http://www.ufoballon.nl/quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef winka het volgende:
Ik zag voor het eerst dit jaar ballonnen met een licht ( ik kan het juiste woord er even niet voor vinden) eraan. Hoe heten deze dingen?
Die gaan wel hard ja, maar zo heel veel harder dan lawinepijlen toch niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef Moffol het volgende:
Ben erachter wat die knallen bij mij in de buurt waren die alles overstegen: titanium salutes.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Phyrexy het volgende:
Zelf ook een finaleshowtje in elkaar gezet:
Die Secret Salute is echt een topproduct
Hier is niets te zien...quote:
Nice! Alleen de timing is minder.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Phyrexy het volgende:
Zelf ook een finaleshowtje in elkaar gezet:
Die Secret Salute is echt een topproduct
Wowquote:
Wow!quote:
276.000 pond volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omfg
Wtf
Epic
Respect
Hoe dan ...
Moet je dan ff kennis van je materiaal hebben .. Sjeeeeez ... Hands down sheeeeer fucking genius who set this up
Kan iemand schatten wat dit gekost heeft ??
Nopequote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef SiGNe het volgende:
Dat lijkt me de prijs per minuut..
Australië kostte ook al 3 miljoen pond en duurde ongeveer even lang (maar was niet op muziek, wel electronische ontsteking)
Dit soort software is er om shows op te zetten en vooraf te berekenenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoe wordt zoiets ontstoken ? En ik neem aan dat alles eerst getest wordt enzo of niet ? Ontsteek tijden enzo pfff wat een werk
Wat een mongolen aan het begin van het filmpje. Er hoeft maar 1 blindganger tussen te zitten en je kan naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef ZodiaX het volgende:
Voor de liefhebbers.
Kwam filmpje tegen in KLB met goed geluid van de Air Force One
100 kilo zware pot, ¤650 euro.
Actie vanaf 1:43, begint vrij normaal...maar dan!
Met 1 zo'n pot heb je niets anders meer nodig.
Is die gewoon legaal te halen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef ZodiaX het volgende:
Voor de liefhebbers.
Kwam filmpje tegen in KLB met goed geluid van de Air Force One
100 kilo zware pot, ¤650 euro.
Actie vanaf 1:43, begint vrij normaal...maar dan!
Met 1 zo'n pot heb je niets anders meer nodig.
Zo hoort het.quote:
holy fuck, die 3e foto met dat rood is echt super nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Ook mooie foto's!
http://totallycoolpix.com/2012/01/new-years-eve-fireworks-2012/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FEE is open, dan mag hetquote:
Hoezo? Vuurwerk gaat voor mij het hele jaar door.quote:
Twee maanden is echt niet vroeg hoorquote:
Nee inderdaad! En dan voor de sfeer af en toe Skyradio Christmas luisterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee maanden is echt niet vroeg hoor
Ik wou dit jaar deze halen in Zwitserland Maar hij was uitverkochtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef TJV het volgende:
Heujheujheujheujheuj.
Denk dat ik nog wat knalblokjes over laat komen, niet te duur maken dit jaar.
Is toch wel algemeen bekend toch? Op de vuurwerkfora vorig jaar ook de een na de ander die zijn bed uit gebeld werd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ideetje voor de OP: ik ben in 2008 opgehaald door de politie door hier op FOK! te pronken met illegaal (belgisch) vuurwerk. Mooie waarschuwing voor de rest
Hey, jij hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Is toch wel algemeen bekend toch? Op de vuurwerkfora vorig jaar ook de een na de ander die zijn bed uit gebeld werd.
De Jorge BS-120 is ook een mooi knalblok!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wou dit jaar deze halen in Zwitserland Maar hij was uitverkochtNet zoals de Horror Knall Rakette.
Gewoon niet kopen, genoeg filmpjes te vinden!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ideetje voor de OP: ik ben in 2008 opgehaald door de politie door hier op FOK! te pronken met illegaal (belgisch) vuurwerk. Mooie waarschuwing voor de rest
Geen ideequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Is toch wel algemeen bekend toch? Op de vuurwerkfora vorig jaar ook de een na de ander die zijn bed uit gebeld werd.
quote:
Breeschoten.quote:
Prachtig dingquote:
Dit. Vorig jaar had ik er in totaal 180.quote:
Wtfquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Dit. Vorig jaar had ik er in totaal 180.Dat gaat wel vervelen na 2 uur.
Zie dat de Silver Salute 26 euro is dit jaar, die gaat ook maar vervangen worden. Wolff verneukt het.
Inderdaad heerlijk tempo dat ding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef Amplifier het volgende:
[..]
De Jorge BS-120 is ook een mooi knalblok!
Ik hoop dit jaar de 1000 aan te tikken, verdubbeling van mijn vorig jaar budgetquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wtf
Ik ga voor ongeveer 50 halen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Adelante het volgende:
Alle pyromanen hebben het topic weer gevonden
Tering manquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar de 1000 aan te tikken, verdubbeling van mijn vorig jaar budget
Hobby hequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tering man
Ziek hoor.. Zou ik er niet voor over hebben
Jazekerquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef Faazz het volgende:
Is iedereen al bekend met het nieuwe vuurwerkbesluit dat formeel gezien nu al geldig is, echter onder bepaalde voorwaarden en dat deze uiterlijk van af 2017 volledig is doorgevoerd?
Nederland, maar eigenlijk heel EU gaat er op vooruit. 30mm tubes, 25gr per tube, 75gr per vuurpijl, wondertollen het hele jaar verkrijgbaar, etc!
Defaultlist: KNAL
Meer info: FPM
hehe achjaaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef TJV het volgende:
2 jaar geleden voor 900 gehaald. Het was leuk, totdat ik mijn bankrekening zag. Dat doen we maar niet meer.
Ik zit nu al op 1500 en er komt nog minimaal 500 bij..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar de 1000 aan te tikken, verdubbeling van mijn vorig jaar budget
Lekker! Tikt aardig aan met die blokken hequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 1500 en er komt nog minimaal 500 bij..
En morgen politie op je stoep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef gers het volgende:
Eergisteren alweer het 1ste pakketje ontvangen
Ik drink, rook en gebruik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 1500 en er komt nog minimaal 500 bij..
Achja, de een rookt het op de ander..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |