Zeker! Daar doelde ik net ook op met Hurt van Johnny Cash. Die kan dat zo mooi met zijn stem. Mark kan dat zo goed met z'n gitaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Mark Knopfler
Gitaartovenaar
Je had Lennaert Nijgh of John Lennon, Mark Knopfler en Johnny Cash samen moeten hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zeker! Daar doelde ik net ook op met Hurt van Johnny Cash. Die kan dat zo mooi met zijn stem. Mark kan dat zo goed met z'n gitaar.
Nou dat wou ik dan weer niet stellen maar hij is wel DONDERS goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knopfler is de beste gitarist aller tijden IMO. Noem me een ouwe lul (ik ben 22), maar zijn solo's zijn![]()
![]()
Maarrrrr.... Wat vind je ervan!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Precies als ik even niet luister he.
Jan Akkerman natuurlijk !quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Mark goed hoor, maar er WAS natuurlijk maar 1 gitaartovenaar: Wie weet wie ik bedoel?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knopfler is de beste gitarist aller tijden IMO. Noem me een ouwe lul (ik ben 22), maar zijn solo's zijn![]()
![]()
Niet geluisterd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Maarrrrr.... Wat vind je ervan!
Die staat er ook al niet in.quote:
Nee... ze moeten minder praten. Dan lukt het best hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Breekfast het volgende:
BEGIN DAN VERDOMME EERDER ALS JE ALLE NUMMERS NIET VOLLEDIG KAN DRAAIEN IN DIE TIJD![]()
Blijkbaar lullen ze te veel de eerste dagenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben deze week heel veel afgekapt. Ik kijk er niet meer van op eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |