quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik splijt ze van ster tot kruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.threesome met arianny en brittney? Sign me up!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik splijt ze van ster tot kruin.
[..]
Hahaha, zo multifunctioneel!quote:
[..]
Hahahaha you naive little manquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:37 schreef Postalz het volgende:
die brock slaat nog geen deuk in een pak boter, wat een push-over
zijn game plan : takedown -> hammerfistsquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahahaha you naive little man
Yep, ik voorspel dat hij binnen 15 seconden voor de TD gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
zijn game plan : takedown -> hammerfists
Jammer dat hij daar nou net heel goed in isquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
geloof me jij wil niet dat pakje boter zijn joquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling man, dat is standaard lesnarquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Yep, ik voorspel dat hij binnen 15 seconden voor de TD gaat.
Toch is het vrij karig als je een top vechter wilt zijn in MMA.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jammer dat hij daar nou net heel goed in is
Zoals heavyweight champion worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Toch is het vrij karig als je een top vechter wilt zijn in MMA.
sarcasme is nogal moeilijk te herkenne op een forum he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
geloof me jij wil niet dat pakje boter zijn jo
Vind ik niet, als je dat niet kan stoppen is Lesnar gewoon beter dan je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als het werkt? Hij heeft nou niet echt het fysiek dat ie flying armbars kan uitdelen of flying frontkicks kan gooien. Ooit zijn flying knee gezien:')quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |