Ik weet benson henderson zo uit mijn hoofd, kom zo niet op andere namen maar die zijn er wel. En Joe Rogan heeft goede tkw credentialsquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef rumiii het volgende:
Zijn er veel fighters met taekwondo achtergrond die jullie kennen?
cung leequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik weet benson henderson zo uit mijn hoofd, kom zo niet op andere namen maar die zijn er wel. En Joe Rogan heeft goede tkw credentials
Benson Henderson, Anthony Pettis, Anderson Silva, Bas Rutten, Joe Rogan, Cung le.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef rumiii het volgende:
Zijn er veel fighters met taekwondo achtergrond die jullie kennen?
Dan Hardyquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Benson Henderson, Anthony Pettis, Anderson Silva, Bas Rutten, Joe Rogan, Cung le.
Iemand?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
Btw, ik probeer iemand naar de fb fights te loodsen maar hij krijgt geen beeld, moet er nog een plug in gedownload worden ofzo? Ben ik nl vergeten
Flash plugin misschien? Maar dan geeft je dat scherm dat aan.. Firefox geeft aan van missing pluginsquote:
Toch wel FXR, eet alvast maar één van je schoen opquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, dat lukt je toch niet, slapen, gewoon doortrekken
Hij zegt van wel maar heb mijn twijfels..quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flash plugin misschien? Maar dan geeft je dat scherm dat aan.. Firefox geeft aan van missing plugins
Heeft hij wel op die Facebook prelims english facebook geduwt?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Herb Dean laat zich beinvloeden door het (dronken) publiek.
Hoezo noemen jullie hem Cees?Waar komt dat vandaan.... na Paul Harris is dit de nieuwe nickname grap?
Nee Flash. Maar sommige zeiden dat ze alleen een zwart vlak kregen dus.. geen idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hij zegt van wel maar heb mijn twijfels..
Was het niet silverlight ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwuaaa ging wel, niet spectaculair...quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:22 schreef Hooidraad het volgende:
Was Nuñes vs. Manny een leuke partij?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, die Chinees bedoel je... hoe heet hij... Zhang Ting Quan ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Chinese.. japanner.. tomato tamotoquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, die Chinees bedoel je... hoe heet hij... Zhang Ting Quan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |