krijg je aambeien vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje darmproblemen moet een half uur op de WC wel lullen lijkt me
Naar eindhoven. Anderhalf uur met de trein.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef flowerbox het volgende:
Waat ga je heen met de trein m@x? Lange reis of niet?
Is het al 1 januari? Tot nu toe een kl*te avond.
Ik ben helemaal alleen tot ongeveer half tien vanavond en durf nu niet meer in de woonkamer te zitten omdat er steeds van die 'leuke' jongetjes van dat knalvuurwerk in onze voortuin gooien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Naar eindhoven. Anderhalf uur met de trein.
Kloteavond? Why?
Niet dat we samen naar bed gaan he, dat jullie dat niet denken. Omdat we allebei gescheiden zijn/worden dus he. Want zo is het niet. Niet dat Tico niet aantrekkelijk is hoor, dat niet. Maar toch he....quote:
Neuken helpt. Zeggen ze.quote:
In het echt ben ik redelijk netjes en een soort verlegen ofzo.quote:
helemaal mee eensquote:
heb je al gespoeld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
helemaal mee eens
iemand nog een tip bij onstoken ogen? Ik kan er bijna niet door kijken en al sik buk lijtk het of mijn ogen uit hun oogkassen willen ploppen..
gaasje met afgekoeld gekookt water al gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je al gespoeld?
Wij hebben de eerste ambulance hier achter al gespot *ramptoerist*
ik zal ze er ff uithalen en in een bakkie wter leggenquote:
Moedermelk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
helemaal mee eens
iemand nog een tip bij onstoken ogen? Ik kan er bijna niet door kijken en al sik buk lijtk het of mijn ogen uit hun oogkassen willen ploppen..
lekkâh!!quote:
Ik las deze post samen met dochterlief en lagen allebei dubbelquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zal ze er ff uithalen en in een bakkie wter leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |