Moet je eens hier komen. Dat is pas erg. Bing bang beng.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat stomme geknal slaat nergens op, ik schrik continu.
Volgens mij hing geen enkele vuilnisbak waar ik langs kwam nog op zijn plek vandaag... de knaltokkies ontzien echt nietsquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier komen er uberknallen soms langs
Ja, of een rugzak vol. Eigenlijk hoop ik altijd stiekem dat er een brandend rotje in zo'n tas valt... dan wil ik vanaf een veilige afstand best eens zien wat er dan gebeurtquote:Bij jou ook dat ze met plastic tasje met al vuurwerk en aansteker overal over de straat rennen?
Ik ook hoor. Maar dat kun je ook door professionals laten afsteken op een of meerdere plekken in de gemeente. Dan heb je meer zekerheid dat men weet wat men doet.quote:Siervuurwerk vind ik dan wel tof.
Ik ook... en daarom ben ik nu al bij mijn ouders geweest, hoef ik er vanavond niet meer uit... want dan voel ik me echt niet prettig en veilig buitenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat stomme geknal slaat nergens op, ik schrik continu.
Ja ik ook. Ik hoop dan wel dat ze meteen dood zijn. De ziektekostenpremie is al hoog zatquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Ja, of een rugzak vol. Eigenlijk hoop ik altijd stiekem dat er een brandend rotje in zo'n tas valt... dan wil ik vanaf een veilige afstand best eens zien wat er dan gebeurt.
Hoop ook dat de politie eens goed gaat surveillerenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hing geen enkele vuilnisbak waar ik langs kwam nog op zijn plek vandaag... de knaltokkies ontzien echt niets.
Ik heb ooit eens een voorlichting gehad op school. Liet de voorlichter zien een verminkte hand. Sommigen snappen het gevaar echt nietquote:[..]
Ja, of een rugzak vol. Eigenlijk hoop ik altijd stiekem dat er een brandend rotje in zo'n tas valt... dan wil ik vanaf een veilige afstand best eens zien wat er dan gebeurt.
Doet Sydney dat met de vuurwerkshow met 0:00?quote:[..]
Ik ook hoor. Maar dat kun je ook door professionals laten afsteken op een of meerdere plekken in de gemeente. Dan heb je meer zekerheid dat men weet wat men doet.
Hmja.quote:En dat knalvuurwerk slaat echt nergens op. Om dat een hele dag leuk te vinden moet je of jonger dan 16 zijn of de geestelijke vermogens van een 12-jarige hebben.
Dit bericht: Twee zwaargewonden bij knutselen aan rookbom las ik dan weer met de gedachte dat als ze gewond zijn aan hun onderlijf, dat hopelijk betekent dat ze zich ook niet meer kunnen voortplantenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik hoop dan wel dat ze meteen dood zijn. De ziektekostenpremie is al hoog zat
Maaré, Misschien zit er nog sperma los in het onderlijf. je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit bericht: Twee zwaargewonden bij knutselen aan rookbom las ik dan weer met de gedachte dat als ze gewond zijn aan hun onderlijf, dat hopelijk betekent dat ze zich ook niet meer kunnen voortplanten.
Kijken kost niks!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Wij kunnen om 0:00 lachend met champagne naar buiten kijken en zien hoe iedereen zichzelf de schulden in afsteekt![]()
Ook zoiets ja. Wat nou crisis? Er gaat weer voor 80 miljoen of zo de lucht in vanavond. Aan de andere kant: er gaat 80 miljoen in rook op, zo krijg je wel een crisis jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Wij kunnen om 0:00 lachend met champagne naar buiten kijken en zien hoe iedereen zichzelf de schulden in afsteekt![]()
Heb ook paar dagen geleden een klacht geschrevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Wat nou crisis? Er gaat weer voor 80 miljoen of zo de lucht in vanavond. Aan de andere kant: er gaat 80 miljoen in rook op, zo krijg je wel een crisis ja.
quote:
Tsja, 80 miljoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Wat nou crisis? Er gaat weer voor 80 miljoen of zo de lucht in vanavond. Aan de andere kant: er gaat 80 miljoen in rook op, zo krijg je wel een crisis ja.
Allemaal voor brood en spelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is apartquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.gall.nl/kurkengeld Kurken vangen dus
Net opgevoede kinderen daar in de buurt dus.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Inkomen het volgende:
Hier valt het nog steeds mee, alleen een beetje geknetter. Goede buurt blijkbaar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
Het is hier echt vreselijk. Ik moet nog naar het winkelcentrum, maar ik durf eigenlijk de straat niet op zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |