Bedankt voor de waarschuwing. Bleek m'n bankrekening in de min te staan omdat Zilveren Kruis ook nog gewoon had afgeschreven. Afgaande op de datum van de brief met de bevestiging van de opzegging heeft tussen aanvragen verzekering en opzeggen drie dagen gezeten (hoewel gewoon binnen het Achmea concern gebleven). Was blijkbaar te kort dag om de correctie ook al te storten, dus maar even in de gaten houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef Blik het volgende:
Zilveren Kruis is ook lekker, heb mijn verzekering veranderd en betaal nu minder.
Vandaag is er 228 euro afgeschreven (oude verzekering), maar ik kreeg 28 december al het verschil terug tussen van de oude en nieuwe verzekering
Welke collectiviteit heb je dan gekozen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
FBTO: 112 euro, tandarts 100% tot max 400 euro.
(FBTO vergoedt net als andere zorgverzekeraars wel tot een bepaalde max per behandeling, dus afhankelijk van de tarieven van je tandarts of je zelf moet bijleggen of niet).
ik blijf bij dezelfde verzekeraar maar wil alleen het eigen risico en de collectiviteit aanpassen. Kan dat nu nog of ben ik te laat?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef Kadooosh het volgende:
Alleen als je je vorige al hebt opgezegd kan je je nog aanmelden voor 31 januari.
Dan ben ik benieuwd naar de premies, aangezien ze gewoon via onze website worden afgesloten, uiteindelijk. Wij kennen geen collectiviteitskortingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klopt wel. Ik krijg via Verzekeringssite collectiviteitskortingen, die optie gaf Independer niet, vandaar het verschil
geen. extra eigen risicoquote:Op maandag 2 januari 2012 13:53 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Welke collectiviteit heb je dan gekozen?
Hoi Viking, lukt het nog met je Latijn?quote:
Afhankelijk van de verzekeraar. Soms is er sprake van een uitloopweek, maar je kan het beste even je verzekeraar bellen. Niet geschoten altijd mis.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:19 schreef zuipuzuipu het volgende:
ok kan de verzekering nog steeds gewijzigd worden?? Of is 2 januari al te laat??
Had ik ook jaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij mij heeft Zilveren kruis een incasso gedaan en meteen daarna een excasso: saldo 0. Wanneer heb je opgezegd?
Nee hoor, je hebt het verkeerde pakket afgesloten I assume?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:40 schreef Mallet het volgende:
Bij mij is er 116,20 afgeschreven van Besured.. Weet iemand iets van extra kosten bij de eerste betaling? Poliskosten o.i.d.?
Hoe kan je een pakket bij Besured samenstellen van 116,20? Als je allebei de aanvullende dekkingen neemt kom je op 108 uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het verkeerde pakket afgesloten I assume?
BIj mij is er ook 116,20 afgeschreven, snap t ook niet... Zal ff bellen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoe kan je een pakket bij Besured samenstellen van 116,20? Als je allebei de aanvullende dekkingen neemt kom je op 108 uit.
Is je dat niet meegedeeld bij het afsluiten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:40 schreef Mallet het volgende:
Bij mij is er 116,20 afgeschreven van Besured.. Weet iemand iets van extra kosten bij de eerste betaling? Poliskosten o.i.d.?
Zo, wat een geheugenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoi Viking, lukt het nog met je Latijn?
welke maatschappij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef VliegVlieg het volgende:
Waar kan ik zien dat er 7,50 euro aan poliskosten worden afgetrokken bij eerste incasso? Op mijn polisblad en op de site kan ik hier niets over vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |