ik doe dit al jaren, slechte eigenschap ik neem dit mee in mijn goede voornemens van 2012, verder is mn lijstje wel kort eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey maar KB. Weet jij wat ik doe als ik moe ben?
Dan ga ik naar bed.
Weet je wat ik dan niet doe?
Zeggen op het internet dat ik moe ben en vervolgens nog een aantal uur opblijven.
Beter van wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik doe dit al jaren, slechte eigenschap ik neem dit mee in mijn goede voornemens van 2012, verder is mn lijstje wel kort eigenlijk
ik ga zo slapen hoor jeetje mineetje
je ne sais pas KBquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter van wel ja.
Sowieso dat dit nummer een goede reden is.
vaker refreshen dudequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo snel mensen! Dat houdt mijniPod nit bij
Stamp haar namens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zusje houdt badkamer bezet al kwartier dus kan niet tandenpoetsen toch
Snelheidsduivel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo snel mensen! Dat houdt mijniPod nit bij
Er zit geen F5 op mn iPod..quote:
Daar ligt alleen een magic eight ball.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk eens onder je kussen![]()
![]()
Ik mot de hele tijd terug naat myatquote:
Zo zie je maar weer, Apple is dikke bagger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mot de hele tijd terug naat myat
meisjequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik had toch op z'n minst ' no homo ' in de TT verwacht
quote:
Er zal vast een manier zijn ik weet alleen niet hoe..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, Apple is dikke bagger.
Waarom krijg jij kriebeltjes bij dit nummer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg altijd kriebeltjes bij dit nummer, vraag me niet waarom; ik weet het nl niet.
Geen idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom krijg jij kriebeltjes bij dit nummer?
Goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.
Zusje klkaar in badkamorrrr ik ga zo tandenpoetsen en omkleden en slapen goed?
JE ZEI TYFUSquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Tyfuspubs zijn maar tot 1 uur openbaggerzooi. Dan maar gewoon oliebollen eten
GECONDOLEERDquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MIJN OPA GING DOOD AAN ZEI
I'M STEPPING INTO THE TWILIGHT ZONE PLACE IS A MADHOUSE FEELS LIKE BEING CLONEDquote:
Hebben Britten eigenlijk een equivalent van oliebollen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hebben Britten eigenlijk een equivalent van oliebollen?
Je bent hier welkom!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echtquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hebben Britten eigenlijk een equivalent van oliebollen?
''We're gonna make some oil-balls for you guys!''quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet echtThuisblijvers doen vooral aan kleine hapjes en als avondeten afhaal indiaas als ik 't zo om me heen hoor en zulks, uitgaanders willen vooral bier
Maar we hebben vorige week uit Nederland een pak oliebollenmix meegenomen, dus lekker fout oliebollen bakken voor een Brit en een Cyprioot
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die Nederlandse begrippen één op één naar het Engels vertalen
Whehequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
the rising of the better is almost completed, so we start heating up the sunflower oil
Zo versta ik het.quote:
Nah, geen butter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En inderdaad: better kreeg ik ook niet mee. Butter misschien?
quote:
Niet slim doen nu.quote:
Gewoon wc-borstel gebruiken, schijnt juist één van de meest hygiënische voorwerpen in huis te zijn.quote:
hallo alsof ik zo'n grote mond heb, kutrolquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon wc-borstel gebruiken, schijnt juist één van de meest hygiënische voorwerpen in huis te zijn.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo alsof ik zo'n grote mond heb, kutrol
Musequote:
+1 voor het gebruik van kutrol.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo alsof ik zo'n grote mond heb, kutrol
Half 7? Ik zou liever dan doorhalen en compenseren met koffie.quote:
Nee, dan ga ik helemaal dood.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Half 7? Ik zou liever dan doorhalen en compenseren met koffie.
Nee, ik ga morgenavond thuis op de bank hangen met oliebollen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar daarna wel naar de klote gaan natuurlijk!
Post morgen, voor je weggaat, even of je toch niet liever wakker was gebleven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik helemaal dood.Koffie vind ik sowieso smerig.
Als je maar genoeg oliebollen eet kun je daarvan ook prima naar de klote gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik helemaal dood.Koffie vind ik sowieso smerig.
[..]
Nee, ik ga morgenavond thuis op de bank hangen met oliebollen.De afgelopen weken heb ik een grote berg slaaptekort verzameld. Ik ben kapoooot.
Knettergek jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tandenborstel gewoon verdwenen.
En ha ha, u2>muse
Ik zal eraan denken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Post morgen, voor je weggaat, even of je toch niet liever wakker was gebleven.
Ik ga helemaal niet naar de klote. Gewoon een paar lekkere bolletjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg oliebollen eet kun je daarvan ook prima naar de klote gaan
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, oliebollen zijn wel een goed idee. Even de magnetron aanslingeren
Wat ga je haten nu. Wat er nog is is koud, warm zijn ze veel lekkerderquote:
Ik zal 'm proberen te teleporteren naar je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef mn tandenborstel terug naarling
Het is half tweequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat ga je haten nu. Wat er nog is is koud, warm zijn ze veel lekkerder
Daar hadden we geen tijd meer voor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell was jij naar Camden geweest toen je in Londen was?
Ik heb net een ijsje op. Weer een Magnum.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutnummer nudraaiden ze op de begrafenis van m'n oma
Nja, bij iedere begrafenis waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welterusten kbtje![]()
Ik neem ook afscheid van jullie, batterij op
Kusjes voor Ezell en KB, de rest krijgt niets.
Genoeg tijd dus toch, voor drieën slaap ik toch nog niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
KB nog steeds niet in bed?
De pot verwijt de ketel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ben hard aan het werk hoor, maar die oven doet zo lang over voorverwarmenquote:
Steek een telefoonboek in brand en rooster je oliebol als een marshmallow.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben hard aan het werk hoor, maar die oven doet zo lang over voorverwarmen
Dat is meer iets voor morgen, niet eens zo'n heel slecht planquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Steek een telefoonboek in brand en rooster je oliebol als een marshmallow.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor morgen, niet eens zo'n heel slecht plan
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:45 schreef Ezell het volgende:
Klotezooi, verslapen. Ben nu pas wakker. Twee uur te laat wakker...
Ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor bijna geen vuurwerk, genot.
Hier lijkt het wel een oorlogszonequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor bijna geen vuurwerk, genot.
Ik was me aan het omkleden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik werd ermee wakker, heerlijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was me aan het omkleden.
Nee hoor, die heb ik gehoord.quote:
Een van de twee die ik leuk vind van zequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechtste nummer van Radiohead staat het hoogste
Geen ideequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik dit ook later allemaal terugluisteren of niet?
Welke is die andere?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een van de twee die ik leuk vind van ze
Karma Police toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke is die andere?
TYPICAL I REALLY HATE THIS FUCKING LIST!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je lijflied mis je dan weer he...
Gelukkig ben je op tijd weer terug voor Bloed, Zweet en Tranen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TYPICAL I REALLY HATE THIS FUCKING LIST!!!!
Dit is niet heel slecht toch? Maar Here Comes the Sun komt al dichtbij, nog even volhouden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar wat een kutmuziek nu gvd zeg!
Dankje Rachelquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
Oke André ik ga al, maar hier een paar tissues
klopt twee toppersquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand in Londen is nu heel vrolijk.
jawellll moblo heeft dat geëditquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
er staat nu ineens oliebol in de TT, dat was gister heul niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus man, wat heb ik een koppijn.
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:39 schreef ThaTim het volgende:
Kutstudent, is dat van die Poolse vrouw in metro echt waar?
Hoe is dat verlopen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar wie dit nog leest!
Ik ga oliebollen barbecuen boven een telefoongids
Falend, we hadden een soort spit erboven gehangen, stortte het inquote:
Je bent zelf een first world problem.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn idkaart is over twee dagen niet meer geldig. Ik ben te lui om een nieuwe te regelen. First world problems.
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent zelf een first world problem.
Daar kan ik niet aan meedoen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1 januari telt niet, vanaf morgen gaan m'n voornemens pas in.
daar was ik op 12 december 2009 ookquote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar ik kan nu wel zeggen OMG IK WAS OP HET ZEBRAPAAAAAAAAAAAAAD
Na na na na na na na naaaaaaaquote:Op maandag 2 januari 2012 01:06 schreef Ezell het volgende:
Hey Jude, don't be afraid... Take a sad song and make it better.
"na" x 198quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na na na na na na na naaaaaaa
Nee, al 1 uur en 57 minuten geen sigaret aangeraakt telt niet als stoppen hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:56 schreef Kutstudent het volgende:
Al 1 uur en 57 minuten gestopt met roken.
Technisch gezien ben ik al veel langer gestopt maar 1 januari telde niet omdat met oud en nieuw toch wel rook.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, al 1 uur en 57 minuten geen sigaret aangeraakt telt niet als stoppen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lololo
Wie weet wie weet ik hoop het.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:36 schreef Ezell het volgende:
KB, er zijn genoeg dagen over om hier een mooier jaar van te maken.Nou, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Welterusten iedereen en veel plezier met je blaren KS.
Bij ons ook. Genot.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij ons moet het én digitaal, én op papier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |