Tip voor volendam en zeeland, misschien dat het dan aan te horen is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
en stoned ook een beetje. Ietsjes. Beste muziek wordt gemaakt met of over drugs he?

Jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:36 schreef Eska het volgende:
Ben ik de enige die dit niet geweldig vind?

Nou, dat hoeft daar niet hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tip voor volendam , misschien dat het dan aan te horen is.

Ik draaide (vroeger) altijd de Doors voordat ik stap ging.....quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel het minste, schat ik zo.

Je denkt dat Piet Veerman in nuchtere toestand zo'n stuk als One Way Wind heeft geschreven?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tip voor volendam en zeeland, misschien dat het dan aan te horen is.

quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je denkt dat Piet Veerman in nuchtere toestand zo'n stuk als One Way Wind heeft geschreven?

Ja, daarom is het zo slechtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je denkt dat Piet Veerman in nuchtere toestand zo'n stuk als One Way Wind heeft geschreven?

Eh, pardon? Kom niet aan Piet!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

Limburg nog wakker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tip voor volendam en zeeland, misschien dat het dan aan te horen is.

Ik denk niets als het om Volendam gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]

Hetzelfde als mijn fokgedrag,... maar ik ben geen 27.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Was in de nadagen van The Doors. Hij zat toen behoorlijk aan de zuip en andere middelen. Zijn stem was lang niet meer zo zuiver als tijdens "Light my fire"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |