quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef laxus13 het volgende:
Natuurlijk weet ik dat Otis e Bob dood zijn
quote:
Bohemian Rapsody ken je ook wel als je hem hoortquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik minimaal 2 liedjes die nog komen niet ken: last resort van de Eagles en dat nummer van Cuby.
Maar marley niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]Dylan leeft nog, zijn stem is wel overleden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je eerst aanzetten in de opties van Fok!.
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Bohemian Rapsody ken je ook wel als je hem hoort
edit...oh...niet ken
Knap dat je Dochters heb kunnen ontwijken al die tijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die en 'dochters' van Marco Borsato zijn na dit nummer de enige 2 onbekenden nog voor mij.
Ken de dochters van Marco ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die en 'dochters' van Marco Borsato zijn na dit nummer de enige 2 onbekenden nog voor mij.
Maar meer ook nietquote:
quote:Bryan Guy Adams (Kingston (Ontario), 5 november 1959), niet te verwarren met Ryan Adams, is een Canadese zanger. Hij wordt ook wel de Canadese Bruce Springsteen genoemd.
Komt dit in Dirty Dancing voor? Kan ik me niet herinneren. Dirty Dancing kende ik alle nummers bij de scenes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit meteen weer in de film (dirty dancing)
Da's een grapje, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las onlangs dat een documentaire-maker van de BBC dit jaar nog de familie Marley benaderd heeft om een interview met Bob aan te vragen
WTF.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las onlangs dat een documentaire-maker van de BBC dit jaar nog de familie Marley benaderd heeft om een interview met Bob aan te vragen
Derek Ogilvie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |