Daar werd ik mee wakkerquote:
Daat kwam iemand tussen metro en perron.quote:
Latersquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, ik ga naar mijn ouders en vrienden om daar de Top 2000 verder te luisteren. Om 23:50 uur met mijn hele vriendengroep Bohemian Rhapsody meebrullen
Bedankt voor de leuke tijd in dit topic, tot volgend jaar en allemaal de beste wensen voor 2012
Ik heb het over de laatste 3 uur hequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happiness van Alexis Jordan?
Auwquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)ssen-metro-en-perron
Niets bijzonders dus.
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)ssen-metro-en-perron
Niets bijzonders dus.
Sowieso Anoukquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste 3 uur he
quote:
Dan zijn er geen grappen te maken, dus Paranoid of Somebody to Love.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het over de laatste 3 uur he
Ik vind het vooral mooi omdat ik dan aan Highlander moet denken, goede serie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef Jane het volgende:
Geweldig uur komt er aan. Op het eerste nummer na, wat mij betreft. Zeurnummer van Queen.Belachelijk dat het hoger staat dan Somebody to love.
Komt eagle niet meer of heb ik die gemist?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef Aalbers het volgende:
Is Dancing queen het laatste ABBA nummer voor dit jaar?
nog pijnlijker.. (vooral voor de mensen die het gezien hebbenquote:
Ik was net zowaar serieus!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef MaJo het volgende:
Waarom noemen jullie allemaal random nummers als ik vraag wat ik gemist heb? En die nummers die genoemd worden heb ik nog gehoord ook de afgelopen dagen
Fokhumorquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef MaJo het volgende:
Waarom noemen jullie allemaal random nummers als ik vraag wat ik gemist heb? En die nummers die genoemd worden heb ik nog gehoord ook de afgelopen dagen
Ja, dat zei Tijn ook al. Maar ik heb die serie (helaas) nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi omdat ik dan aan Highlander moet denken, goede serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |