holy fuck, die 3e foto met dat rood is echt super nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Ook mooie foto's!
http://totallycoolpix.com/2012/01/new-years-eve-fireworks-2012/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FEE is open, dan mag hetquote:
Hoezo? Vuurwerk gaat voor mij het hele jaar door.quote:
Twee maanden is echt niet vroeg hoorquote:
Nee inderdaad! En dan voor de sfeer af en toe Skyradio Christmas luisterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee maanden is echt niet vroeg hoor
Ik wou dit jaar deze halen in Zwitserland Maar hij was uitverkochtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef TJV het volgende:
Heujheujheujheujheuj.
Denk dat ik nog wat knalblokjes over laat komen, niet te duur maken dit jaar.
Is toch wel algemeen bekend toch? Op de vuurwerkfora vorig jaar ook de een na de ander die zijn bed uit gebeld werd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ideetje voor de OP: ik ben in 2008 opgehaald door de politie door hier op FOK! te pronken met illegaal (belgisch) vuurwerk. Mooie waarschuwing voor de rest
Hey, jij hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Is toch wel algemeen bekend toch? Op de vuurwerkfora vorig jaar ook de een na de ander die zijn bed uit gebeld werd.
De Jorge BS-120 is ook een mooi knalblok!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wou dit jaar deze halen in Zwitserland Maar hij was uitverkochtNet zoals de Horror Knall Rakette.
Gewoon niet kopen, genoeg filmpjes te vinden!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ideetje voor de OP: ik ben in 2008 opgehaald door de politie door hier op FOK! te pronken met illegaal (belgisch) vuurwerk. Mooie waarschuwing voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |