Beter dan dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef whosvegas het volgende:
Zag iemand op twitter die zei, Coldplay de Beatles van mijn generatie
Coldplay met Beatles vergelijken
Bieber vergelijken met The Beatlesquote:“All the hype and the kids running down the street screaming, you lose the chance to say that this started because of the music. This album lets the music speak for itself. I don’t want to draw comparisons, but there was a band during the British Invasion that had girls screaming at them. I think you know who I’m talking about.”
Read more celebrity gossip at: http://www.thehollywoodgo(...)board/#ixzz1i85QCLS5
Break The Chain vind ik ook één van hun beste nummers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de beste nummers (op deze na) staan tochh op andere. Zoals Tusk en zo
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Break The Chain vind ik ook één van hun beste nummers.
Ik heb er verschillende... break the chain is mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de beste nummers (op deze na) staan tochh op andere. Zoals Tusk en zo
Ik blijf tot na Fix You. Want bij Fix You ga ik altijd grienen en dat rijdt zo lastig auto.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten dat ik tot topic #88 blijf
Had Dylan er wel meer van.quote:
Coldplay is idd om te huilenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf tot na Fix You. Want bij Fix You ga ik altijd grienen en dat rijdt zo lastig auto.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk best een hekel aan Bob Dylan, maar dit vind ik wel goed.
Dus t/m 87. Speciale reden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten dat ik tot topic #88 blijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |