Joequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voorzie een oudejaarsconference voor je, ik kom niet meer bij!
Ja ik snap ook niet echt waarom het zo hoog staat, nooit echt heel populair geweest toch? Beetje soort van Avond verhaal...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor. Ik vind het alleen niet zo bijzonder.
Dat had je wel eerder kunnen zeggen danquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was er dan ook veul te laat.En je weet toch: na vannacht is er voorlopig niets meer te koop in de winkel. Dus hamsteren!
Even uitgezocht, en blijkbaar inderdaad wel.quote:
Ik ben toch ook eerder gegaan. Je had mijn voorbeeld moeten volgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je wel eerder kunnen zeggen dan
Jij bent ook zo'n stemmer die met de meute mee stemt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest heb ik op gestemd
Hierna nog 2 van mijn stemmen.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet echt waarom het zo hoog staat, nooit echt heel populair geweest toch? Beetje soort van Avond verhaal...
De mijne had geen grolsch meerquote:
WTF dudequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Nanuq het volgende:
78 Beatles A day in the life
73 Jeff Buckley Hallelujah
Als je misantropisch ingesteld bent, ja weet niet. Vond het meteen een goed nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....
Ow dat is erg. Peace had vorige week al 3 kratten gekocht. Dus dat was al geregeld.quote:
Misschien ben jij verwekt in 'a forest'?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
a forest is een jaar te vroeg uitgebracht![]()
Basline is zwaar goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....
Zoals iemand al eerder terecht opmerkte kun je ook ergens de kwaliteit van inzien zonder er persoonlijk fan van te zijn.quote:
Ik wilde er al niets over zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
De TT worden wel steeds lamer naarmate de nr 1 dichterbij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |