bye and u2quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Fallen het volgende:
Of je gaat even onderuitgezakt op de bank zitten en je valt in slaap.
Volgens mij is het mandjestijd!
Trusten allemaal.![]()
En aangezien ik morgen druk ben met van alles en nog wat en helaas 's avonds moet werken, alvast de beste wensen voor 2012!![]()
![]()
Goeie, Frits..je bent weer op stoom!quote:
Slaap lekker en voor jou hetzelfde natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Fallen het volgende:
Trusten allemaal.![]()
En aangezien ik morgen druk ben met van alles en nog wat en helaas 's avonds moet werken, alvast de beste wensen voor 2012!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Flitspaal het volgende:
Tong denkt nog steeds dat hoeren wisselgeld bij zich hebben
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goeie, Frits..je bent weer op stoom!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Jane het volgende:
Limburg, je zult er maar vandaan komen.
Van hetzelfde en van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Fallen het volgende:
Trusten allemaal.![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef djenneke het volgende:
Mijn oogjes beginnen ook zwaar te worden, maar ik wacht nog even op Doors.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Jane het volgende:
Had ik ook op gestemd, niet in de lijst gekomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waat is De Neus Umhoeg gebleven? Dat was wel een leuke. Stond ook altijd in de regionen, maar was ineens weg..
Trusten en de beste wensen alvastquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Fallen het volgende:
Trusten allemaal.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goeie, Frits..je bent weer op stoom!
Daar is mij niets van bekend.quote:
Whahaha! Ik denk dat je Rowwen Heze best kunt inhuren voor een feestje!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Jane het volgende:
Brabantquote:
Dat denk ik ook. Tis alleen hopen dat ze niet gaan zingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whahaha! Ik denk dat je Rowwen Heze best kunt inhuren voor een feestje!
Je moet schijnbaar meezingen... bij radio 2 hebben ze niet door dat je de tekst ook gewoon kunt opzoeken..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Op de webcam van Radio2 laten ze de tekst zien, maar ik snap het nog steeds niet
quote:
quote:'November' music by Rowwen hèze lyrics by A. Teeuwe
Daar brandt nog lichtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef djenneke het volgende:
Wat een liefde voor Brabant hier zeg
Ik weet nog dat ik de eerste keer kon pinnen bij een hoer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Tong denkt nog steeds dat hoeren wisselgeld bij zich hebben
Altijd héquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef djenneke het volgende:
Wat een liefde voor Brabant hier zeg
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de eerste keer kon pinnen bij een hoer.
Is raar hoor hem droog door die gleuf heen schuiven.
Pas als je het dialect verstaat ga je het waarderen. ik kan ook niks met Twarres en de Kast.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het klinkt gewoon niet. NIET. Die dialectliedjes. Vreselijk. Stuk voor stuk. Geen uitzondering.
Nee nooit. Ik vind het Twents, wat ik wel versta, ook vreselijk. Dialect.. gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Pas als je het dialect verstaat ga je het waarderen. ik kan ook niks met Twarres en de Kast.
quote:
Wie is er dan dom?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dom ze daar zijn. De gloeilampen fabriek zit gvd om de hoek!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de eerste keer kon pinnen bij een hoer.
Is raar hoor hem droog door die gleuf heen schuiven.
Dat is ze geraden!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef cassettedeck het volgende:
Ze draaien L.A. Woman toch wel helemaal?
Heb je gezien hoeveel nummers er in dit uur zitten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef cassettedeck het volgende:
Ze draaien L.A. Woman toch wel helemaal?
Zelfkennis!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik ben ook maar een man". Fokking briljant.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd las ik nooit. Ook al ken ik de uitdrukking
Bedtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |