Ja, vandmiddag, ik wist niet wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef fratsman het volgende:
Zijn de Peter Green Fleetwood Mac hits al geweest? Albatross en Need your love so bad dus.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is het erg dat ik dit lied niet ken?
Ik durf er m'n hand niet voor in het vuur te steken.... En dan nog, dat krijg je er volgens mij nooit uitgedouched. De viezigheid komt grotendeels van binnenuit, volgens mij....quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ze zal toch wel eens douchen?
Oh Well is voor mij dé Peter Green hit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef fratsman het volgende:
Zijn de Peter Green Fleetwood Mac hits al geweest? Albatross en Need your love so bad dus.
Ja, beide eerder vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef fratsman het volgende:
Die komt nog, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh Well is voor mij dé Peter Green hit.
Afgelopen ochtendquote:
Die zaten standaard altijd in de laatste nachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, die was vanochtend tussen 6 en 7
Muziek van Fleetwood Mac niet kennenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het volgende nummer is ook 3 keer nicks
quote:
Ja, vet kut. Omdat Michael Bublé er zo nodig tussen moest met z'n dikke hoofdquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zaten standaard altijd in de laatste nacht
Tsssskquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
En we hebben nog wel bijna de hele dag geluisterd en dan nog missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |