Topquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Komt gewoon op de webcam, en op 101tv
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Zag dit toevallig op 3fm.nl![]()
Iemand heeft zijn sleutelhanger ook binnen van de veiling:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou nog leuker zijn als ze de rest van de doos hadden opgevuld met met van zulke luchtzakjes.
dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:01 schreef gerbenp het volgende:
Op Twitter doet iedereen van de NOS natuurlijk net alsof het hardstikke live is..
of met van die schijtirritante schuimrubberflubbelsquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou nog leuker zijn als ze de rest van de doos hadden opgevuld met met van zulke luchtzakjes.
die statisch zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of met van die schijtirritante schuimrubberflubbels![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:12 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ben er vandoor tot laters alvast een goed 2012 toegewenst en pas op met vuurwerk![]()
next topic als het aan mij ligt.quote:
In ieder geval allemaal er even aan denken dat TOPSR @ uit de TT wordt gehaald. SR is verleden tijd en rondhangen in SER ook wat mij betreftquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
next topic als het aan mij ligt.
voelde me er ook niet echt thuis....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
In ieder geval allemaal er even aan denken dat TOPSR @ uit de TT wordt gehaald. SR is verleden tijd en rondhangen in SER ook wat mij betreft
Zullen we volgend jaar maar gewoon doen alsof we geen aandacht besteden aan SR?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voelde me er ook niet echt thuis....
volgend jaar SR boycotten! of we gaan met alle die-hard in een glazen huis zitten.....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zullen we volgend jaar maar gewoon doen alsof we geen aandacht besteden aan SR?En dan een speciaal OPje fixen, die lijkt op de normale maar linkt naar alles wat met SR te maken heeft.
je hallucineert....quote:
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 22:55:49Kijk dan: USHI en ik!!! Fan-tas-tisch!!!
![]()
reageer retweet
wehehe, 2 brillen voor de prijs van 1!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 22:55:49Kijk dan: USHI en ik!!! Fan-tas-tisch!!!
[ afbeelding ] reageer retweet
en dan begint het allerlaatste jaar.....quote:
ik help em welquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je serieus atellen iedere minuut.
bepaal dat lekker zelfquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
zla ik nog ff snel 9x posten? dan haal ik dit jaar nog de magische grens van 25000 posts, of zal ik dat bewaren tot volgend jaar?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
zla ik nog ff snel 9x posten? dan haal ik dit jaar nog de magische grens van 25000 posts, of zal ik dat bewaren tot volgend jaar?
waar is daar.quote:
yup, ik Fok! en kijk Paul de Leeuw en ik vraag me af of de hel in de Leeuwarder binnenstad nog gaat losbarsten...quote:
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 23:52:00Iedereen zingt hier "Daar is René van de AAAAAA N W BEEE!" #3FM #epic @Passetti reageer retweet
Er is ook gen bal op tvquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, ik Fok! en kijk Paul de Leeuw en ik vraag me af of de hel in de Leeuwarder binnenstad nog gaat losbarsten...
Er..quote:
Spannond!quote:
en dat gaat Hole ook per minuut aftellen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 346 dagen! Dan vergaat de wereld
je was te vroegquote:
FIPO 2012quote:
quote:
kun je toevallig ook vinden de hoeveelste post in dit jaar mijn Gelukkig Nieuwjaarspost was?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
damn net geen LAPO
LAPO 2011
[..]
FIPO 2012
[..]
5equote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je toevallig ook vinden de hoeveelste post in dit jaar mijn Gelukkig Nieuwjaarspost was?
potdorie, wat een knappe prestatiequote:
die kerstmuts kan nu wel af hoor!quote:
het voelde ook al zo vertrouwd in eensquote:Op zondag 1 januari 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
Hey, we zijn terug, zie ik netIk heb 3FM weer aangeslingerd, van Cindy Lauper bij Jools Holland werd je ook niet blij
Als ik iemand wel een 'eelskert' vind...quote:Op zondag 1 januari 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het voelde ook al zo vertrouwd in eensik heb nog Paul de Leeuw aanstaan
Echt nietquote:
klinkt idd lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
Maar mensen, een uitzending van een Arctic Monkeys-concert live en het klinkt dikke ok
Ik ben nog niet in staat om alles lekker te vinden klinken, maar verder vrees ik het één en ander morgenochtendquote:
Koptelefoon zoals ik heb helpt ook aardig meequote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
Coldplay![]()
Overstemt mooi de rotjes die nu nog afgestoken worden
Is eigenlijk meer voor de katten. Ik zie ze nu rondlopen met kleine koptelefoontjes op, halverwege de trap afgeremd worden door de lengte van het snoerquote:Op zondag 1 januari 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Koptelefoon zoals ik heb helpt ook aardig meeAlhoewel het hier inmiddels wel rustig is.
er bestaan draadloze koptelefoons pop!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Is eigenlijk meer voor de katten. Ik zie ze nu rondlopen met kleine koptelefoontjes op, halverwege de trap afgeremd worden door de lengte van het snoer
Ohja, jij hebt dieren natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Is eigenlijk meer voor de katten. Ik zie ze nu rondlopen met kleine koptelefoontjes op, halverwege de trap afgeremd worden door de lengte van het snoer
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
Er staat een schuur in de fik bij Erik Hulzebosch. Leuk dat dit zo met naam en adres genoemd wordt op P2000!!
Zijn veel duurderquote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er bestaan draadloze koptelefoons pop!
Stel je mij ook maar zo voor. M'n kamer is klein, maar net niet klein genoeg om met m'n hele koptelefoon door te kunnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn veel duurder![]()
Het ging me meer om hoe ik het in gedachten zag, zag er suf uit
Ik kan er niets aan doen maar dat zie ik voor mequote:Op zondag 1 januari 2012 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stel je mij ook maar zo voor. M'n kamer is klein, maar net niet klein genoeg om met m'n hele koptelefoon door te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |