lekker veilig jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier lopen allemaal kinderen rond met een plastic tasje met al hun knal vuurwerk erin. Plus aansteker.
ik moet werkenquote:
Graag ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moeten ze ook in nederland doen
Hier gelukkig weinig last van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kun je nu beter in Afghanistan zitten trouwens... een stuk minder explosief geweld.
Ja goed idee. Even 2 miljoen extra politie-agenten aannemen. Voor 1 dagquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moeten ze ook in nederland doen
QFTquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond lekker Top 2000 a go gokijken
Hier is het pang pang pang pang BOEM pang pang BOEM pang pang...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hier gelukkig weinig last van.![]()
Heb vandaag nog maar 2 dingen zelf afgestoken
Daar heb je de dierenpolitie voor want vuurwerk is niet leuk voor dieren. Zo, probleem opgelostquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed idee. Even 2 miljoen extra politie-agenten aannemen. Voor 1 dag
Hier komen er uberknallen soms langsquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het pang pang pang pang BOEM pang pang BOEM pang pang...
Bij jou ook dat ze met plastic tasje met al vuurwerk en aansteker overal over de straat rennen?quote:En als je ziet wat het afsteekt... kinderen van 8 of 9 jaar die ook totaal niet opletten wat ze doen... gewoon blijven afsteken en weggooien, ook al komen er mensen aan.
Siervuurwerk vind ik dan wel tof.quote:Als de overheid echt wil dat mensen zich veilig voelen, dan moeten ze het consumentenvuurwerk gewoon verbieden!
Ik ben daarstraks ook even oliebollen wezen eten bij mijn ouders en een van de katten is echt helemaal van slagquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar heb je de dierenpolitie voor want vuurwerk is niet leuk voor dieren. Zo, probleem opgelost
Dat stomme geknal slaat nergens op, ik schrik continu.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier komen er uberknallen soms langs
[..]
Bij jou ook dat ze met plastic tasje met al vuurwerk en aansteker overal over de straat rennen?
[..]
Siervuurwerk vind ik dan wel tof.
Daar ook zeker van die knallen die iedere knal overtreft?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben daarstraks ook even oliebollen wezen eten bij mijn ouders en een van de katten is echt helemaal van slag. Die durft niet onder tafel vandaan te komen, zelfs niet om te eten.
Moet je eens hier komen. Dat is pas erg. Bing bang beng.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat stomme geknal slaat nergens op, ik schrik continu.
Volgens mij hing geen enkele vuilnisbak waar ik langs kwam nog op zijn plek vandaag... de knaltokkies ontzien echt nietsquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier komen er uberknallen soms langs
Ja, of een rugzak vol. Eigenlijk hoop ik altijd stiekem dat er een brandend rotje in zo'n tas valt... dan wil ik vanaf een veilige afstand best eens zien wat er dan gebeurtquote:Bij jou ook dat ze met plastic tasje met al vuurwerk en aansteker overal over de straat rennen?
Ik ook hoor. Maar dat kun je ook door professionals laten afsteken op een of meerdere plekken in de gemeente. Dan heb je meer zekerheid dat men weet wat men doet.quote:Siervuurwerk vind ik dan wel tof.
Ik ook... en daarom ben ik nu al bij mijn ouders geweest, hoef ik er vanavond niet meer uit... want dan voel ik me echt niet prettig en veilig buitenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat stomme geknal slaat nergens op, ik schrik continu.
Ja ik ook. Ik hoop dan wel dat ze meteen dood zijn. De ziektekostenpremie is al hoog zatquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Ja, of een rugzak vol. Eigenlijk hoop ik altijd stiekem dat er een brandend rotje in zo'n tas valt... dan wil ik vanaf een veilige afstand best eens zien wat er dan gebeurt.
Hoop ook dat de politie eens goed gaat surveillerenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hing geen enkele vuilnisbak waar ik langs kwam nog op zijn plek vandaag... de knaltokkies ontzien echt niets.
Ik heb ooit eens een voorlichting gehad op school. Liet de voorlichter zien een verminkte hand. Sommigen snappen het gevaar echt nietquote:[..]
Ja, of een rugzak vol. Eigenlijk hoop ik altijd stiekem dat er een brandend rotje in zo'n tas valt... dan wil ik vanaf een veilige afstand best eens zien wat er dan gebeurt.
Doet Sydney dat met de vuurwerkshow met 0:00?quote:[..]
Ik ook hoor. Maar dat kun je ook door professionals laten afsteken op een of meerdere plekken in de gemeente. Dan heb je meer zekerheid dat men weet wat men doet.
Hmja.quote:En dat knalvuurwerk slaat echt nergens op. Om dat een hele dag leuk te vinden moet je of jonger dan 16 zijn of de geestelijke vermogens van een 12-jarige hebben.
Dit bericht: Twee zwaargewonden bij knutselen aan rookbom las ik dan weer met de gedachte dat als ze gewond zijn aan hun onderlijf, dat hopelijk betekent dat ze zich ook niet meer kunnen voortplantenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik hoop dan wel dat ze meteen dood zijn. De ziektekostenpremie is al hoog zat
Maaré, Misschien zit er nog sperma los in het onderlijf. je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit bericht: Twee zwaargewonden bij knutselen aan rookbom las ik dan weer met de gedachte dat als ze gewond zijn aan hun onderlijf, dat hopelijk betekent dat ze zich ook niet meer kunnen voortplanten.
Kijken kost niks!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Wij kunnen om 0:00 lachend met champagne naar buiten kijken en zien hoe iedereen zichzelf de schulden in afsteekt![]()
Ook zoiets ja. Wat nou crisis? Er gaat weer voor 80 miljoen of zo de lucht in vanavond. Aan de andere kant: er gaat 80 miljoen in rook op, zo krijg je wel een crisis jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Wij kunnen om 0:00 lachend met champagne naar buiten kijken en zien hoe iedereen zichzelf de schulden in afsteekt![]()
Heb ook paar dagen geleden een klacht geschrevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Wat nou crisis? Er gaat weer voor 80 miljoen of zo de lucht in vanavond. Aan de andere kant: er gaat 80 miljoen in rook op, zo krijg je wel een crisis ja.
quote:
Tsja, 80 miljoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Wat nou crisis? Er gaat weer voor 80 miljoen of zo de lucht in vanavond. Aan de andere kant: er gaat 80 miljoen in rook op, zo krijg je wel een crisis ja.
Allemaal voor brood en spelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is apartquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.gall.nl/kurkengeld Kurken vangen dus
Net opgevoede kinderen daar in de buurt dus.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Inkomen het volgende:
Hier valt het nog steeds mee, alleen een beetje geknetter. Goede buurt blijkbaar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
Het is hier echt vreselijk. Ik moet nog naar het winkelcentrum, maar ik durf eigenlijk de straat niet op zo
Nee, ik hoor het in de hele wijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Kan je geen omweg vinden? Je wordt er zo schijtziek van hé.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het in de hele wijk.
En ik ben al zo lekker stabiel vandaag, dus kan dit er niet echt bij hebben...
Ik ben vanochtend maar vroeg op pad gegaan om nog de laatste dingetjes binnen te halen. Oliebollen enzo. Had sowieso geen zin om rond 10:00 naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het in de hele wijk.
En ik ben al zo lekker stabiel vandaag, dus kan dit er niet echt bij hebben...
Het is hier sinds 8 uur al bezigquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend maar vroeg op pad gegaan om nog de laatste dingetjes binnen te halen. Oliebollen enzo. Had sowieso geen zin om rond 10:00 naar de winkel te gaan.
Ik zou maar opschieten, het wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
Het is hier echt vreselijk. Ik moet nog naar het winkelcentrum, maar ik durf eigenlijk de straat niet op zo
Dat alleen al gewoon. Ik ben er echt ZOO klaar meequote:
Het avondmaal zal sowieso toch nog moeten komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vandaag al boodschappen gedaan en om half 9 moet ik weer naar buiten. brrr.... hopen dat de koters dan binnen zitten
Hier was het alsof het pas om 10:00 mocht. Voor die tijd was het echt doodstil, en echt ineens gingen de batterijen los hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hier begonnen ze pas rond 9:30 te knallen.
2011 mag optiefenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat alleen al gewoon. Ik ben er echt ZOO klaar mee
Oliebollensoepquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het avondmaal zal sowieso toch nog moeten komen.
Ditoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat alleen al gewoon. Ik ben er echt ZOO klaar mee
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oliebollensoep
gebakken oliebollen met poedersuiker op een bedje van oliebollen
oliebollen-ijs met slagroom
Volgens mij hebben ze hun wekker goed getimed om los te gaan. Maar ze zullen toch wel op een gegeven moment alles verknald hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier was het alsof het pas om 10:00 mocht. Voor die tijd was het echt doodstil, en echt ineens gingen de batterijen los hoor
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oliebollensoep
Hier lekker Broccoliquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oliebollensoep
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-Sydney/m1fz3pqf2cw9
ZO doe je dat
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef Miniem het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2704972/australie-viert-2012.html
Mooi om te zien.
van de staat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zit ook wel 80 miljoen in denk ik
Wel mooi om te zien altijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zit ook wel 80 miljoen in denk ik
Hehequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
stelletje vuurwerk azijn pissers ..
ik ben wel benieuwd naar het uitzicht vannacht rond 12 uur
poessies zitten hier gewoon op de bank een beetje met de oren te draaien
Jou boeit de veiligheid niets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
stelletje vuurwerk azijn pissers ..
Altijd de vraag hoeveel euro er dit keer de lucht in gaatquote:ik ben wel benieuwd naar het uitzicht vannacht rond 12 uur
quote:poessies zitten hier gewoon op de bank een beetje met de oren te draaien
Dat had ik ook, maar ja, dan had ik morgen helemaal niet kunnen douchenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
hier in de buurt valt het gewoon wel mee..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou boeit de veiligheid niets?
schijtlijster ..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ja, dan had ik morgen helemaal niet kunnen douchen.
Maar op dagen als deze is er absoluut geen gevoel van veiligheid buiten... daarom dus z.s.m. dat vuurwerkverbod invoeren.
Is het dan zo erg op je werk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier in de buurt valt het gewoon wel mee..
en op m'n werk maak ik me meer druk om veiligheid
neuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het dan zo erg op je werk?
Heb je je stoel al gehaald?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier in de buurt valt het gewoon wel mee..
en op m'n werk maak ik me meer druk om veiligheid
En het jaar dat we met een bak koffie gaan genieten van de paniek rondom het grote pronkstuk de EUROquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
En nog even een uur of 7,5 doorbijten, daarna gloren er betere tijden en begint het jaar van alle KSC'ers.
quote:
Gelukkig zijn er verstandige kinderen die als ze bommen ontdekken gelijk naar hun ouder toe gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want explosieven zijn echt veilig in de handen van 8 a 9-jarigen.
tsja....quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend op de markt pleurden wat jochies knalvuurwerk tussen de kraampjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar lopen geen hersenloze tokkies rondquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh
maar het is er wel gevaarlijker
Ik las Hersenloze fokkersquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar daar lopen geen hersenloze tokkies rond
Niet op gelet eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je het pakje zien staan gister en vandaag?? grote doos met strik en ballonnen er op
En jaren geleden is er al eens iets naar me gegooid, wat zo ongeveer op mijn rugzak knalde... sindsdien blijf ik het liefst zo ver mogelijk bij die knaltroep uit de buurt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja....
iets over ouders en buurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |