FBTO: 112 euro, tandarts 100% tot max 400 euro.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef fespo het volgende:
ik (24) kom van Zorg en zekerheid en wil overstappen van csdirect met aanvullend extra pakket.
ik betaal dan 121 euro.
wat ik belangrijk vind is dat ik goed (75 tot 100% met een max van +- 500) verzekerd ben voor de tandarts en wil niet veel meer betalen dan de 121 euro bij csdirect.
wat ik voor tandarts zou krijgen is.
75% tot max.
¤ 450,-
is dit een goede deal of zijn er betere?
Oh ja, sorry, ik heb 100 euro extra eigen risicoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef fespo het volgende:
dat is inderdaad nog een optie.
nadeel is dat het geen aanvullend pakket is (alleen tandarts)
niet dat ik daar echt gebruik van maak maar just in case.
en ik bereken 116 euro.
dan heb ik nog een vraagje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb zelf ook gekeken naar CZ direct, maar ben gezwicht voor de prijs/kwaliteitsverhouding van Besured.
Ongelofelijk hoeveel mensen toch nog wachten tot het laatste moment voor wijzigingen.. Gisteren aan de telefoon (ik werk bij een grote verzekeraar) meer dan 150 wachtenden.. Vandaag ook behoorlijke getallen.
Stuur voor de zekerheid een e-mail naar Zorg en Zekerheid. Dan heb je zekerheid omdat je opzegging sowieso op tijd binnen is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef fespo het volgende:
[..]
dan heb ik nog een vraagje.![]()
ik heb 5min geleden cs-direct afgesloten.
die zorgen er dus voor dat 1 jan Zorg en zekerheid is opgezegd?
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef fespo het volgende:
[..]
dan heb ik nog een vraagje.![]()
ik heb 5min geleden cs-direct afgesloten.
die zorgen er dus voor dat 1 jan Zorg en zekerheid is opgezegd?
Heb er één jaar bijgezeten en alleen goede ervaringen mee gehad. Gewoon handig, alles scannen en via Internet/Email laten lopen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef fespo het volgende:
waar ik alleen nog mee zit is dat ik in vorige topics bijna niks lees over cz-direct. net alsof ik een hele slechte verzekering ga kiezen
Totdat hun server affikt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Heb er één jaar bijgezeten en alleen goede ervaringen mee gehad. Gewoon handig, alles scannen en via Internet/Email laten lopen.
Ben toch overgestapt naar "De Friesland"; met een basis & iets uitgebreider tandartspakket betaal ik iets minder premie. Met als nadeel, de gang naar de postbus. Zou net zo lief alles per internet afhandelen. Voordeel is dat CZ-direct ook je formulieren bewaart; je hoeft niets zelf in ordners bij te houden; alles kan je terugzoeken in hun systeem.
Je slaat gegevens toch op floppies op? Die leggen ze in een brandkast neem ik aan?quote:
Gewoon stornerenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:20 schreef Zinedinho het volgende:
Heb me in December aangemeld bij Besured en die zouden mijn oude verzekering opzeggen. Maar nu heeft Agis alweer geld afgeschreven.
Het klopt wel. Ik krijg via Verzekeringssite collectiviteitskortingen, die optie gaf Independer niet, vandaar het verschilquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te kloppen. Ik denk dat je ergens een andere keuze hebt gemaakt. Premies zijn overal hetzelfde.
Bij mij heeft Zilveren kruis een incasso gedaan en meteen daarna een excasso: saldo 0. Wanneer heb je opgezegd?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb het zelfde maar dan van zilveren kruis. Moet ik het dan gewoon storneren?
Wel je oude opgezegd? Dan kun je nog tot eind januari een nieuwe verzekeraar kiezen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef Doodloper het volgende:
Ik ben vergeten een nieuwe te regelen
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb het zelfde maar dan van zilveren kruis. Moet ik het dan gewoon storneren?
Idem bij "De Friesland"; vanwege die korting via de Verzekeringssite, ben ik bij CZ weggegaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klopt wel. Ik krijg via Verzekeringssite collectiviteitskortingen, die optie gaf Independer niet, vandaar het verschil
Zojuist gebeld. Besured heeft de overstap pas afgelopen donderdag doorgegeven aan Agis. Toen stond de betaling al klaar bij de bank en kon het niet meer teruggedraaid worden. Er zou de 30e wel een terugboeking hebben plaatsgevonden. Die zou dan vandaag of uiterlijk morgen op mijn rekening moeten staan volgens Agis. Anders ga ik inderdaad het hele bedrag storneren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |