Tja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Jane het volgende:
Zeiknummer van Prince. En waarom zo hoog, terwijl hij ook toffe nummers heeft gemaakt?
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relax gozer, ik mag er toch gewoon niets mee hebben?
groot en Prince in 1 zinquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Cee het volgende:
Ik zie tot m'n grootste afgrijzen dat Gold van Prince niet in de top 2000 staat.
Rotterdam is tof!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Homdeck het volgende:
Zijn dit niet wat mannen van fungus of zit ik helemaal mis?
quote:The Amazing Stroopwafels werden op 21 maart 1979 opgericht door Wim Kerkhof en Fred Piek (Fungus), die de groep in 1981 verliet.
Dan heb je waarschijnlijk wel iets met deze, want dit is geen Princequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niks met de muziek van Prince.
quote:
Speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
The Arms of Orionquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat Batmanliedje van Prince met Sheena Easton wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |