krijg je aambeien vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje darmproblemen moet een half uur op de WC wel lullen lijkt me
Naar eindhoven. Anderhalf uur met de trein.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef flowerbox het volgende:
Waat ga je heen met de trein m@x? Lange reis of niet?
Is het al 1 januari? Tot nu toe een kl*te avond.
Ik ben helemaal alleen tot ongeveer half tien vanavond en durf nu niet meer in de woonkamer te zitten omdat er steeds van die 'leuke' jongetjes van dat knalvuurwerk in onze voortuin gooien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Naar eindhoven. Anderhalf uur met de trein.
Kloteavond? Why?
Niet dat we samen naar bed gaan he, dat jullie dat niet denken. Omdat we allebei gescheiden zijn/worden dus he. Want zo is het niet. Niet dat Tico niet aantrekkelijk is hoor, dat niet. Maar toch he....quote:
Neuken helpt. Zeggen ze.quote:
In het echt ben ik redelijk netjes en een soort verlegen ofzo.quote:
helemaal mee eensquote:
heb je al gespoeld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
helemaal mee eens
iemand nog een tip bij onstoken ogen? Ik kan er bijna niet door kijken en al sik buk lijtk het of mijn ogen uit hun oogkassen willen ploppen..
gaasje met afgekoeld gekookt water al gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je al gespoeld?
Wij hebben de eerste ambulance hier achter al gespot *ramptoerist*
ik zal ze er ff uithalen en in een bakkie wter leggenquote:
Moedermelk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
helemaal mee eens
iemand nog een tip bij onstoken ogen? Ik kan er bijna niet door kijken en al sik buk lijtk het of mijn ogen uit hun oogkassen willen ploppen..
lekkâh!!quote:
Ik las deze post samen met dochterlief en lagen allebei dubbelquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zal ze er ff uithalen en in een bakkie wter leggen
ik ook!!quote:
Ik lag denk ik kwart over 12 cq half 1 op bed. Prima avond dus. Ik haat opblijven. Ik ben geen avondmens.quote:Op zondag 1 januari 2012 08:38 schreef Saffier het volgende:
Mogguh Tico. Hoe was je oudjaarsnacht?
En ik wil ook een kleurtje ja!
nou hier nog een.quote:Op zondag 1 januari 2012 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Mega-mega-mega k*tbui hier.Ben maar even terug naar boven gegaan en F zit beneden met de logées.
Ik wil straks echt even naar bos of strand ofzo. Wind door mijn kop laten waaien.
Nope... Hoewel het gemiddeld genomen wel beter gaat, is het af en toe nog flink mis. Mss zwaarder pil? Iig heeft slecht slapen heel veel invloed.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Verdorie BE, ik had toch gehoopt voor je dat het wat zou beteren. Hopelijk kan je vanmiddag even uitwaaien
en wat bedoel je precies Lady?
Ik lig weer in bed, beat thatquote:Op zondag 1 januari 2012 12:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kwam om 11.50 uit bed, ik win
heb wel raar gelegen met m'n handen, die zijn nu opgezwollen en nu zit mn trouwring klem
Het was super maar ik lag er pas om half 8 in vanmorgen en nu zie ik een beetje tegen de treinreis terug opquote:Op zondag 1 januari 2012 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hoi! Hoe was je feest? Was je gepast gekleed?
Lady... Hij stond hier open.![]()
Wat zij zegt!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady geen idee waar het precies over ging, maar zo te zien aan andere reacties kun je wel een knuffel gebruiken!
t cijfer-jezelf-weg-keurslijfquote:Op zondag 1 januari 2012 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik wou dat ik het lef van sommigen had hier. ik zit te vast in het:" ik moet het iedereen naar de zin maken ten koste van alles" stramien
Wat te denken aan een cogntieve therapie of assertiviteitscursus om zo maar een balletje op te werpen. Het kan echt andersquote:Op zondag 1 januari 2012 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik wou dat ik het lef van sommigen had hier. ik zit te vast in het:" ik moet het iedereen naar de zin maken ten koste van alles" stramien
Vergeet niet dat dat voor veel mensen een moeizame weg is, en niet iets dat ze zomaar kunnen! Lef kan ook groeien, door je bewust te worden van dingen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
Nou, hè! En weet je, voordat ik met de pil stopte had ik dit nooit gekund. Dan zou ik stinkchagrijnig en met een dikke kater zijn gaan stofzuigen en zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef miss_sly het volgende:
Lui sekreet
Wat doet Lente dan de hele dag? Ik zou dat hier echt niet voor elkaar krijgen. Ik loop wel nog n pyjama, trouwens, maar ben onderdeel van het entertainment vandaag
ja onder en boven.de tvquote:Op maandag 2 januari 2012 09:13 schreef Estrys het volgende:
Mooi Vicky! Zit er verlichting achter dat tv frame?
Wij hebben ook een Besta kastenwand. Zoveel mogelijkheden met die serie. En zoveel opbergruimte!!
hier helemaal niksquote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, van de regen, via de rioleringstinken!
maar we hebben nog mazzel, iets eerder in de provincie is er nog meer regen gevallen
Ik hoef niet ff in je oog te komen spuiten?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:07 schreef Vicky het volgende:
beterschap voor 'm TF!
Ik mag aan de oogzalf en antibiotica
nee is nie nodig meer..quote:Op maandag 2 januari 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoef niet ff in je oog te komen spuiten?
Zie PM.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:46 schreef Keshet het volgende:
Supermooi geworden Vicky!![]()
BE, kun je eens wat meer vertellen over dat boek? De samenvatting klinkt voor mij wel handig.
ik ben slechts een lurker in OUD, maar ik heb hier echt zo achter mijn laptop gezeten:quote:Op maandag 2 januari 2012 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
MissJones en DuBecky blijken fake te zijn. Incl dus de overleden tweeling etc.
zie Z&G en FB.
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef Keshet het volgende:
Thanks BE!
Vicky, dat tvding he, hangt dat nou echt stevig?
Ik wil onze TV ook graag ophangen en ben opzoek naar een mooie oplossing.
Nou, dat dus Stormqueen!
gewoon proberen! M. had ook nog nooit gestuced/gespachtelputzed en het is toch best mooi gewordenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je gaat wmb dan echt zo veel sneuheidsgrenzen over...
Ik twijfel over het stucen van een muur in de woonkamer. Wil graag ergens wat kunnen behangen.
Maar heb het nog nooit gedaan.Maar mijn handen jeuken.
De andere optie is de hele dag op mijn kont zitten en Desperate Housewives kijken.
Over een paar maanden krijgen wij die 2x! Dás pas fijn!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Marrije het volgende:
De kinderbijslag staat erop, das lekker op tijd
Jaja...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Vleugels het volgende:
[..]
Over een paar maanden krijgen wij die 2x! Dás pas fijn!
gaaf, wat is jouw verhaal?quote:
over een paar maanden krijgen wij die 4 x, das pas fijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Vleugels het volgende:
[..]
Over een paar maanden krijgen wij die 2x! Dás pas fijn!
Oh nee hoor. daar waag ik me niet aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaaf, wat is jouw verhaal?
je moet natuurlijk wel over je illustere voorgangers heen zien te komen
Dat onderwerp zwerft via DM over FOK! Zo kwam ik namelijk ook hier.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaaf, wat is jouw verhaal?
je moet natuurlijk wel over je illustere voorgangers heen zien te komen
is dat zo, het werd toch afgeschaft na het tweede kind?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
over een paar maanden krijgen wij die 4 x, das pas fijn
Nee? Ik krijg het 3x?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat zo, het werd toch afgeschaft na het tweede kind?
vet jammer wel! 5 maanden te laat...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef Cooki het volgende:
als je kind vóór 1-1-95 geboren is, krijg je zelfs een hoger bedrag voor dat oudste kind (verhoging vh bedrag op basis van de kinderen die er nadien geboren zijn)
http://www.svb.nl/int/nl/(...)g_krijgt_u/index.jsp
jij hebt toch 2 kinderen?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
vet jammer wel! 5 maanden te laat...
Eh, ze woont bij papa en staat daar ook ingeschreven?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de kinderbijslag daarvoor gaat toch naar dr natuurlijke moeder?
Nope.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:47 schreef Cooki het volgende:
als papa incasseert kan hij 3x vangen incl t hogere bedrag voor oudste...
en dan verdelen ofzo?
niet? vb was bedoeld in case oudste voor die datum geboren was..quote:
We zijn voor de wet niet uit elkaar, dus financieel zeker niet..quote:Op maandag 2 januari 2012 14:50 schreef lady-wrb het volgende:
nee hoor, dan krijgt pa voor zijn kind en ticootje voor de andere twee (toch? )
nou ja, het maaktmij niet uit. het komt binnen op een aparte rekening en er gaat een gedeelte meteen door naar de spaarrekening voor later. van wat er overblijft koop ik soms kleding, soms wat anders voor het kind.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Cooki het volgende:
lady dat doe je dan goed, hier gaat t op de gezamenlijke rekening.. maakt natuurlijk nix uit.. maar toch..
en volgens mij is alles van belastingdienst etc aan mn vriend gerichtof
afhankelijk vh onderwerp
hier nietquote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef Macka66 het volgende:
Kinderbijslag wordt altijd gestort op de rekening van de oudste ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |