb weleens met een chick gezoend terwijl ik redelijk bezopen was die na afloop doodleuk zei dat ze met de auto was. Wat een zelfrespect heb je dan
Waarom dan direct geen zelfrespect?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb je splutje weleens gezien?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom dan direct geen zelfrespect?
Ah op die manier. Oke! verder met hossel verhaaltjes dan maarquote:
Als je dronken bent heb je niet door dat iemand anders wel dronken is. Als je nuchter bent heb je dat wel. Ik ga ook niet met meisjes als ik doorheb dat ze heel lam zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom dan direct geen zelfrespect?
quote:
ga avfalle ofxoquote:Op maandag 2 januari 2012 15:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze haten omdat ik aan obesitas lijd
Kan gebeuren. Meer zuipen helpt.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze haten omdat ik aan obesitas lijd
we moeten het niet te complex maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef UltraViolence het volgende:
Hakunamatafaka, ik zou jouw methode 'De Mysterie Methode' noemen.
Overigens gaat deze uitleg alléén over het Attractie-stadium, waar zijn de Comfort- en Verleidings-stadia?
Ik kreeg ruzie met een chick omdat ik haar 'boos' aankeek.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef ThaTim het volgende:
Hoe ging het hossels zetten vanmiddag, hakuna?
Ik heb ook niet gehosseld mang.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Best ironisch dat ik de enige ben die niet gehosselt heeft, en ik de grondlegger van dit topic ben
Teveel genegd?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik kreeg ruzie met een chick omdat ik haar 'boos' aankeek.
Waarom had je voorgenomen haar niet te doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik ben zelf gehosseldTerwijl ik me had voorgenomen deze chick niet te doen dit keer.. nouja volgend jaar weer een kans
Nee, ze liep voorbij en zei 'WAT KIJK JE JONGE', ik 'Huh?!' Zei: 'Ja jij ja!'. Ik met staart tussen de benen een winkel in gerend. Ga niet op de vuist met een chick, dadelijk verlies ik nog.quote:
Ik ook niet, en ik was zo dichtbij.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Best ironisch dat ik de enige ben die niet gehosselt heeft, en ik de grondlegger van dit topic ben
Je moet je nieren ook niet laten hosselen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:52 schreef ThaTim het volgende:
Nog een korte toevoeging.
Nadat ik om half 4 kapsalon gegeten had, probeerde ik ook nier meer te hosselen. Ik vond mezelf uit m'n bek stinken.
Omdat ik laatst haar moeder zag ( en aanvankelijk niet herkende ) , en precies tegen mij wist te vertellen wat ik dat weekend allemaal ging doen...quote:Op maandag 2 januari 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom had je voorgenomen haar niet te doen?
Zij voorspelde al dat je haar dochter ging neuken?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Omdat ik laatst haar moeder zag ( en aanvankelijk niet herkende ) , en precies tegen mij wist te vertellen wat ik dat weekend allemaal ging doen...
eng eng..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |