abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106398435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
En geen woord in de Duitse pers ;(
Zou de Duitse regering hier achter zitten?
Kan maar zo met die Sauerkrautcultuur van ze...
http://www.n-tv.de/panora(...)-article5129781.html
pi_106399606
quote:
Gewoon schaamteloos gekopieerd van de Nederlandse pers en haar website. Waar zijn de zo geprezen eigen artikelen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106400035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gewoon schaamteloos gekopieerd van de Nederlandse pers en haar website. Waar zijn de zo geprezen eigen artikelen?
Hoe zit het eigenlijk met de copyrights?
pi_106410178
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:10:28 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106410449
Technisch gezien was Laura al klaar voordat ze begonnen was.
Dat gastenboek trouwens :')
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_106410666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef livelink het volgende:
Technisch gezien was Laura al klaar voordat ze begonnen was.
Dat gastenboek trouwens :')
:Y het gastenboek is zeker het leukste onderdeel op haar site
pi_106410904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
:Y het gastenboek is zeker het leukste onderdeel op haar site
quote:
Hoi Laura, Je hebt de wind recht van achter las ik op je weblog? Hoe kan dat ook anders met bruine bonen uit blik aan boord van Guppy. Misschien geeft dat wel extra stuwkracht om nog sneller de finish te halen. Groetjes Friso Jongejan
_O- _O-
Okee, wie hier heeft dit gepost? ;) :D
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106411052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dan vergeet je nog deze: Laura Dekker hard op weg naar record

*O* Laura is wereldnieuws, nog voor het record voltooid is, alhoewel ze technisch gezien al klaar is (alle lengtegraden overstoken + minimaal 1 keer de evenaar)
Ach in ieder geval wordt er ook een keertje aardig over haar geschreven. Zelfs in de Nederlandse media.
Dat is vast door Mercer geregisseerd! Na een seintje van Svetan over al de gemob in de Nederlandse pers.
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 20:25:59 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106411167
nee het is een wanhoopsoffensief om Laura terug te winnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106411303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:
Ja, dat zal het zijn! :P
pi_106411366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:
Ik zie Laura echt in geen 50 jaar terug naar school gaan.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:59:20 #237
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_106418828
Willem

04-01-2012

Je doet het fantastisch, trek je niets aan van die mensen die zo nodig bezig moeten zijn met hun baan, hun toekomst, hun relatie, de opleiding van hun kinderen en de aflossing van de hypotheek! Jij hebt de juiste keus gemaakt door te genieten van het leven en natuurlijk zijn de zuurpruimen jaloers. Dat is typisch Nederlands, in het buitenland kijkt men daar heel anders tegenaan - dat zul je merken als je eenmaal in Nieuw Zeeland bent gesettled!

Ja, die kleinburgerlijkheid hier is onverdragelijk. Je zult maar werk hebben, je best doen om je relatie goed te houden, nadenken over de toekomst, zorgen dat je kinderen een goede opleiding krijgen en je rekeningen betalen. Goddank denken ze in het buitenland nooit over na over dat soort onbenulligheden!

[ Bericht 5% gewijzigd door MrFoureyes op 04-01-2012 23:07:02 ]
pi_106427503
in het buitenland zijn er ook geen carrièrejagers. :)
Zou die post van Svetan zijn?
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:15:45 #239
340258 MrFoureyes
pi_106430014
Waar is Svetan eigenlijk? Onder een steen gekropen om het afscheid van Mercer te verwerken? Of zit hij, als directielid, vast in strategisch topoverleg en heeft hij zijn PA niet geinstrueerd om namens hem te posten?
pi_106433444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef MrFoureyes het volgende:
Willem

04-01-2012

Je doet het fantastisch, trek je niets aan van die mensen die zo nodig bezig moeten zijn met hun baan, hun toekomst, hun relatie, de opleiding van hun kinderen en de aflossing van de hypotheek! Jij hebt de juiste keus gemaakt door te genieten van het leven en natuurlijk zijn de zuurpruimen jaloers. Dat is typisch Nederlands, in het buitenland kijkt men daar heel anders tegenaan - dat zul je merken als je eenmaal in Nieuw Zeeland bent gesettled!

Dit is volgens mij een voorbeeld van een sarcastische post, zoals als gezegd werd hier hebben de Dekkers dat niet door!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_106451222
Vandaag was Laura heel kort in het Jeugdjournaal (telefonisch). Ze komt niet meer terug ;( bedankt, zure rechtse pers en kinder'beschermers' }:|
pi_106452052
quote:
Zeilmeisje Laura wil niet terug naar Nederland

AMSTERDAM - Zeilmeisje Laura Dekker wil na haar wereldreis graag verhuizen naar Nieuw-Zeeland. Een terugkeer naar Nederland ziet ze niet zitten.
http://www.nu.nl/binnenla(...)terug-nederland.html

Veel geluk daar. :W :W

We zullen vast via je weblog op de hoogte worden gehouden van je wel en wee en als je mislukt kun je altijd terugkeren naar je oude vertrouwde Nederland. :*
pi_106452648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef idefixo het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/binnenla(...)terug-nederland.html

Veel geluk daar. :W :W

We zullen vast via je weblog op de hoogte worden gehouden van je wel en wee en als je mislukt kun je altijd terugkeren naar je oude vertrouwde Nederland. :*
Dit. Zolang ik zelf geen kinderen heb kan ik een kamer voor Laura vrijmaken.
pi_106452705
Is ze überhaupt wel eens in Nieuw Zeeland geweest? Afgezien van haar tijd als baby daar uiteraard.
pi_106453029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Is ze überhaupt wel eens in Nieuw Zeeland geweest? Afgezien van haar tijd als baby daar uiteraard.
Ik zou het niet weten, maar op haar soloreis was ze nog 15 en zou ze als ze daar was in bewaring zijn genomen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:03:40 #246
37150 livelink
pi_106453354
Ik doe een Svetiaanse voorspelling. Ik vermoed dat ze afspraken heeft gemaakt met dat NieuwZeelandse gezin (waarmee ze kamperen was) dat zij haar onder hun hoede gaan nemen daar.
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:10:26 #247
340258 MrFoureyes
pi_106457316
Volgens Laura in NRC van vandaag dreigde Jeugdzorg haar zelfs nog in het buitenland met rechtsmaatregelen als ze stopte met de studie. Die slachtofferrol ligt haar blijkbaar wel, ook als je daar een beetje voor moet jokkebrokken. En het bevalt haar veel beter in Nieuw Zeeland, ook de mensen daar zijn veel vriendelijker. Dat herinnert ze zich blijkbaar nog allemaal heel duidelijk.

Het gaat erin als zoete koek bij de ware fans:

05-01-2012

"Hoi Laura, hier een berichtje van een naamgenoot van je! Ik heb net in NRC gelezen dat Jeugdzorg zelfs nu nog, terwijl je op Guppy zit, je bedreigt met de rechtbank. Het lijkt er inderdaad op dat Nederland nog niet klaar met je is - maar jij ondertussen wel met Nederland! Ik hoorde ook op het Jeugdjournaal dat je je veel meer thuis voelt in Nieuw Zeeland, en dat je de Nieuw Zeelandse mentaliteit veel plezieriger vindt. Ook dat kan ik me voorstellen - zeker als je daar geboren bent, zal het niet meevallen om in Nederland je draai te vinden. Ik wens je in ieder geval veel succes met alles - goede reis verder!"

www.lauradekker.nl
pi_106457901
De mentaliteit is beter in N-Zeeland _O- Dat wicht is er in feite nog nooit geweest of was ze een wonderkind ala Kim Jong Il en was ze zich al bewust van de wereld om haar heen toen ze nog een baby was?

Toedeledokie dan maar Laura, we zullen je niet missen. Even de spruitjes van het vuur halen.
pi_106458286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:10 schreef MrFoureyes het volgende:
Volgens Laura in NRC van vandaag dreigde Jeugdzorg haar zelfs nog in het buitenland met rechtsmaatregelen als ze stopte met de studie. Die slachtofferrol ligt haar blijkbaar wel, ook als je daar een beetje voor moet jokkebrokken. En het bevalt haar veel beter in Nieuw Zeeland, ook de mensen daar zijn veel vriendelijker. Dat herinnert ze zich blijkbaar nog allemaal heel duidelijk.

Het gaat erin als zoete koek bij de ware fans:

05-01-2012

"Hoi Laura, hier een berichtje van een naamgenoot van je! Ik heb net in NRC gelezen dat Jeugdzorg zelfs nu nog, terwijl je op Guppy zit, je bedreigt met de rechtbank. Het lijkt er inderdaad op dat Nederland nog niet klaar met je is - maar jij ondertussen wel met Nederland! Ik hoorde ook op het Jeugdjournaal dat je je veel meer thuis voelt in Nieuw Zeeland, en dat je de Nieuw Zeelandse mentaliteit veel plezieriger vindt. Ook dat kan ik me voorstellen - zeker als je daar geboren bent, zal het niet meevallen om in Nederland je draai te vinden. Ik wens je in ieder geval veel succes met alles - goede reis verder!"

www.lauradekker.nl
Wat een lachertje weer zeg :')
Laura is hooguit een paar maanden in NZ geweest. Hoe moet het Mauro dan wel niet vergaan zijn? Op zijn 10e kwam ie naar Nederland. Ik kan me voorstellen hoe groot zijn drang dan wel niet was om terug te keren naar Angola!
En mensen trappen ook nog in die leugens en dat bedrog van haar, dat is misschien nog wel het ergste.
Wees maar lekker slachtoffer, Laura, dat zijn we van je gewend.
Vooral zo doorgaan, daarmee zal je de NZers ook voor de gek houden.
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:36:56 #250
37150 livelink
pi_106458785
Haar nieuwe woordvoerder krijgt haar meteen wel in het nieuws. Maar waarom altijd kiezen voor de negatieve benadering? Mercer ging Nieuw Zeeland afkatten, nu krijgt Nederland weer een sneer. Kennelijk valt over de reis zelf te weinig boeiends te melden want het is altijd het randnieuws wat ze nodig lijken te hebben.

De Dekkers moeten nog veel leren over publiciteit heb ik het idee. Die oma doet het nog het beste wat dat betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')