Kan dat Geelman? teach me.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Geelman het volgende:
Goed verhaal, maar ik moet het hosselen even laten wachten tot de nieuwjaarsreceptie of zo.
Gewoon lekkere meisjes playen tijdens de nieuwjaarsreceptie van het werk. Voor vijf eurootjes onbeperkt drinken in de lokale kroeg, dus dat moet wel goed komen. Veel goedkoper, en niet die oud & nieuw stress en zo.quote:
De slimste baas, die FOK! heeft, geniepig hosselen en dat ook nog budget oriented.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon lekkere meisjes playen tijdens de nieuwjaarsreceptie van het werk. Voor vijf eurootjes onbeperkt drinken in de lokale kroeg, dus dat moet wel goed komen. Veel goedkoper, en niet die oud & nieuw stress en zo.
Wat is er gebeurt met je hossel resolutie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
ik heb geen zin meer in hosselen
Ik heb 4 biertjes op en ben moe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met je hossel resolutie?
Denk aan de chimeisjes, maar natuurlijk is het wel zo dat een baas als jou elk moment van de dag kan hosselen. Nieuwjaar is dan niet meer zo speciaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb 4 biertjes op en ben moe.
In mijn slaap hossel ik nog.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Denk aan de chimeisjes, maar natuurlijk is het wel zo dat een baas als jou elk moment van de dag kan hosselen. Nieuwjaar is dan niet meer zo speciaal.
Ik snap dat je er dan geen zin in hebt, ik heb ook geen zin meer in mijn wank royal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In mijn slaap hossel ik nog.
kindercola in de disco en je laat ze chickies squirtenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik snap dat je er dan geen zin in hebt, ik heb ook geen zin meer in mijn wank royal.
Oh ik smokkel altijd een mini flesje alcohol naar binnen, dan ben ik de man. Daarom heb ik ook de kinderdisco als target, als je daar een flesje sterke drank naar binnen kan smokkelen dan ben je de man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
kindercola in de disco en je laat ze chickies squirten
Plato zei ooit: De deugdzaamste mens is hij, die zich ermee tevreden stelt deugdzaam te zijn zonder te trachten het ook te schijnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ik smokkel altijd een mini flesje alcohol naar binnen, dan ben ik de man. Daarom heb ik ook de kinderdisco als target, als je daar een flesje sterke drank naar binnen kan smokkelen dan ben je de man.
Het klopt dat dit vrij wijs en geil klinkt. Ik vraag me af of de chicks dat ook zo ervaren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Plato zei ooit: De deugdzaamste mens is hij, die zich ermee tevreden stelt deugdzaam te zijn zonder te trachten het ook te schijnen
Weet niet wat dit te maken heeft met alcohol maar het klinkt wel geil
Goede chicks wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Het klopt dat dit vrij wijs en geil klinkt. Ik vraag me af of de chicks dat ook zo ervaren.
haramquote:Op zondag 1 januari 2012 03:48 schreef boekenplank. het volgende:
net me zusje gehosseld ze was lag naakt op de vloer te spartelen dus ik daxht sla me slag wel ok ltr
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Ligt nu een sufgeneukt blond sletje in mijn bed. Door dit topic wou ik dat toch even melden aan jullie. Het verhaal hoe ze in mijn bed is beland vertel ik morgen.
Eerst nog een paar keer dat gleufdier volpompen en slapen.
Je bedoelt: geweldige nacht, ik kon de chickies niet van mijn 30cm afslaan. Uiteindelijk 2 mee naar huis genomen om te geven, niets voor mij maar ik had geen zin in een ganbang in mijn huis. Dat doen we wel weer op een doorsnee maandagavond.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:05 schreef sausagin het volgende:
Kut nacht , niks kunnen "hosselen". Heb ook niks geprobeerd eigenlijk. 18 jaar en maagd , het is tijd om eens mijn eerste ervaringen te ervaren.
Waarom niks geprobeerd dan? Niet geschoten is altijd mis man.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:05 schreef sausagin het volgende:
Kut nacht , niks kunnen "hosselen". Heb ook niks geprobeerd eigenlijk. 18 jaar en maagd , het is tijd om eens mijn eerste ervaringen te ervaren. 2012 in mineur gestart , ik wou net mijn eerste voornemen al voltooien :c , En ik wou ook nog niet naar huis gaan maar als mijn vrienden naar huis gaan kan ik moeilijk daar alleen blijven :c
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:46 schreef MarlboroCowboy het volgende:
wat een kut jaar wisseling geen een move kunnen maken. Waarom niet? Omdat de bouncer het feest weer moest verpesten door me naar huis te sturen. Ik weet niet eens waarom ik eruit gezet werd, het was gewoon een vuile streek.
Jammer genoeg had ik net een meisje gespot dat ik wou hosselen dus ik loop er naartoe. Mijn target nooit bereikt omdat ik op mijn schouder werd getikt en weg werd gestuurd. Daarna moest ik wel even trammelant maken en toen ben ik maar naar huis gelopen.
Gelukkig Nieuwjaar.
Het was niet eens mijn doel om te hosselen, oud op nieuw is kinderspel. Ik doe het the hard way, maar ach als je zo ervaren als mij bent, dan is er niks hards meer aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 10:19 schreef rosepetals het volgende:
Gelukkig nieuwjaar piemels! Mijn medeleven voor de FOK!ers die geen seks hebben kunnen regelen, en die dat wel konden; gefeliciteerd
Om 12 uur op het dak van een verlaten gebouw gestaan om vuurwerk te checken, daarna naar de kroeg waar een meisje me belde en vroeg waar ik was, met haar naar de stad gegaan en gehoss0ld. Prima nacht.quote:
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben reuze benieuwd naar dit verhaal.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Ligt nu een sufgeneukt blond sletje in mijn bed. Door dit topic wou ik dat toch even melden aan jullie. Het verhaal hoe ze in mijn bed is beland vertel ik morgen.
Ik ook wel, fantasie verhalen op zijn tijd niks mis mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben reuze benieuwd naar dit verhaal.
Ook wakker gemaakt. Maar ook niet zo laat gaan slapen. Heb je een leuke avond gehad?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Meloewa het volgende:
Daarbij hoe kan iedereen zo vroeg opstaan??
Ging hier om half 5 naar bed wat al redelijk vroeg is en ben net half uur wakker en ook nog eens wakker gemaakt.
Ah oké.. Ja was wel leuk bijna geen alcohol gehad wel, maar daardoor nu wel in prima staat.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ook wakker gemaakt. Maar ook niet zo laat gaan slapen. Heb je een leuke avond gehad?
Niet zo'n ellendig watje zijn helpt wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Meloewa het volgende:
Ging hier om half 5 naar bed wat al redelijk vroeg is en ben net half uur wakker en ook nog eens wakker gemaakt.
De mensen uit mijn straat ontvangen..Dus een enorme bende nuquote:Op zondag 1 januari 2012 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah oké.. Ja was wel leuk bijna geen alcohol gehad wel, maar daardoor nu wel in prima staat.
Jij?
Echte bazen gaan om 7 uur hun bed in en staan om 12 uur weer paraat om baas te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Meloewa het volgende:
Een bevlekte ontvangtenis?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De mensen uit mijn straat ontvangen..Dus een enorme bende nu
Oh oké laat mij maar een ellendig watje zijn dan geen problemen mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet zo'n ellendig watje zijn helpt wel.
Ahw, opstaan in een bendequote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De mensen uit mijn straat ontvangen..Dus een enorme bende nu
Ik verbaas mij nergens meer over.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
wat een baas die meid. Haha!
Sommige mannen vinden dat geil, wist je dat?
Je liegt Meloewa speelde Monopoly jr.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Meloewa lag vannacht in mijn bedje.
Ik liet haar 450 keer komen, dat was echt fantastisch.
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef Equites het volgende:
Ik heb die shit uitgeprobeerd in de OPmaar het werkte niet. Ben ik nu gay?
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Meloewa lag vannacht in mijn bedje.
Ik liet haar 450 keer komen, dat was echt fantastisch.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]lag in mijn eigen bedje vannacht na het spelen van Monopoly jr. inderdaad Argo.
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Niet voor mij schat, was een gezellige avondquote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef Juminelle het volgende:
Deze nacht is een groot zwart gat in mijn geheugen.
Gelukkig maar, je brak bijna mijn hart.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]lag in mijn eigen bedje vannacht na het spelen van Monopoly jr. inderdaad Argo.
Vast.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:58 schreef QuintonFortune het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |