Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Meh. Te veel werk man, ben net wakker... Google ftw.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
je kan jezelf nog redden door een fatsoenlijke chick te doen
Bij mij ben je 2e, na Flatiso met 1,8 miljoen profit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef vandermar het volgende:
Yay, meeste tradeprofit van mijn lijst
Omdat ik 2 accounts heb jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef vandermar het volgende:
Yay, meeste tradeprofit van mijn lijst
quote:
quote:
Ik ben hem.quote:
True that. Als ik mijn tradepile heb verkocht wel, maar hij heeft nog 16 accounts, dus ik ben benieuwd wat daar nog te vinden isquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog steeds niet meer dan Flatiso.
Was die kneus niet geband ofzo omdat ie alles bij elkaar had gehackt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that. Als ik mijn tradepile heb verkocht wel, maar hij heeft nog 16 accounts, dus ik ben benieuwd wat daar nog te vinden is
quote:
Aston Villaquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Man U en Chelsea sluiten het jaar in stijl af
Care, Villa is al jaren mijn favo team in Engelandquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heskey zat niet eens bij de selectie
Als ik mijn dribbel duim verliesquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef Toefjes het volgende:
Zo, douchen en op naar dingen die slecht voor mn gezondheid zijn. Voorzichtig allemaal met vuurwerk, want je handen heb je nog nodig voor fifaFijne jaarwisseling
geylquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Pino0 het volgende:
niks kunnen regelen![]()
dat word kanker stoned vuurwerk kijken vanuit de tuin
Kom gezellig naar Leiden, heb nog kaartje overquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Pino0 het volgende:
niks kunnen regelen![]()
Pino in Leiden, dat kan alleen maar fout gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Leiden, heb nog kaartje over
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Pino0 het volgende:
niks kunnen regelen![]()
xdquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pino in Leiden, dat kan alleen maar fout gaan
Voor LVC?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Leiden, heb nog kaartje over
Fetfadzidisquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:00 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team ter ere van die oud SC Heerenveen speler in de spitsFF 2 wedstrijdjes ofzo mee spelen en dan ga ik ook richting bier. Goede jaarwisseling boyssss.
Hetzelfde! Alle spelers verkopen kost teveel moeite, zal ik wel niet doen, heb wel eens voor 100K aan packs gekocht na iets te diep in 't glaasje te hebben gekeken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:01 schreef Fuszy het volgende:
Laatste wedstrijden waren helaas geen FUT wedstrijden. Aangezien ik bij FUT geen toernooi kan afmaken zonder disconnect, probeerde ik het nu maar bij die normale online mode. Tot de finale gekomen met spanje en daar verloren met 3-2 van Frankrijk.
90ste minuut een fucking penalty tegen (sliding van achter), omdat ik dacht dat hij de bal er zo in kon schieten na een cutback. Blijkt dat die de bal mist en ik hem wel vol raak. Daarna scoort hij natuurlijk eenvoudig de penalty.
Dusss! Op naar een beter jaar, 2012. Fijne jaarwisseling allemaal!
Zuip ze en kom niet 's nachts thuis in een zatte bui om al je spelers te verkopen hè
Volgens mij is het geen eer om die te hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:51 schreef detennismaster het volgende:
Wie zal de laatste posts van 2011 krijgen?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen eer om die te hebben
Dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen eer om die te hebben
Of de eerste van 2012quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:51 schreef detennismaster het volgende:
Wie zal de laatste posts van 2011 krijgen?
Ja opzich welquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Had je dat niet zelf kunnen bedenken?
We hebben een kandidaat voor de titel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef detennismaster het volgende:
Ik stuur gewoon om kwart voor 12 een posts
Smartphone ftwquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We hebben een kandidaat voor de titel.
Nee, eerlijk, ik vergeet dat toch!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We hebben een kandidaat voor de titel.
Zou wel epic zijn, alle zolderkamer mensen die gaan clubbenquote:
damn dat is kut voor je jongenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben toch ziek en zielig en alleen vanvond, dus kan voor beide titels gaan
Ik ga pas om kwart voor 1 naar Warmo!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met je telefoon in de Warmo staan is best wel sneu.
Alvast gelukkig nieuwjaar!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef Rijst het volgende:
Ik denk ik ga nog 1 keer op de webapp een pakje openen. krijg ik
Steven fucking Gerard!!!
haaaawelquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef Rijst het volgende:
Ik denk ik ga nog 1 keer op de webapp een pakje openen. krijg ik
Steven fucking Gerard!!!
lucky bastardquote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef Jay_Snake het volgende:
Wauw, net zo'n 50K pakje gekocht. In éém pakje: Messi,, Chiellini, Evra
Lekker begin van 2012
je kon die gold packs toch maar op één account activeren? Dus het lijkt me wel logisch.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:43 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb blijkbaar twee gratis gold packs gekregen (naast de daily gift, een mini silver pack waar een Columbus Crew badge in zat), maar op mijn tweede account heb ik ze niet gekregen. Iemand anders ook deze shit gekregen?
PS3? Dan durf ik het wel aanquote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
Wie mag ik als eerste inmaken?
[ afbeelding ]
Pffff, hoe verzin je zulke originele teams? Please, deel je geheim!quote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Torres kom ik eigenlijk ook nooit tegen. Wel een mooi team hoor trouwensquote:Op zondag 1 januari 2012 13:21 schreef Rijst het volgende:
Wat lul jij? Ik kom zelden zulke teams tegen. Meestal speel ik tegen Dzeko en Bent.
O shit, natuurlijk, de maandelijkse pre-order packs. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kon die gold packs toch maar op één account activeren? Dus het lijkt me wel logisch.
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
O shit, natuurlijk, de maandelijkse pre-order packs. Helemaal vergeten.
Jesus Navas in 3-5-2. woo-fucking-hoo!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
Reo-Cooker mijn beste kaart. Een reminder dat pakjes kopen nutteloos is.
Hoe bevalt Ferdinand? Is ie niet te sloom?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Op de PS3 bevalt ie me uitstekend. Terry niet, die vind ik echt te sloom en gebruik ik nu als backup.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe bevalt Ferdinand? Is ie niet te sloom?
Ja Terry heeft nog veel minder pacequote:Op zondag 1 januari 2012 14:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Op de PS3 bevalt ie me uitstekend. Terry niet, die vind ik echt te sloom en gebruik ik nu als backup.
Qua verdedigen wel, Je komt Ferdinand heel moeilijk voorbij en in de lucht is het een baas. Beter dan Luiz/Kompany, maar zodra je tegen iemand speelt met veel pace voor in, dan is Kompany/Luiz weer veel fijnerquote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja Terry heeft nog veel minder paceIs Ferdinand (veel) beter dan Kompany/Luiz?
10k waard geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef MaartenFM het volgende:
Een CF -> ST als beste in mijn pakjes, kan je toch nog wel wat voor krijgen. Of zal ik 'm zelf gebruiken...
Dan houd ik m'n koppel Kompany - Luiz maar gewoon, ik kom zeer regelmatig pace teams tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:12 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Qua verdedigen wel, Je komt Ferdinand heel moeilijk voorbij en in de lucht is het een baas. Beter dan Luiz/Kompany, maar zodra je tegen iemand speelt met veel pace voor in, dan is Kompany/Luiz weer veel fijner
Happy Hour? TOTY? Who knowstwitter:TheRealGraoully twitterde op zondag 01-01-2012 om 11:08:32Doing anything at 4pm London time? and at 4pm New York time? better check the game around then... in the meantime have fun with player packs reageer retweet
Ten eerste moet je geen 5 at the back hebben!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:50 schreef GieJay het volgende:
Na 3/4 jaar FUT mijn eerste pakje waar iets inzit met een waarde boven de 2k:) (uit de maandelijkse goldpacks)
[ afbeelding ]
Past prima in mijn Brazengivor team (http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hzUgV2VRbco1x) op de plek van Essien maar probeer hem eerst te verkopen om hem vervolgens voor minder in te kopen..
Edit: Iemand nog tips trouwens voor het verdedigen van hoge ballen? Krijg regelmatig 3 goals in 1 wedstrijd om de oren omdat ik moeite heb met voorzetten. Time volgens mij wel goed en ik druk op X (xbox, lange bal).
Gaat prima hoor, verdedigen van 1/2tjes lukt een stuk beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ten eerste moet je geen 5 at the back hebben!
3 CB's en nog moeite met voorzettenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:50 schreef GieJay het volgende:
Na 3/4 jaar FUT mijn eerste pakje waar iets inzit met een waarde boven de 2k:) (uit de maandelijkse goldpacks)
[ afbeelding ]
Past prima in mijn Brazengivor team (http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hzUgV2VRbco1x) op de plek van Essien maar probeer hem eerst te verkopen om hem vervolgens voor minder in te kopen..
Edit: Iemand nog tips trouwens voor het verdedigen van hoge ballen? Krijg regelmatig 3 goals in 1 wedstrijd om de oren omdat ik moeite heb met voorzetten. Time volgens mij wel goed en ik druk op X (xbox, lange bal).
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef GieJay het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, verdedigen van 1/2tjes lukt een stuk beter.
Haha, wel echt een verschrikkelijk team is dit. Het enige wat ik leuk vind is dat hij gemiddeld 3 goals per wedstrijd tegen krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
3 CB's en nog moeite met voorzettenNice sweaty team
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, wel echt een verschrikkelijk team is dit. Het enige wat ik leuk vind is dat hij gemiddeld 3 goals per wedstrijd tegen krijgt.
Agbonlahor en Walcott zitten natuurlijk op de bankquote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, wel echt een verschrikkelijk team is dit. Het enige wat ik leuk vind is dat hij gemiddeld 3 goals per wedstrijd tegen krijgt.
Denk dat ik Doumbia en Eto'o ook nog ff haalquote:Op zondag 1 januari 2012 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Agbonlahor en Walcott zitten natuurlijk op de bankals Bent en Gervinho niet snel genoeg zijn....
quote:
quote:Krijg regelmatig 3 goals in 1 wedstrijd om de oren omdat ik moeite heb met voorzetten.
Gemiddeld / regelmatig.... Potatoe / Potattoquote:Op zondag 1 januari 2012 14:50 schreef GieJay het volgende:
Exact, hoe kan het dan in godsnaam gemiddeld zijn...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Krijg regelmatig 3 goals in 1 wedstrijd om de oren omdat ik moeite heb met voorzetten.
Als je wilt kun je met een nieuw account binnen een paar uur zo'n team bouwen, dus waarom de fuck zou iemand jaloers moeten zijn?quote:
Echt héquote:Op zondag 1 januari 2012 15:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je wilt kun je met een nieuw account binnen een paar uur zo'n team bouwen, dus waarom de fuck zou iemand jaloers moeten zijn?
Hij is geen nieuwkomer. Ik heb die lelijke UI hier vaker gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef Tobi-wan het volgende:
We moeten nieuwkomers niet zo afschrikken jongens... Waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens door dat hij met een verschrikkelijk team speelt.
In dat geval....quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is geen nieuwkomer. Ik heb die lelijke UI hier vaker gezien
Maar ben het wel met je eens dat we soms wel mensen afschrikken hier. Maar vaak is dat ook omdat er gevraagd word om onze mening. En de meeste mensen hier zijn nogal fel tegen 5 at the back en dat soort dingen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In dat geval....
BURN HIM!!!
[ afbeelding ]
Via die vraag wel goede tips gehad, alleen is het wel het leukst om zelf een speler te ontdekken waar je geweldig mee kunt spelenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar ben het wel met je eens dat we soms wel mensen afschrikken hier. Maar vaak is dat ook omdat er gevraagd word om onze mening. En de meeste mensen hier zijn nogal fel tegen 5 at the back en dat soort dingen.
Als mensen een mening vragen dan kun je verwachten dat je het er misschien niet mee eens bent en dan moet je er maar mee dealen.
Zelf ben ik al een tijd gestopt met vragen als "Wie zouden jullie halen voor dit en dat team". Simpelweg omdat ieder toch zn eigen voorkeuren heeft.
Ik werd totaal niet afgeschrikt, werd best vriendelijk ontvangen voor mijn gevoelquote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar ben het wel met je eens dat we soms wel mensen afschrikken hier. Maar vaak is dat ook omdat er gevraagd word om onze mening. En de meeste mensen hier zijn nogal fel tegen 5 at the back en dat soort dingen.
Als mensen een mening vragen dan kun je verwachten dat je het er misschien niet mee eens bent en dan moet je er maar mee dealen.
Zelf ben ik al een tijd gestopt met vragen als "Wie zouden jullie halen voor dit en dat team". Simpelweg omdat ieder toch zn eigen voorkeuren heeft.
Hangt ook van de soort teams af waar je van houd. Ikzelf heb voornamelijk redelijk obscure silver teams die soms bijna maar op 1 manier inelkaar passen. Maar zoals jij, hebt meestal redelijk standaard (no offense) gouden teams in BPL of BBVA. En dan kijk je vaak naar pure rating en is het makkelijker om mee te denken.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Via die vraag wel goede tips gehad, alleen is het wel het leukst om zelf een speler te ontdekken waar je geweldig mee kunt spelen
Show me.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:33 schreef detennismaster het volgende:
Bijna mijn Hybrid voor Vela af! Hier heb ik echt mijn hersens voor nodig gehad.Maar waarchijnlijk ga ik uiteindelijk wel 100 chem krijgen!
Moet nog twee spelers aanschaffen! Eentje daarvan is Velaquote:
Ik heb ook een standaard Serie A team. Heb hem een beetje aangepast door Kaka en Di Maria erin te zetten. Maar er zijn een paar spelers waar ik heel graag mee speel en met Ibra is het nogal lastig om een hybride te maken, vooral in 433. Het kan wel maar dan eindig je altijd met een slechter team dan wanneer je in de Serie A blijft hangen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt ook van de soort teams af waar je van houd. Ikzelf heb voornamelijk redelijk obscure silver teams die soms bijna maar op 1 manier inelkaar passen. Maar zoals jij, hebt meestal redelijk standaard (no offense) gouden teams in BPL of BBVA. En dan kijk je vaak naar pure rating en is het makkelijker om mee te denken.
Ook dat is natuurlijk persoonlijk. Jij wilt graag met Ibra spelen en dan zijn er qua hybride niet veel opties inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb ook een standaard Serie A team. Heb hem een beetje aangepast door Kaka en Di Maria erin te zetten. Maar er zijn een paar spelers waar ik heel graag mee speel en met Ibra is het nogal lastig om een hybride te maken, vooral in 433. Het kan wel maar dan eindig je altijd met een slechter team dan wanneer je in de Serie A blijft hangen.
Heb hem vannacht/vanmorgen nog open gemaakt. Don't ask me why en ik heb geen idee of er iets bruikbaars in zatquote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Iedereen weer met goede spelers uit packs...zometeen maar eens kijken welk stuk stront ik heb gekregen.
dat wordt je complete club doorzoeken dan maarquote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem vannacht/vanmorgen nog open gemaakt. Don't ask me why en ik heb geen idee of er iets bruikbaars in zat
Ik heb ze volgens mij gediscard. Heb geen gold players in mijn club zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt je complete club doorzoeken dan maar
Als Busquets niet genomineerd is zal zn prijs wel gaat stijgen, IF's worden niet vaak minder waardquote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Ivm met toty, gaat if busqeuts stijgen of dalen?
Blijkbaar zijn oude IF's nu ge-re-released, iemand op het EA forum kreeg IF Pirlo uit een pakje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:49 schreef Fuszy het volgende:
Happy Hour? TOTY? Who knowstwitter:TheRealGraoully twitterde op zondag 01-01-2012 om 11:08:32Doing anything at 4pm London time? and at 4pm New York time? better check the game around then... in the meantime have fun with player packs reageer retweet
Ik ben blij dat ik mijn dure IF's verkocht heb met dikke profitquote:Op zondag 1 januari 2012 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn oude IF's nu ge-re-released, iemand op het EA forum kreeg IF Pirlo uit een pakje.
En dan heb ik net een uur geleden drie van die pakjes van 50k gekocht, met 2x Ricardo Carvalho als beste kaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gebruikten ze dit keer ook echt skills, of deden ze alleen maar dat L2 dribbelen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:32 schreef Pino0 het volgende:
OPROEP AAN ALLE KANKER SKILLERS
OPBOKKE UIT FIFA 12 EN ROT MAAR OP NAAR FIFA STREET
UNREAL FOOTBALL MUCH
overpowered players lucken mijn bescheiden bronzen team in de bronze cup finale
oja EA, waarom duurt de blessure tijd minstens 2x zo lang in een finale dan in een normaal potje?
wat is dit voor afval joh, gdoverdomem zeg
Dat zijn ook echt van die vreselijk irritante lui die dat doenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gebruikten ze dit keer ook echt skills, of deden ze alleen maar dat L2 dribbelen?
ik doe altijd de L2 dribbel omdat ik niet gewoon kan skillenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt van die vreselijk irritante lui die dat doenik kan op de een of andere manier nooit de bal dan afpakken
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe altijd de L2 dribbel omdat ik niet gewoon kan skillen
ja, echt een over use aan ronaldo chops, roulettes, etc...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gebruikten ze dit keer ook echt skills, of deden ze alleen maar dat L2 dribbelen?
Ik heb het vorige keer wel gedaan, heb er nog zo'n 20K uit kunnen halen, maar waren allemaal prutsers eigenlijk. Malouda was de beste. Dan baal je enormquote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om zo'n 50K pakje te halen maar aan de andere kant zo zonde.
Dat zou echt verschrikkelijk zijn....quote:Op zondag 1 januari 2012 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn oude IF's nu ge-re-released, iemand op het EA forum kreeg IF Pirlo uit een pakje.
Daarom haal ik er denk ik ook niet eenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer wel gedaan, heb er nog zo'n 20K uit kunnen halen, maar waren allemaal prutsers eigenlijk. Malouda was de beste. Dan baal je enorm
Daar ga je erg veel plezier aan beleven. Beste speler waar ik ooit mee gespeeld heb.quote:
Ja, ik heb hem al op mijn andere account + ook nog 5 IF's van hemquote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar ga je erg veel plezier aan beleven. Beste speler waar ik ooit mee gespeeld heb.
Dat kunnen ze echt niet maken..verneukt de hele markt. Traders hard in de anus genomen hierdoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan heb ik net een uur geleden drie van die pakjes van 50k gekocht, met 2x Ricardo Carvalho als beste kaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat de IF een gouden is en niet een silver. Silver had hij echtquote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem al op mijn andere account + ook nog 5 IF's van hem
Pics of gtfo, u know the ruless...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef DutchSL het volgende:
OMFG ik heb MESSI in een pakje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ook nog IF Sirigu erbij.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik vanmorgen ookquote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik had Messi, C-Ron en Aguero.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ookMessi, Chiellini en Evra in 1 pakje
Uh, kans op IF Aguero die 2 miljoen waard is ofzo zal genoeg mensen ertoe bewegen packs te kopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van het re-releasen van de IFs is toch niet zo? Die Pirlo was volgens mij een uitzondering. Vorig jaar brachten ze op 1 april (geen grap) wel alle bronzen en zilveren IFs opnieuw uit. Maar die 50k packs ga ik mooi niet halen, ik snap nog steeds niet dat mensen dat wel doen.
Echt?quote:
IF Maxi Rodriguez nu in mijn packquote:Op zondag 1 januari 2012 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van het re-releasen van de IFs is toch niet zo? Die Pirlo was volgens mij een uitzondering. Vorig jaar brachten ze op 1 april (geen grap) wel alle bronzen en zilveren IFs opnieuw uit. Maar die 50k packs ga ik mooi niet halen, ik snap nog steeds niet dat mensen dat wel doen.
Maar het is toch niet zo dat ze hem ook ge re-released hebben?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uh, kans op IF Aguero die 2 miljoen waard is ofzo zal genoeg mensen ertoe bewegen packs te kopen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ookMessi, Chiellini en Evra in 1 pakje
En hier is het bewijs: Evra had ik al, die die staat bij double items en niet op de foto.quote:
Alle IF's toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat ze hem ook ge re-released hebben?
Je hebt el loco in een pakjequote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
En hier is het bewijs: Evra had ik al, die die staat bij double items en niet op de foto.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/710/img20120101113014.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Nee, mensen kregen ook spelers in packs die een IF hadden maar die waren NIF. Die Pirlo was volgens mij gewoon een uitzondering.quote:
Haha, in 352.... Echt een waardeloze formatie!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
En hier is het bewijs: Evra had ik al, die die staat bij double items en niet op de foto.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/710/img20120101113014.jpg/ (copy/paste deze link) ]
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moest er de camera van de buren voor lenen, maar vooruit:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mensen kregen ook spelers in packs die een IF hadden maar die waren NIF. Die Pirlo was volgens mij gewoon een uitzondering.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Maxi Rodriguez nu in mijn pack
Verder wel 100K down the drain ofzo
Zijn we er dan toch weer ingetuind?
Mooie fotoquote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF Rodriguez is van deze week.. dus het is logisch dat hij dan in packs zit.quote:
oh kut dat zie ik nu pasquote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Rodriguez is van deze week.. dus het is logisch dat hij dan in packs zit.
Wat ben jij een rotjoch!! Messi en ook nog een IFquote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is hij maar hooguit 600K waardquote:
Feestwinkel?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
hahaahahahaha ik word bedreigd. Ik stond 2-0 voor. Daarna stuurde hij me een message
Hij: Heb je kk?
Ik: Nee jij ?
Hij: Aarskanker voor je vader
Ik : Waarom?
Hij: Zeg maar waar je woont dan kom i kje de kankeri n slaan.
Ik: Helmond (zijn FUT team heette FC Helmond)
Hij: Hey ik ook. Hoe heet je?
Ik: Luis
Hij: Welke school zit je?
Ik: Op de basisschool
Hij: Zeg je adres dan dan kom ik effe langs kankerleijer!!
Ik: Is goed Nieuwveld 9 5702 HW
Tik het adres in bij google maps
had dan het adres van het politiebureau gedaan, of een psychiatrische inrichtingquote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
hahaahahahaha ik word bedreigd. Ik stond 2-0 voor. Daarna stuurde hij me een message
Of die van jouw.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had dan het adres van het politiebureau gedaan, of een psychiatrische inrichting
Rustig. Dek me af. gebruik LT+RT. Loop naar achterquote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Longcat. het volgende:
HOE KAN DIT
WTF DIE KOREANEN ZIJN FUCKING SNEL
Goede grapquote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
Ik ook ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
Longcat, ik wil graag ergens komende week een potje tegen jou spelen. Ben erg benieuwd na die rage van net!
ik wil ook nog wel eens een potje spelen tegen je, wat is je GT? Ik heb bronze, silver en gold, dus je zegt het maarquote:Op zondag 1 januari 2012 19:09 schreef Longcat. het volgende:
JEZUS
DIE SCHEIDSRECHTER IS GEWOON PARTIJDIG
IK WORD DOOR 2 MENSEN DOODGEPLET.
IK DEEL EEN TIKKI UIT
GEEL VOOR MJIN VERDEDIGER
Gast, Mijn gold team moest tegen bronze koreanen spelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil ook nog wel eens een potje spelen tegen je, wat is je GT? Ik heb bronze, silver en gold, dus je zegt het maar
Tering ik dribbel gewoon met mn veredigers door je verdediging heenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:09 schreef Longcat. het volgende:
JEZUS
DIE SCHEIDSRECHTER IS GEWOON PARTIJDIG
IK WORD DOOR 2 MENSEN DOODGEPLET.
IK DEEL EEN TIKKI UIT
GEEL VOOR MJIN VERDEDIGER
Nee mijn moraal is helemaal kapot&Van mij spelers ookquote:Op zondag 1 januari 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tering ik dribbel gewoon met mn veredigers door je verdediging heen
Nog een keer? Dan bouw ik een bronze team met de slechste spelers en lage chemistry.
Friendlies gaat je moraal niet van naar beneden, van je spelers danquote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Nee mijn moraal is helemaal kapot&Van mij spelers ook
Met je stepover zidanne roulette.
Dit is geen breakdance pauper.
Dan nog.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Friendlies gaat je moraal niet van naar beneden, van je spelers dan
Dat bepaal ik zelf wel ja zemmel.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst niet nog meer foto's van jezelf.....
dus dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef Toefjes het volgende:
Van wedstrijden die je wint leer je sowiezo minder dan wedstijden waarin je verliest.
Ik ben bijna 16 hoor dus ik mag wel bier kopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
Wedstrijden tegen mij leer je zoveel van, ik bied me aan voor 5000 coins per wedstrijd. Geef ik jullie wel fifa les. Zit nu bijna in divisie 1 dus ik heb recht van spreken!
in Friesland gelden andere regels dan in Nederland.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ben bijna 16 hoor dus ik mag wel bier kopen.
In Friesland heb je ketenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in Friesland gelden andere regels dan in Nederland.
Kom je er wel eens?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahahahaha stoerhier in de polder ook wel hoor
nee dat is voor de Veners, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom je er wel eens?
Ik ben er paar keer geweest maar als je niet dronken bent is er geen flikker aan
Nee dat is ook het idee van die keten volgens mij. Zosnel mogelijk jezelf klem zuipen zodat je vergeet wat voor kut meuk het daar is. Mij niet gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom je er wel eens?
Ik ben er paar keer geweest maar als je niet dronken bent is er geen flikker aan
Het droge is dat er altijd maar 1 chick is en iedereen te jagen lolquote:Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee dat is ook het idee van die keten volgens mij. Zosnel mogelijk jezelf klem zuipen zodat je vergeet wat voor kut meuk het daar is. Mij niet gezien
En nog een lillik wijf ook meestalquote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het droge is dat er altijd maar 1 chick is en iedereen te jagen lol
Standaard bug in de webapp. Je moet klikken op new itemsquote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
Wtf. ik heb Suarez voor 13.5k gekocht. Bij de tradepile staat bought for 15k. Wil ik hem veilen staat er could not blabla. En nu is die verdwenen
Hoe denk je dat bukaki is ontstaan?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het droge is dat er altijd maar 1 chick is en iedereen te jagen lol
Japanse zuipketen op het platteland!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat bukaki is ontstaan?
Thanks!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard bug in de webapp. Je moet klikken op new items
True thatquote:
IF Fredquote:Op zondag 1 januari 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks!
Heb alweer een nieuw elftal in mijn hoofd.
Voorin
Neymar - IF Fred
IF Thiago Neves
Er is een IF Fabiano?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
Beter IF Fabiano, die is 100x meer baas.
quote:
Ik wil ze allebei eigelijkquote:
IF Fred heeft anders een beste pegel.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Fredrouletten als een mongool
11 januari i guessquote:
Onbegrijpelijk dat EA dat nog niet heeft gefixed..kom echt vaak gasten tegen die IF's inbrengen nu. Je ziet het ook aan de prijzen van attribute cardsquote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga zo even die IF truc uitproberen met Guidetti +10.
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar Longcat, ik ben sowieso slechter dan Rijst, en als je niet tegen ons speelt, kunnen wij je ook geen tips geven om beter te worden natuurlijk. In FIFA 11 werd ik ook constant geraped en nu iets minder, omdat ik veel oefen.
Hij liegt. Hij is heel goed!! Dudeweiser staat op nummer 1 van de Nederlandse ranglijst.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:53 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
We spelen wel is een potje
Torres is prima. Zelfde voor Aguero maar Torresje goedkoperquote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef zerokil het volgende:
En 2de op de wereld ranglijst toch?
Btw is Aguero een aanrader?
Ik zoek een goede BPL spits in een 4-3-3 systeem
Ik zie de attribute boost niet terug in de stats van de speler in het spel zelf. Of hoort dat zo? Ik gebruik nooit attribute kaarten dus weet niet of het normaal is of niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat EA dat nog niet heeft gefixed..kom echt vaak gasten tegen die IF's inbrengen nu. Je ziet het ook aan de prijzen van attribute cards
Wie is beter, geld maakt niet heel veel uit.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Torres is prima. Zelfde voor Aguero maar Torresje goedkoper
Hangt echt van je eigen spel af..Torres is wat beter in de lucht, Aguero sneller en meer wendbaar..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wie is beter, geld maakt niet heel veel uit.
Torres zou volgend jaar wel een goede silver kunnen zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
Probeer Torres maarr!!! Hij scoort altijd wel.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Torres zou volgend jaar wel een goede silver kunnen zijn.
Denkt die gast zelf ook niet van, "Ik moet hier weg!" ?quote:
Of Lukakuquote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef zerokil het volgende:
Ik probeer eerst Torres, als dat niet bevalt ga ik voor Ba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |