Niet geluisterd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Maarrrrr.... Wat vind je ervan!
Die staat er ook al niet in.quote:
Nee... ze moeten minder praten. Dan lukt het best hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Breekfast het volgende:
BEGIN DAN VERDOMME EERDER ALS JE ALLE NUMMERS NIET VOLLEDIG KAN DRAAIEN IN DIE TIJD![]()
Blijkbaar lullen ze te veel de eerste dagenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben deze week heel veel afgekapt. Ik kijk er niet meer van op eigenlijk.
Shine On (titel etc.) wordt ook nooit helemaal gedraaid als je dat lijstje in dat uur bekijkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsoloquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Blijkbaar lullen ze te veel de hele week.
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.quote:
Ja, dat maakt ze niets uit hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsolo
Maar Dire Straits met hun 15 min durende lied niet afkappen, sukkels.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ahhhquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.
Ach Gisteren werd bij Troy het einde weggedraaid, terwijl dat juist dat nummer zo mooi maakt, die boosheid van Sinead aan het einde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsolo
ze zijn soms erg selectief inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Dire Straits met hun 15 min durende lied niet afkappen, sukkels.
Do not like.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn soms erg selectief inderdaad.
Nee, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Tja, we kunnen zelf ook wel een Top2000 maken, maar dat zal nooit de charme hebben van dit natuurlijk
Inderdaad, die lijst zal de bazenlijst der lijsten worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Tja, we kunnen zelf ook wel een Top2000 maken, maar dat zal nooit de charme hebben van dit natuurlijk
Dat was meer ironisch..ik bedoel..wie van 22 noemt Knopfler nou de beste gitarist ter wereld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaienquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Shine On (titel etc.) wordt ook nooit helemaal gedraaid als je dat lijstje in dat uur bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |