Pink Floyd wellicht?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:
Adèle zal de enige zijn die met drie nummers in één uur voorbij komt?
Dat klinkt een stuk beter!quote:
Nee idd.. (hebben we zojuist geprobeerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar valt bijna niet mee te zingen.
quote:
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.quote:
Dit is echt wel een mooi nummer, maar voorlopig nog even uit deze lijst blijven. En zoals ik zei: Beetje teveel Adele gehoord dit jaar. Niet aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Veel mensen, veel meningen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Hey Jews.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet tegen een beetje geplaag kunnen Klinkerbotsing (en stiekem proberen ze je een beetje muzikaal op te voeden)
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
was een mooi nummer van Adele, ik kende hem nog niet
Doe normaal geeeek.quote:
Ja dat maak ik er altijd van omdat mijn broer dat eens zongquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Gekkie.
[..]
Doe normaal geeeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |