Nee, Top 2000 luisteren tot 0:00 uurquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef djenneke het volgende:
Weet er iemand nog een leuke film voor vanavond? Eentje waar je gewoon lekker bij kunt zuipen, ouwehoeren, en toch het verhaal nog kunt volgen, dronken of niet?
Bill & Tedquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef djenneke het volgende:
Weet er iemand nog een leuke film voor vanavond? Eentje waar je gewoon lekker bij kunt zuipen, ouwehoeren, en toch het verhaal nog kunt volgen, dronken of niet?
Eej, ook een zachte g?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net nog een onverwacht avontuur beleefd bij de supermarkt trouwens.
Er is was een interviewploeg bezig van de VRT-radio (ik woon in Vlaanderen), die allerlei vragen stelden op deze superdrukke dag aan het personeel en aan interessante klanten. En ik was dus 1 van die interessante klanten
Mochten er mensen zich geroepen voelen vanmiddag naar de Belgische Radio 1 te luisteren, en er komt een Hollander voorbij met een lulverhaal over zijn vrouw die souvlaki gaat maken vanavond, dan is dat dus ondergetekende
Ik voel me niet geroepenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net nog een onverwacht avontuur beleefd bij de supermarkt trouwens.
Er is was een interviewploeg bezig van de VRT-radio (ik woon in Vlaanderen), die allerlei vragen stelden op deze superdrukke dag aan het personeel en aan interessante klanten. En ik was dus 1 van die interessante klanten
Mochten er mensen zich geroepen voelen vanmiddag naar de Belgische Radio 1 te luisteren, en er komt een Hollander voorbij met een lulverhaal over zijn vrouw die souvlaki gaat maken vanavond, dan is dat dus ondergetekende
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wauw het aantal topics is ook op de laatste dag onverminderd doorgegroeid!
Goedemorgen
Waarom zou je film willen kijken op oudejaarsavond?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef djenneke het volgende:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Eska het volgende:
Dit is hopelijk niet de hoogste Queen??
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Eska het volgende:
Nu nog steeds.quote:
Ik vond Roger Taylor het schattigst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me hierbij alleen maar Freddy Mercury als poetsvrouw voor de geest halen.
quote:
Ze komen nog 6 keerquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Eska het volgende:
En dat op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef LDS het volgende:
Wedden dat er nu verhaaltjes komen over vrouwen die het nu ineens niet meer erg vinden om te stofzuigen?
Johquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef LDS het volgende:
Wedden dat er nu verhaaltjes komen over vrouwen die het nu ineens niet meer erg vinden om te stofzuigen?
Who wants to live foreverquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Joh
112 Queen Don't stop me now
104 Queen Somebody to love
94 Queen Who wants to live forever
75 Queen Love of my life
63 Queen Innuendo
1 Queen Bohemian rhapsody
Ja joh, weet ik toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Joh
112 Queen Don't stop me now
104 Queen Somebody to love
94 Queen Who wants to live forever
75 Queen Love of my life
63 Queen Innuendo
1 Queen Bohemian rhapsody
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |